lähihoitajat! paljon tuli palkkaa viimeks käteen?
monessako vuorossa teet töitä?
kunnallinen vai yksityinen työnantaja?
Kommentit (28)
2800 euroa brutto ja netto noin 2100 euroa. Kunnallisella erikoissairaanhoidossa kolmivuorotyö.
Koulutus vai ammatti?
Koulutus lähihoitaja, ammatti konsultti. Nettopalkka viimeksi 5213,13 euroa. Brutto taisi olla jotain lähemmäs 9000 euroa, siihen en oikein kiinnitä huomiota.
Lastenhoitaja ja töissä kunnalla, käteen jää 1500e/kk. Työaika vaihtelee 6-18 välillä.
1400 netto, kolmivuorotyö yksityisellä. Huomenna lisät, toivottavasti edes 300 tulisi.
Palkka n. 3200, josta käteen jäi verojen jälkeen n. 2300. Nostin veroprosentin aika korkealle. Olen kaupungilla vanhuspuolella 3-vuorotyössä. Aina ei tule noin paljon, tuossa oli lisiä roimasti.
Reilu 2000 käteen, brutto reilu 2900. tässä palkassa 6 sunnuntaivuoroa ja 8v ikälisät. Yksityinen kotihoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siivooja, mielestäni se on lähes sama asia, joten kerron palkkani: 1800e/kk.
:'D oi kauhea, mikä käsitys sinulla onkaan ko. työstä. Et varmasti osaisi lääkehoitoa tai haavanhoitoa, katetrointeja, pistää lääkettä oikeaa määrää, osata lukea oireita jne.
Ei hätää. En mäkään osaa jo olen lähihoitaja. Työpaikalla ei mitään asiaa lääkekaapille
Netto 1700e, brutto 2500e. Lastenhoitaja päiväkodissa, on lisiä mm. erityistehtävistä mutta ei vuorolisiä. Verotuksessa isot matkakorvaukset tuo pientä vähennystä. Palkka ns. huipulla.