lähihoitajat! paljon tuli palkkaa viimeks käteen?
monessako vuorossa teet töitä?
kunnallinen vai yksityinen työnantaja?
Kommentit (28)
Olen siivooja, mielestäni se on lähes sama asia, joten kerron palkkani: 1800e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Olen siivooja, mielestäni se on lähes sama asia, joten kerron palkkani: 1800e/kk.
se ei ole sama asia.
olisit ylpeä ammatistasi ja osaamisestasi.
en minä ainakaan osaisi suoralta kädeltä tehdä sinun työtäsi, etkä sinä minun.
hyvä palkka, nettona siis?
millaisessa paikassa siivoilet?
ap
Vierailija kirjoitti:
:'D oi kauhea, mikä käsitys sinulla onkaan ko. työstä. Et varmasti osaisi lääkehoitoa tai haavanhoitoa, katetrointeja, pistää lääkettä oikeaa määrää, osata lukea oireita jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:'D oi kauhea, mikä käsitys sinulla onkaan ko. työstä. Et varmasti osaisi lääkehoitoa tai haavanhoitoa, katetrointeja, pistää lääkettä oikeaa määrää, osata lukea oireita jne.
Lähihoitajatko osaavat? :'D
Olen Jussi, miltei sama asia siis. Palkkani 2547 e
Olen työtön, mielestäni sama asia. Saan ansiosidonnaista 1780€/kk.
Lähihoitajat tekee joissain paikoissa vielä p*skempia hommia kun siivoajat tai laikkarit.. Mielummin oisin siivooja. Vähemmän vaan vastuuta. Samat edut.
Sori, päiväkodissa lto ja vain n. 1800. Ei sillä pärjää, me ei asuta tosin pk-seudulla, mutta silti. Onneks hyväpalkkainen mies;)
Kunnallinen, käteen jäi jotain 1600. Nettona 2100.
Ai jaa, mulla tulee käteen 2k, liian vähän on, mut onneks mullakin tienaava mies:)
Käteen 1567e, kolmivuorotyö vanhustyössä, yksityinen.
Nettona 2199 ja bruttona vaan 1844€
Joo tiedän , huono on
Netto 1880€ tälle kuukaudelle. Kunnallinen työ, vuoroja 6 erilaista, joista 4 ilta tai yö painotteisia
Netto ja brutto on vaikeita käsitteitä lähihoitajille.
Vierailija kirjoitti:
Kunnallinen, käteen jäi jotain 1600. Nettona 2100.
Sinullahan se erikoinen palkka on. Saat käteen 1600, 2100 netosta?
Onko käsitteet brutto ja netto hukassa?
Vierailija kirjoitti:
Käteen 1567e, kolmivuorotyö vanhustyössä, yksityinen.
Teetkö täyttä työaikaa? Miten voi olla tuollainen palkka kolmivuorotyöstä?
Kolmivuorotyö kuntayhtymällä, brutto ~3000, netto ~2300e
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, mulla tulee käteen 2k, liian vähän on, mut onneks mullakin tienaava mies:)
Outoa, miten oot voinut tavata hyvin tienaavan miehen kun olet lähihoitaja? Noh, meitä on moneen junaan. Jos olisin itse lähihoitaja, en kehtaisi mennä ovesta ulos.
2-vuorotyö
kunnallinen
1848,-