Mitä erilaisia hulluja palstalta löytyy?
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimihullu eli alba.
Äitihullu on sukunimihullu. Ihan itse kertonut
Äitihullusta on puhuttu paljon, mutta millainen se siis on?
Mullekin epäselvää. ja mikä kivikissa?
Se nainen sekosi täysin, kun mies ja lapset toi kivistä tehtyjä kissoja vessaan. Hänen äitinsä vessaan ei saanut edes mennä lapsena. Siitä ne äititraumat lähti purkautumaan. Eikä purkauksella näy loppua.
Ihan missä vaan ketjussa alkaa yhtäkkiä jankkaamaan äititraumoistaan, ei hyvää päivää, miten jaksaa jankata kun kukaan tuskin jaksaa enää lukea?
Mitä mieltä ihmisestä joka xxx -kyselijä.
Ei ehkä ihan mee tuohon hullu kategoriaan, mut säännöllisiä aloituksia eri aiheista jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä ihmisestä joka xxx -kyselijä.
Ei ehkä ihan mee tuohon hullu kategoriaan, mut säännöllisiä aloituksia eri aiheista jatkuvasti.
Heh, ylin otsikko "mitä mieltä miehestä joka..."
Yksi tai useampi wt-hullu löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimihullu eli alba.
Sinä taasen et ole viettänyt tarpeeksi aikaa palstalla. Äitihullu tekee aloituksia lähes päivittäin ja kun ne poistetaan, menee muiden ketjuihin räyhäämään.
Vietän liikaakin aikaa täällä, mutta häntä en ole huomannut. Ehkä aloitukset poistetaan tai sitten en avaa juuri niitä. Tuntuu oudolta, että olisi sukunimihullu. Jos on myös kivikissaäiti, eikö hänen pitänyt kiinnostua vaan naisista? Vai onko katkeroitunut miehelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimihullu eli alba.
Se nainen sekosi täysin, kun mies ja lapset toi kivistä tehtyjä kissoja vessaan. Hänen äitinsä vessaan ei saanut edes mennä lapsena. Siitä ne äititraumat lähti purkautumaan. Eikä purkauksella näy loppua.
Ihan missä vaan ketjussa alkaa yhtäkkiä jankkaamaan äititraumoistaan, ei hyvää päivää, miten jaksaa jankata kun kukaan tuskin jaksaa enää lukea?
Niinpä. Kyllä aika mielipuoli pitää olla että jaksaa "keskustella" (lue raivota) itsekseen jonkun 30 sivun verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimihullu eli alba.
Sinä taasen et ole viettänyt tarpeeksi aikaa palstalla. Äitihullu tekee aloituksia lähes päivittäin ja kun ne poistetaan, menee muiden ketjuihin räyhäämään.
Vietän liikaakin aikaa täällä, mutta häntä en ole huomannut. Ehkä aloitukset poistetaan tai sitten en avaa juuri niitä. Tuntuu oudolta, että olisi sukunimihullu. Jos on myös kivikissaäiti, eikö hänen pitänyt kiinnostua vaan naisista? Vai onko katkeroitunut miehelleen?
Ei, kyllä sukunimihullu on Alba ja kivikissaäiti on äitihullu. Kaksi eri tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimihullu eli alba.
Ei, kyllä sukunimihullu on Alba ja kivikissaäiti on äitihullu. Kaksi eri tyyppiä.
Joo, vähän ihmettelinkin.
Luulen, että hopeakettuhullu ja jännishullu ovat sama henkilö. Hän aloitti hopeakettujutut kun jän..mies sana kiellettiin palstalla. Tyyli on sama. Provoilee pilke silmäkulmassa. Huumormiehiä on.
Mä oon varmaan palstahullu, kun tunnistan muut hullut jo niiden alotuksista.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaan palstahullu, kun tunnistan muut hullut jo niiden alotuksista.
Sama.
Tosin joistain ei voi erehtyä kukaan esim "miksi naiset alistuu ottamaan miehen nimen" tjsp aina sama asia vähän eri sanoin ilmaistuna.
Mut mites "myöhästyttiin lentokoneesta koska miehellä oli ripuli/lämmitti lapselle ruokaa /jne, kuka maksaa" aloitukset, ei oo nyt vähään aikaan ollut, vai oliko tuo "poliisi sai lentokentällä lapsen itkemään" saman aloitus?
Ensin on aina kivaa ja kaikki sujuu hyvin, mutta lentokentällä tapahtuu jotain ikävää, lähinnä henkilökunnan puolelta, "itsessä ei mitään syytä tapahtuneeseen".
Ehkä joku lento/matkustustrauma? Saanut potkut töistä lentoasemalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimihullu eli alba.
Et sitten kovin usein palstaile täällä jos et ole äitihulluun=kivikissaan törmännyt. Tekee sata aloitusta päivässä, joita m o d e poistaa samaa vauhtia. Jankkaa äitisuhteestaan, arvostelee ja haukkuu niin että tulee itsekin hulluksi kun
Niitä lukee. Täällähän on aina Varoitus äitihullun/ kivikissan kirjoituksista. Niihin ei pidä vastata.
Matti nukkuu -hullu ilmaantuu viimeisen tunnin aikana tekemään parikymmentä aloitusta.
Säälin modea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimihullu eli alba.
Et sitten kovin usein palstaile täällä jos et ole äitihulluun=kivikissaan törmännyt. Tekee sata aloitusta päivässä, joita m o d e poistaa samaa vauhtia. Jankkaa äitisuhteestaan, arvostelee ja haukkuu niin että tulee itsekin hulluksi kun
Niitä lukee. Täällähän on aina Varoitus äitihullun/ kivikissan kirjoituksista. Niihin ei pidä vastata.
Tällä viikollakin yhdessä ketjussa (en muista liittyikö edes aiheeseen) jankkasi monta, monta viestiä kuinka on katkera äidilleen siitä miten äiti pilasi hänen lapsuuden ja on katkera siitä ikuisesti, nimimerkillä kristallikissa.
Ei vitsi ku mä tykkään tästä palstasta. Voi olla välillä vuoden, kaks poissa ja kun tulee takas niin samat tutut hullut ne täällä edelleen riehuu. Tulee niin kotoisa olo. :D
Vierailija kirjoitti:
Matti nukkuu -hullu ilmaantuu viimeisen tunnin aikana tekemään parikymmentä aloitusta.
Säälin modea.
Mikäs tämä Matti on? Joku uusi tärähtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Ei vitsi ku mä tykkään tästä palstasta. Voi olla välillä vuoden, kaks poissa ja kun tulee takas niin samat tutut hullut ne täällä edelleen riehuu. Tulee niin kotoisa olo. :D
Kerro ihmeessä miten täältä ollaan vuosi, pari pois... 😩
Mihin Anaalihamsteri on kadonnut?
Perunalaatikkohullu nostaa vuosia vanhoja ketjuja ja kertoo 77-asteisesta tekovaiheesta. Kaksplussalla tän huomaa vielä helpommin, täällä ne vajoavat äkkiä alemmas.
Totta. Juuri tällaisten ällötysten takia metoo-kampanja on saanut alkunsa.