Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä erilaisia hulluja palstalta löytyy?

Vierailija
14.02.2018 |

Mm. Äitihullu... Muita?

Kommentit (252)

Vierailija
121/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistat äitihullun/kivikissaäidin siitä kun se jankkaa jankkaamasta päästäkseen äitisuhdettaan ja haukkuu äitiään. Onneksi m o d e poistaa nykyään nopeasti sen aloitukset. Täällä jotkut, heti kun huomaavat, varoittavat vastaamasta äitihullulle. Näin kannattaakin toimia, muuten jankkaisi iäisyyksiin.

Joo tää äitihullukivikissahullu on tosiaan hulluistahulluinhullu🤤

Vierailija
122/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aalto -hullu

Sanni-hullu

Jenni Vartiainen -hullu

Nelli Matula ("paksut reidet!") -hullu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mun suosikki on se Hopeakettu, joka mm. kyylää autostaan nuoria, trikoisiin pukeutuneita lenkkeilijätyttöjä Kaivopuistossa ja pitää lenkkeilijän katsetta merkkinä kiinnostuksesta.

Vierailija
124/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistatteko Kihiksen ja anaalihamsterin? ei ole näkynyt enää outoja keskusteluita. Alkaa tuntua siltä, että hamsu ja kihis olivat yksi ja sama henkilö, koska molemmat hävisivät täältä yhtäaikaa

Vierailija
125/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mun suosikki on se Hopeakettu, joka mm. kyylää autostaan nuoria, trikoisiin pukeutuneita lenkkeilijätyttöjä Kaivopuistossa ja pitää lenkkeilijän katsetta merkkinä kiinnostuksesta.

Oh God. Ja näyttää hyväksyvää yläpeukkua.

Vierailija
126/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullu, jonka tilastot kertovat, että naiset haluavat pitkän, rikkaan, tumman, hyperkorkeasti multikoulutetun miehen, eivätkä tajua huolia häntä.

Jos joku nainen erehtyy tälle hullulle kertomaan, mitä hän itse miehessä arvostaa, hullu ärjyy että ole sinä hiljaa! Minä tiedän sinua paremmin mistä sinä pidät!!

Tilastot ja tutkimukset kertovat.

Olisko sama mies sylkimiehen takana?

Pakko olla, ei kai noita VOI olla kahta???

Vierailija
127/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PORVOO JANKKAAJA!! Ihan sama mikä aloitus niin aina huomiohuoraa siellä " näin porvoossa" terveisiä Helsingistä EI porvoosta. Vtun Porvoohuor...juu moro

Vierailija
128/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu on ehdottomasti palstan hulluin. Kivikissa mikä lie. Hullu mikä hullu.

vahvana kakkosena on se heteronaiseen rakastunut nainen. Pähkähullu ja häiriintynyt tapaus.

Tästä hullusta olen miettinytkin että onkohan sama joka oli ihan jonkinlaisen tuomionkin saanut terapeuttinsa vainoamisesta?

Vierailija
129/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullu, jonka tilastot kertovat, että naiset haluavat pitkän, rikkaan, tumman, hyperkorkeasti multikoulutetun miehen, eivätkä tajua huolia häntä.

Jos joku nainen erehtyy tälle hullulle kertomaan, mitä hän itse miehessä arvostaa, hullu ärjyy että ole sinä hiljaa! Minä tiedän sinua paremmin mistä sinä pidät!!

Mikä on sylkimies?

Vierailija
130/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä-hullu

Vierailija
131/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sylkimies?

Sylkimies vakuutti yhdessä kymmenien sivujen ketjussa kaikkien naisten pitävän syljestä liukasteena. Ei vastaväitteitä.

Vierailija
132/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä-hullu

Tää oon mää! :)

Vierailija
133/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea talo-hullu. Ruputuspatukka jne., mitvit?! Onneksi tyypin pahin aloitustentekokiima on ohi.

Vierailija
134/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sylkimies?

Sylkimies vakuutti yhdessä kymmenien sivujen ketjussa kaikkien naisten pitävän syljestä liukasteena. Ei vastaväitteitä.

Hyi h*lvetti. Kaduttaa että kysyinkin... 😣

Vierailija
135/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä oikeasti puistattava tapaus.

Jokainen nainen tunnistaa taatusti kokemuksen nuoruudestaan: limainen tyttöjä kyttäävä vanha pervo.

Vierailija
136/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä ei ole vielä mainittu Hennaa? Ei ole (onneksi) hetkeen mesonnutkaan, mutta on mieleen jäänyt

Eikö hän myös aina jauhanut siitä Chicagoiidasta, välillä kehui ja välillä puolusteli.

Mulle on jostain tullut se käsitys että Chicago Iida ja Henna ovat sama henkilö

Vierailija
137/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukunimihullu eli alba.

Äitihullu on sukunimihullu. Ihan itse kertonut

Äitihullusta on puhuttu paljon, mutta millainen se siis on?

Mullekin epäselvää. ja mikä kivikissa?

Se nainen sekosi täysin, kun mies ja lapset toi kivistä tehtyjä kissoja vessaan. Hänen äitinsä vessaan ei saanut edes mennä lapsena. Siitä ne äititraumat lähti purkautumaan. Eikä purkauksella näy loppua.

Vierailija
138/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja kyselevä hullu?

Vierailija
139/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muistatteko Kihiksen ja anaalihamsterin? ei ole näkynyt enää outoja keskusteluita. Alkaa tuntua siltä, että hamsu ja kihis olivat yksi ja sama henkilö, koska molemmat hävisivät täältä yhtäaikaa

SIEMENTIKKUA SUKLAAKOLOON!

Olihan se välillä jotenkin viihdyttävää

Vierailija
140/252 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Hellu mainittu? Siis HEL-NYC ??

Ei oo kirjotellut aikoihin?