Mitä erilaisia hulluja palstalta löytyy?
Kommentit (252)
Saara Aalto -hullu
Sanni-hullu
Jenni Vartiainen -hullu
Nelli Matula ("paksut reidet!") -hullu
Heh, mun suosikki on se Hopeakettu, joka mm. kyylää autostaan nuoria, trikoisiin pukeutuneita lenkkeilijätyttöjä Kaivopuistossa ja pitää lenkkeilijän katsetta merkkinä kiinnostuksesta.
muistatteko Kihiksen ja anaalihamsterin? ei ole näkynyt enää outoja keskusteluita. Alkaa tuntua siltä, että hamsu ja kihis olivat yksi ja sama henkilö, koska molemmat hävisivät täältä yhtäaikaa
Vierailija kirjoitti:
Heh, mun suosikki on se Hopeakettu, joka mm. kyylää autostaan nuoria, trikoisiin pukeutuneita lenkkeilijätyttöjä Kaivopuistossa ja pitää lenkkeilijän katsetta merkkinä kiinnostuksesta.
Oh God. Ja näyttää hyväksyvää yläpeukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullu, jonka tilastot kertovat, että naiset haluavat pitkän, rikkaan, tumman, hyperkorkeasti multikoulutetun miehen, eivätkä tajua huolia häntä.
Jos joku nainen erehtyy tälle hullulle kertomaan, mitä hän itse miehessä arvostaa, hullu ärjyy että ole sinä hiljaa! Minä tiedän sinua paremmin mistä sinä pidät!!
Tilastot ja tutkimukset kertovat.Olisko sama mies sylkimiehen takana?
Pakko olla, ei kai noita VOI olla kahta???
PORVOO JANKKAAJA!! Ihan sama mikä aloitus niin aina huomiohuoraa siellä " näin porvoossa" terveisiä Helsingistä EI porvoosta. Vtun Porvoohuor...juu moro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitihullu on ehdottomasti palstan hulluin. Kivikissa mikä lie. Hullu mikä hullu.
vahvana kakkosena on se heteronaiseen rakastunut nainen. Pähkähullu ja häiriintynyt tapaus.
Tästä hullusta olen miettinytkin että onkohan sama joka oli ihan jonkinlaisen tuomionkin saanut terapeuttinsa vainoamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullu, jonka tilastot kertovat, että naiset haluavat pitkän, rikkaan, tumman, hyperkorkeasti multikoulutetun miehen, eivätkä tajua huolia häntä.
Jos joku nainen erehtyy tälle hullulle kertomaan, mitä hän itse miehessä arvostaa, hullu ärjyy että ole sinä hiljaa! Minä tiedän sinua paremmin mistä sinä pidät!!
Mikä on sylkimies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sylkimies?
Sylkimies vakuutti yhdessä kymmenien sivujen ketjussa kaikkien naisten pitävän syljestä liukasteena. Ei vastaväitteitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä-hullu
Tää oon mää! :)
Ruskea talo-hullu. Ruputuspatukka jne., mitvit?! Onneksi tyypin pahin aloitustentekokiima on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sylkimies?
Sylkimies vakuutti yhdessä kymmenien sivujen ketjussa kaikkien naisten pitävän syljestä liukasteena. Ei vastaväitteitä.
Hyi h*lvetti. Kaduttaa että kysyinkin... 😣
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä oikeasti puistattava tapaus.
Jokainen nainen tunnistaa taatusti kokemuksen nuoruudestaan: limainen tyttöjä kyttäävä vanha pervo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä ei ole vielä mainittu Hennaa? Ei ole (onneksi) hetkeen mesonnutkaan, mutta on mieleen jäänyt
Eikö hän myös aina jauhanut siitä Chicagoiidasta, välillä kehui ja välillä puolusteli.
Mulle on jostain tullut se käsitys että Chicago Iida ja Henna ovat sama henkilö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimihullu eli alba.
Äitihullu on sukunimihullu. Ihan itse kertonut
Äitihullusta on puhuttu paljon, mutta millainen se siis on?
Mullekin epäselvää. ja mikä kivikissa?
Se nainen sekosi täysin, kun mies ja lapset toi kivistä tehtyjä kissoja vessaan. Hänen äitinsä vessaan ei saanut edes mennä lapsena. Siitä ne äititraumat lähti purkautumaan. Eikä purkauksella näy loppua.
Vierailija kirjoitti:
muistatteko Kihiksen ja anaalihamsterin? ei ole näkynyt enää outoja keskusteluita. Alkaa tuntua siltä, että hamsu ja kihis olivat yksi ja sama henkilö, koska molemmat hävisivät täältä yhtäaikaa
SIEMENTIKKUA SUKLAAKOLOON!
Olihan se välillä jotenkin viihdyttävää
Onko Hellu mainittu? Siis HEL-NYC ??
Ei oo kirjotellut aikoihin?
Joo tää äitihullukivikissahullu on tosiaan hulluistahulluinhullu🤤