Mitä erilaisia hulluja palstalta löytyy?
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän mun huomaamat ole jo listattu, mutta hieman huvitti, kun hetki sitten heti tän ketjun alapuolella näkyi "Millainen on lempiräkäsi ja miksi?" :D
XDDD Niin, kertokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla tuo ikis riehuu ainakin ihan hulluna...
Ihan mielenkiinnosta kysyn, mistä tulee sana ikis? Ja onko hän sama kuin jankkaaja?
Ikis on ikäerohullu. Hänen ongelmanaan on parikymppisten naisten ja kolmekymppisten miesten väliset suhteet. Hyvin usein hänellä on 21-vuotias tytär joka on rakastunut/raskaana/muuttamassa pois kotoa 34-vuotiaan miehen luo. Ja parikymppinen on aina teini/lapsen tasolla.
Mä oon joskus miettinyt, eikö Ikis pysty muuttamaan tuota ikäeroa, se on niin usein 21 ja 34? Melkein pystyy näkemään ne hikikarpalot, kun se yrittää kirjoittaa 23......eiku... No, onpahan helppo tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
20v naiset 30v miehet -hullu
Hänet tunnetaan nimellä Ikis eli Ikäerohullu.
Ikiksen eksä otti ja lähti 12 vuotta nuoremman naisen matkaan ja siis jätti Ikiksen. Saivat vielä lapsen, mikä katkeroitti Ikistä entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miekkoshullu
XDDD Kutsuiko joku minua?
Se, että täällä listataan hulluja ei tarkoita sitä että kukaan haluaisi keskustella kanssanne. Mistään. Koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on epäselvää ovatko lompakkoloishuutelija, Uli, jykeväleukajankkaaja ja kevätverho- ja kynttiläkuppimies yksi (vai useita) henkilö(itä)?
Ei unohdeta Sinkkumiestä, häntä, joka tietää kaikesta kaiken ja laadukkaasti paremmin kuin kukaan muu. ;)
Minustakin tuntuu että kyseessä voisi olla yksi ja sama naisvihaaja. Erikseen on sitten vissiin vielä Sossurotta, jonka mielestä naiset etsivät miehestä vain taloudellista hyötyä ja koska hän ei mene töihin niin naiset eivät kiinnostu. Ei raukka tajua, että taitaa siinä taustalla muitakin syitä olla....
Ja Sinkkumies on kyllä todella ärsyttävä besserwisser.
Toisaalta, tuo olisi kyllä todella surullinen skenaario, jos ovat yksi henkilö, sillä joku noista on käytännössä aina palstalla 😦
Vierailija kirjoitti:
Ikis = Ikäerohullu.
Hän on siis se, jonka haukkuu päivät pääksytysten 20-25-vuotiaita naisia ja sitä, että tuollaiset nuoret bimbonaiset ovat yhdessä yli 30-vuotiaiden miesten kanssa. Välillä tekeytyy huolestuneeksi äidiksi, jonka "20-vuotias tytär seurustelee yli 30-vuotiaan miehen kanssa, mitä tehdä".
Ja syynä on se, että Ikiksen mies aikoinaan lähti nuoremman naisen (20-25-vuotiaan) matkaan ja vielä teki tälle lapsen. Ikis kertoi tämän aivan avoimesti joskus vuosia sitten, mutta se ketju on sittemmin poistettu.
Aiva, eli jankkaaja on käytännössä tämän vastakohta? Salaliittoteoria;
Mitäs jos nämä kaksi on sama henkilö = M...o*D.e , joka tarttuu johonkin aiheeseen, mitä joku on joskus kirjoittanut ja saa näin henkilöt ns koukkuun tähän palstaan? hmmm...
J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla tuo ikis riehuu ainakin ihan hulluna...
Ihan mielenkiinnosta kysyn, mistä tulee sana ikis? Ja onko hän sama kuin jankkaaja?
Ikis on ikäerohullu. Hänen ongelmanaan on parikymppisten naisten ja kolmekymppisten miesten väliset suhteet. Hyvin usein hänellä on 21-vuotias tytär joka on rakastunut/raskaana/muuttamassa pois kotoa 34-vuotiaan miehen luo. Ja parikymppinen on aina teini/lapsen tasolla.
Mä oon joskus miettinyt, eikö Ikis pysty muuttamaan tuota ikäeroa, se on niin usein 21 ja 34? Melkein pystyy näkemään ne hikikarpalot, kun se yrittää kirjoittaa 23......eiku... No, onpahan helppo tunnistaa.
😂 Ehkä se hänen ex-miehensä oli lähtiessään juuri 34 v. Ja se uusi tyttis sen 21. Trauma on syvällä.
Entäs se "jännämiesten kohoilevat pakarat" -hullu? Onko sama kuin Jännishullu?
No ainakin noissa Saara Aalto ketjuissa on joku fani, joka aina väittää eri mieltä olevia huonolla itsetunnolla varustetuiksi kateellisiksi av-mammoiksi.
Ei se halua edes keskustella, kunhan mollaa niitä, jotka ei S.A.:sta tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on epäselvää ovatko lompakkoloishuutelija, Uli, jykeväleukajankkaaja ja kevätverho- ja kynttiläkuppimies yksi (vai useita) henkilö(itä)?
Ei unohdeta Sinkkumiestä, häntä, joka tietää kaikesta kaiken ja laadukkaasti paremmin kuin kukaan muu. ;)
Minustakin tuntuu että kyseessä voisi olla yksi ja sama naisvihaaja. Erikseen on sitten vissiin vielä Sossurotta, jonka mielestä naiset etsivät miehestä vain taloudellista hyötyä ja koska hän ei mene töihin niin naiset eivät kiinnostu. Ei raukka tajua, että taitaa siinä taustalla muitakin syitä olla....
Ja Sinkkumies on kyllä todella ärsyttävä besserwisser.
Toisaalta, tuo olisi kyllä todella surullinen skenaario, jos ovat yksi henkilö, sillä joku noista on käytännössä aina palstalla 😦
Ellei se ole joku joka tekee tätä työkseen esim. valvoo palstaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-kamelinpa*kasta ja NWO:sta jauhava tyyppi
-toinen illuminatihullu, joka uskoo, että häntä seurataan täällä
-kiinalaisesta häiriköstä jauhava nainen
-aina eri nimimerkillä (esim. arkkipiispa Mäkinen, MikesProgedBoogie, AfrikasChillingTribe, anniinapersejunkkari) kirjoittava mt- ja alkoholiongelmainen, keski-ikäinen mies, joka pitää itseään profeettana, parempana uskovaisena ja haukkuu suomalaiset naiset sekä uskoo ansaitsevansa nuoren, kauniin ja "hengellisistä asioista" jotain tajuavan fitnesskissan
ArkkipiispaMike aka AfrikasPeoplesChillingMike tmv on ollut mun suosikkihulluja sen jälkeen, kun se yhdessä yliopistoketjussa jakoi vinkkejä siitä, kuinka menestyä gradunteossa itseään plagioimalla. :D Mestari on oman kertomansa mukaan yhdellä gradulla tuplamaisteri, ensin historiasta, sitten teologiasta.
Sääli, meillä on Turnitin.
Tyyppi ilmeisesti kantaa kaunaa Mäkistä ja Askolaa kohtaan, kun ei ole saanut kirkosta töitä, vaikka tutkinto on, miksiköhän... Haukkuu kumpaakin ihan antaumuksella täällä.
Teki myös äsken aloituksen https://www.vauva.fi/keskustelu/3099909/en-halua-vanhaa-akkaa-vaimoksi Noista hänen itsensä kertomista tiedoista pk-seudun uskovaisten (ja juoppojen) olisi jo helppo tunnistaa hänet.
30-vuotias naisalkoholisti-hullu
Parhaita hulluja;
Ammattivalittaja
Kivikissa
An**lihamsteri
Juoksutrikoo(pervopera)
Sukunimihullu
Uliuli mies (tasoteoria)
Lisäksi - ei hullu mutta muuten hyvät jutut omaava tyyppi - laminoitu BMI-taulukko! :)
Se luulosairas teini. Postailee kaikkia "onko tämä keuhkosyöpä" -aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä ei ole vielä mainittu Hennaa? Ei ole (onneksi) hetkeen mesonnutkaan, mutta on mieleen jäänyt
Eikö hän myös aina jauhanut siitä Chicagoiidasta, välillä kehui ja välillä puolusteli.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin noissa Saara Aalto ketjuissa on joku fani, joka aina väittää eri mieltä olevia huonolla itsetunnolla varustetuiksi kateellisiksi av-mammoiksi.
Ei se halua edes keskustella, kunhan mollaa niitä, jotka ei S.A.:sta tykkää.
Milloin aalto ketjuissa on viimeksi keskusteltu? Ehkä vuosi pari sitten. Nyt se no fearia ja yhtä ja samaa viestiä kirjoittava kirjoittaa 99% ketjujen viesteistä...
Sukunimihullu - onneksi tälle ei kukaan erehdy vastaamaan
Rasvis- ei oo vähään aikaan näkynyt. Se joka raivoaa voin syönnin puolesta, kasvimargariinia vastaan.
Jätä se sika! - ei varmaan ole yksi henkilö vaan kuka milloinkin, ja tämä on ihan hauska, ei mikään jankkaus vaan vähän kuin Putouksen hokema.
Salaliittoteoreetikko - kukkeimmillaan esim. Diana-ketjussa
Anaalihamsteri. Say no more
Hopeaketusta: en usko että on hullu, todnäk useampi henkilö heittää sitä legendaa aina muistaessaan
Miksi suomalaiset naiset sitä ja tätä? -hullu
Joku hullu, joka on huolissaan naisten rupsahtamisesta. Hänestä jo 20-v (nainen, ei ikinä mies) on rupsahtamassa.
XDDD Kutsuiko joku minua?