Mitä erilaisia hulluja palstalta löytyy?
Kommentit (252)
Hintahullu.
Milloin on prismassa jäätyneet marjat noussu 5centtiä ja lidlissä taas joku muu..
Vela, jonka mielestä muiden lapsista tulee narkkareita. Luultavasti sama, jolla pakkomielle todistaa omien valintojensa autuutta tyyliin oletteko te lapsen hankkineet vähän tyhmiä.
Yläluokkaisuuttaan korostava kristallikissa, jolta ei eliittiasemastaan huolimatta irtoa huonoja wt-onelinereita parempaa tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Yläluokkaisuuttaan korostava kristallikissa, jolta ei eliittiasemastaan huolimatta irtoa huonoja wt-onelinereita parempaa tekstiä.
Äitihullu=kivikissa=kristallikissa. Tuon viimeisimmän nimityksen se yritti lanseerata itse itsestään, mutta käyttää sitä ainoastaan itse. Muille se on ja pysyy äitihulluna, eihän sen jankkaukset koskaan muuta käsittele kuin omaa vainoharhaista äitisuhdettaan. On kyllä palstan hulluista hulluin.
Tunnistat äitihullun/kivikissaäidin siitä kun se jankkaa jankkaamasta päästäkseen äitisuhdettaan ja haukkuu äitiään. Onneksi m o d e poistaa nykyään nopeasti sen aloitukset. Täällä jotkut, heti kun huomaavat, varoittavat vastaamasta äitihullulle. Näin kannattaakin toimia, muuten jankkaisi iäisyyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä ei ole vielä mainittu Hennaa? Ei ole (onneksi) hetkeen mesonnutkaan, mutta on mieleen jäänyt
Ja siis muistutuksena lukuisat asperger aloitukset (saako pidellä vauvaa, putin, asperger vs. down...) ja kommentoijana mm. mies maalta
Niin juu tämä... Oliko kenties sama, kun kyseli miksi kehitysvammaiset (downit) eivät voi hoitaa lapsia?
Ei, tämä hullu on se joka on syvästi järkyttynyt siitä että mieluummin annetaan lapset downille hoidettavaksi kuin hänelle 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimihullu eli alba.
Äitihullu on sukunimihullu. Ihan itse kertonut
Äitihullusta on puhuttu paljon, mutta millainen se siis on?
Sinä taasen et ole viettänyt tarpeeksi aikaa palstalla. Äitihullu tekee aloituksia lähes päivittäin ja kun ne poistetaan, menee muiden ketjuihin räyhäämään.
Tuolla tuo ikis riehuu ainakin ihan hulluna...
Sekopäisin on ikis ja ärsyttävin tuo jykevä leuka -jankkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, mistä tulee sana ikis? Ja onko hän sama kuin jankkaaja?
Olen akateeminen nainen -hullu
Arvosta minua, olen älykkö -hullu
Eiköhän mun huomaamat ole jo listattu, mutta hieman huvitti, kun hetki sitten heti tän ketjun alapuolella näkyi "Millainen on lempiräkäsi ja miksi?" :D
Ikis = Ikäerohullu.
Hän on siis se, jonka haukkuu päivät pääksytysten 20-25-vuotiaita naisia ja sitä, että tuollaiset nuoret bimbonaiset ovat yhdessä yli 30-vuotiaiden miesten kanssa. Välillä tekeytyy huolestuneeksi äidiksi, jonka "20-vuotias tytär seurustelee yli 30-vuotiaan miehen kanssa, mitä tehdä".
Ja syynä on se, että Ikiksen mies aikoinaan lähti nuoremman naisen (20-25-vuotiaan) matkaan ja vielä teki tälle lapsen. Ikis kertoi tämän aivan avoimesti joskus vuosia sitten, mutta se ketju on sittemmin poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän mun huomaamat ole jo listattu, mutta hieman huvitti, kun hetki sitten heti tän ketjun alapuolella näkyi "Millainen on lempiräkäsi ja miksi?" :D
Juu ja "millainen mies saa vetelät housuun" 😂 Oikeesti mitä juttua tällä palstalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, mistä tulee sana ikis? Ja onko hän sama kuin jankkaaja?
Ikis on ikäerohullu. Hänen ongelmanaan on parikymppisten naisten ja kolmekymppisten miesten väliset suhteet. Hyvin usein hänellä on 21-vuotias tytär joka on rakastunut/raskaana/muuttamassa pois kotoa 34-vuotiaan miehen luo. Ja parikymppinen on aina teini/lapsen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja "millainen mies saa vetelät housuun" 😂 Oikeesti mitä juttua tällä palstalla...
Eh, noi jutut on sieltä tyypillisemmästä päästä.
Vierailija kirjoitti:
-kamelinpa*kasta ja NWO:sta jauhava tyyppi
-toinen illuminatihullu, joka uskoo, että häntä seurataan täällä
-kiinalaisesta häiriköstä jauhava nainen
-aina eri nimimerkillä (esim. arkkipiispa Mäkinen, MikesProgedBoogie, AfrikasChillingTribe, anniinapersejunkkari) kirjoittava mt- ja alkoholiongelmainen, keski-ikäinen mies, joka pitää itseään profeettana, parempana uskovaisena ja haukkuu suomalaiset naiset sekä uskoo ansaitsevansa nuoren, kauniin ja "hengellisistä asioista" jotain tajuavan fitnesskissan
ArkkipiispaMike aka AfrikasPeoplesChillingMike tmv on ollut mun suosikkihulluja sen jälkeen, kun se yhdessä yliopistoketjussa jakoi vinkkejä siitä, kuinka menestyä gradunteossa itseään plagioimalla. :D Mestari on oman kertomansa mukaan yhdellä gradulla tuplamaisteri, ensin historiasta, sitten teologiasta.
Sääli, meillä on Turnitin.
Minustakin tuntuu että kyseessä voisi olla yksi ja sama naisvihaaja. Erikseen on sitten vissiin vielä Sossurotta, jonka mielestä naiset etsivät miehestä vain taloudellista hyötyä ja koska hän ei mene töihin niin naiset eivät kiinnostu. Ei raukka tajua, että taitaa siinä taustalla muitakin syitä olla....
Ja Sinkkumies on kyllä todella ärsyttävä besserwisser.