Minkä ikäisenä löysitte sen oikean?
Niin eli minkä ikäisenä löysitte sen oikean kumppanin ja kauanko olette olleet yhdessä?
Kommentit (36)
15-vuotiaana. Yhdessä tänä vuonna 42 v., joista avioliitossa 37 v. Yhä edelleen onnellisina.
En usko, että aviomieheni olisi alunperin ainoa oikea, varmasti löytyisi vieläkin minulle paremmin sopiva. Mutta koska menimme naimisiin niin nyt hän ainakin on minulle se oikea, kunnes kuolema meidät erottaa :) Tavattiin aiemmin jo mutta seurustelemaan aloimme kun olin 24v. Naimisissa reilut 20v.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että aviomieheni olisi alunperin ainoa oikea, varmasti löytyisi vieläkin minulle paremmin sopiva. Mutta koska menimme naimisiin niin nyt hän ainakin on minulle se oikea, kunnes kuolema meidät erottaa :) Tavattiin aiemmin jo mutta seurustelemaan aloimme kun olin 24v. Naimisissa reilut 20v.
Kukapa tuon nyt uskois.
18-vuotiaana. Yhdessä olemme olleet jo 35 vuotta. Kerralla sattui se oikea, joten uskomaton tuuri kävi. Kumpikin meistä on muuttunut vuosien myötä, mutta onneksi ei niin, että siitä olisi tullut isoja ongelmia.
15-vuotiaana ja yhdessä ollaan oltu 36 vuotta, joista naimisissa 24.
En ole varma olenko löytänyt vieläkään. Ikää on mittarissa 43v, ja ollaan oltu miesystäväni kanssa 3 vuotta. Tunteet menee laidasta laitaan, välillä tuntuu, että kaikki on hyvin ja ollaan onnellisia, välillä taas tuntuu ettei tästäkään tule yhtään mitään. Mies välillä oikuttelee ja tuntuu olevan tyytymätön ihan kaikkeen. Ehkä hän on tyytymätön minuun ja tähän suhteeseen. En tiedä. Haaveilen siitä, että joskus olisi sellainen ihminen, jonka rakkauteen voisin luottaa.
34-vuotiaana luulin sen löytäneeni, mutta ilmeisesti mä en sitten ollut hänelle se oikea...
17v. Nyt ollaan oltu 16 vuotta yhdessä. Melkein puolet elämästäni. 😊 11 vuotta naimisissa ja 6-vuotias lapsi.
22-vuotiaana tapasin tulevan mieheni. Ollaan oltu yhdessä 22 vuotta eikä koskaan ole ollut ero mielessä, vaikka tietysti on kaikenlaisia vaiheita. Nyt jo vuosia ollut tosi seesteistä.
32.