Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Tänään tänne taas keskustelemaan!
Erityisesti ensi viikon spoilerit kiinnostavat...epäilen että ensi viikolla tippuvat Noora ja Sofia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, mitä nää leidit näkee tuossa jonissa. Silmät harittaa tämä tästä, muutenkin jotenkin niljakkaan oloinen persoonaton tyyppi. Olisin lähtenyt lätkimään välittömästi.
Eikä karismasta tietoakaan. Tylsän oloinen tyyppi.
Mun mielestä tosi seksikäs ja lämmin! Mä ottaisin ihan mielelläni tollaisen nallekarhun!
Vierailija kirjoitti:
En tajua, mitä nää leidit näkee tuossa jonissa. Silmät harittaa tämä tästä, muutenkin jotenkin niljakkaan oloinen persoonaton tyyppi. Olisin lähtenyt lätkimään välittömästi.
Minä näen raamikkaan, aikuisen miehen. Rohkean, hyvän itsetunnon ja eroottisesti vetovoimaisen miehen. Myös mahdollisesti hyvän isän.
Veikkaan vahvasti et Emilia tippuu uusimmassa ruutuplussassa. Noora ollu just deiteillä ja saanu ruusun siellä, sofiaa joni kehui viie jaksossa ja sanoi et haluis tutustua vaikka alkuun mennyt ohi. Maria ja Janette yksilötreffeillä niin ei ne tipu. Mut jännää nähdä kuka tippuu sit seuraavassa jaksossa yksilödeiteiltä!! En osaa kyllä siihen arvata ketään!
Kyllä joni on hyvännäköinen, samoin kaikki naiset tuolla. Turha arvostella rumaksi. Kaikista löytyy huonoja ja hyviä puolia ulkonäönkin suhteen mut ne"viat"tekee musta persoonaa... Ei tartte olla mikään barbi tai Ken.
Veikkaan, että putoamisjärjestys on seuraavanlainen:
Emilia > Sofia > Noora > Riikka > Kaisa > Maria > Janette
Jos joku lähtee lätkimään kesken kauden, niin se on Maria.
Ei ole helppoa pariutuminen nykyään. Uskon, että tällaiseen ohjelmaan lähtevien unelma on löytää fiksu, hauska, hyvännäköinen ja urheilullinen nainen/mies. 90%:lta puuttuu jokin tai jotkin näistä piirteistä, itse bacheloriltakin. Mielestäni Janette istuu tuohon kuvaukseen parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näen raamikkaan, aikuisen miehen. Rohkean, hyvän itsetunnon ja eroottisesti vetovoimaisen miehen. Myös mahdollisesti hyvän isän.
Oikeasti? Wow.
Minä taas näen trollimaisen punatukan, jonka kasvonpuoliskot ovat vahvasti epäsymmetriset ja kuulen tampesterilaisen junttiaksentin.
Vartalo on miehekäs ja urheilullisen lihaksikas, mutta riittääkö se? Ehkä ei kun miinustetaan jaksoissa nähdyllä jatkuvalla kemian testauksella sylkeä vaihtamalla...
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että putoamisjärjestys on seuraavanlainen:
Emilia > Sofia > Noora > Riikka > Kaisa > Maria > Janette
Jos joku lähtee lätkimään kesken kauden, niin se on Maria.
Ei ole helppoa pariutuminen nykyään. Uskon, että tällaiseen ohjelmaan lähtevien unelma on löytää fiksu, hauska, hyvännäköinen ja urheilullinen nainen/mies. 90%:lta puuttuu jokin tai jotkin näistä piirteistä, itse bacheloriltakin. Mielestäni Janette istuu tuohon kuvaukseen parhaiten.
Mä taas laittaisin Emilian hieman ylemmäs.
En usko että tippuisi ainakaan ennen Sofiaa tai Nooraa.
No tänään nähdään ruutuplussasta!
Jos joku lähtee lätkimään kesken kauden, niin se on Maria. Marialle on Janette ollut uhka ensivaikutelma ruususta saakka. Ei kestä häviötä Janettelle
Janette mielestäni on vahvoilla!
Mä en vieläkään usko että joni valitsis muuta ku marian :D no ehkä uskon vasta vikan jakson jälkeen jos näin käy...
Seuraavat 3 lähtijää tulevat anyway olemaan Sofia, Noora ja Emilia. Sen jälkeen vasta peli ja jännitys alkaakin.
Miksei jo näy ruutu+ jakso :(
Emilia tippuu ensi viikolla, kelasin loppuun.
Joni on kyllä fiksu, kun ei etsi vaan ulkokuorta, vaan naista, kenen kanssa haluaa tehdä asioita. Mutta toki ulkonäkökin merkkaa jossain määrin, eihän sille voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Emilia tippuu ensi viikolla, kelasin loppuun.
Just kun ajattelin että pitää poistua keskustelusta ennen kun joku ehtii spoilata :D noh oma moka
Siis kenen PUOLESTA haluaa tehdä 😅 ^
Nyt voisi laittaa jonkun bullshit-bingon pystyyn. Pointsit joka kerta, kun Noora sanoo ”kova mimmi”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, mä oon muuten ihmetellyt täällä, miksi kukaan mies haluaisi naista, joka taivaa jatkuvasti, mitä mies on puhunut toisille naisille ja vertailee itseään neuroottisesti muihin. Tai siis itse en ainakaan kestäisi, jos töistä kotiin tullessa olisi hullu "puhuitko sille insinöörimiehelle töissä tänään mitään ja minkä kahvin se otti kun mähän itse juon vaan mustana kahvia, ei kai vaan juonut lattee, kun sä tykkäät kuitenkin enemmän latesta kuin..."
Tokihan tuotanto on voinut tuonkin kuvan mun päähän saanut taitavasti leikaten, mutta eikös se Joni kuitenkin kieltänyt ko. naista vertaamasta itseään jatkuvasti muihin.
Neuroottisuus kielii ahdistuksesta. Se, mitä on ahdistuksen taustalla onkin hyvä kysymys. Minusta kuulostaa pahalta, jos jonkun mielestä neuroottisen ihmisen kanssa ei voisi haluta olla. Ihmiset eivät ole koskaan täydellisiä. Hyvässä, hyväksyvässä, ihmissuhteessa voi oppia laskemaan suojamuuriaan ja pystyä luopumaan esim. juuri neuroottisuudestaan. Minusta myös Maria vaikuttaa aika ihanalta ihmiseltä.
Mullekin tärkeämpää, kuin ihmisen huonot puolet, on se, kuinka ihminen niihin haasteen paikkoihin suhtautuu. Kaikilla todellakin on omat monsterit, se joka tuomalla tuo vain hyviä asioita itsestään, vaikuttaa helposti siltä, ettei kykene itsekritiikkiin.
Ehkä tälläinen törkeä ulkonäön arvostelu kertoo jotain myös arvostelijasta. Toivon, että jatkuvasti arvostella toisen ulkomuotoa ja persoonaa.