Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Mun inhokki on Noora. Ylpeä ja ylimielinen ja luultavasti myös aikamoinen päällepäsmäri.
Janette näyttää koomiselta tuolla altaassa kun kroppa on minikokoinen veden alla ja pää normaali :D
Mitähän se Noora teki ku bätse pyys lopettamaan ja Noora vastas et "mä tykkään vähän kiusata.." tekiköhän jotain mikä jäi kameralta piiloon...
Janette on olemukseltaan juuri sellainen tyttö, joka on saanut kaiken ja aina tahtonsa läpi. Ei tule kovin myötätuntoista vaikutelmaa, vaan pikemminkin sellainen että voi halutessaan antaa kiltin vaikutelman, jos se on hänen etujen mukaista. Sellainen perus suosittu-prinsessa -tyttö. Todennäköisesti suhteessa haluaa päättää kaikesta pidemmän päälle. Hymy ei aina hämää riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Emilia tippuu ensi viikolla, kelasin loppuun.
Oikeasti?
No sit sitä seuraavassa jaksossa hyvästellään Sofia ja Noora. En ymmärrä miksi bache roikottaa mukana ”pikkutyttöjä” jos oikeasti on etsimässä itselleen vaimoa perheen perustamista varten...
Kiva olisi myös saada jonkinlaista spoilaavaa tiivistelmää ensi viikon jaksosta ja tilinteosta. Kiitti jo etukäteen! :)
juurikin näin kirjoitti:
Janette on olemukseltaan juuri sellainen tyttö, joka on saanut kaiken ja aina tahtonsa läpi. Ei tule kovin myötätuntoista vaikutelmaa, vaan pikemminkin sellainen että voi halutessaan antaa kiltin vaikutelman, jos se on hänen etujen mukaista. Sellainen perus suosittu-prinsessa -tyttö. Todennäköisesti suhteessa haluaa päättää kaikesta pidemmän päälle. Hymy ei aina hämää riittävästi.
Joo, mulle tulee kans aika epämiellyttävä kuva Janetesta. Muuttunut selvästi huonompaan. Varmaan myös tosi ylpeä omasta "äijämäisyydestään"
Ja maria valittaa tällä kertaa siitä miten typerää pyöräily on.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se Noora teki ku bätse pyys lopettamaan ja Noora vastas et "mä tykkään vähän kiusata.." tekiköhän jotain mikä jäi kameralta piiloon...
Eiköhän se Noora kyhnyttänyt itseään bätsen etumusta vasten (oksennus)
Vierailija kirjoitti:
juurikin näin kirjoitti:
Joo, mulle tulee kans aika epämiellyttävä kuva Janetesta. Muuttunut selvästi huonompaan. Varmaan myös tosi ylpeä omasta "äijämäisyydestään"
Sen oloinen et sitä äijämäisyyttä pitää vielä korostaa ja hokea :D Ei siinä muuten mitään mut miksi siitä pitää tehdä niin iso numero. Vähän sama kuin se, et miespuolinen treffikumppani alkaisi korostaa naisellisia piirteitään.
Ja taas Janettea haukutaan. Voisko enemminkin miettiä positiivisia asioita hänestä. Minusta ainakin hän sympaattinen ja mukavanoloinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
juurikin näin kirjoitti:
Ja sieltähän se äijämäisyyden ylistys sit tulikin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se Noora kyhnyttänyt itseään bätsen etumusta vasten (oksennus)
Joo, luultavasti se hotelliehdotuskin ja kaikki... hirvee myötähäpeä!
Jotenkin aina huvittavaa, kun kaupanmyyjä kehuskelee olevansa kunnianhimoinen ja odottaa sitä kumppaniltaankin...
Viittaan siis Janeten puheisiin.
Voisiko joku kiltti tiivistää ensi viikon jaksokuvausta, mitä tapahtuu? Miten pudonnut ottaa tilanteen?
Bätsellä on kyllä tosi erikoiset olkapäät, profiili kuin pullolla. Nuo valtavat niskalihakset eivät paranna vaikutelmaa..
"Sitten voidaan olla kaikki naama väärin päin _yhdessä_." 😅😅😅
Taitaa Marian todellinen luonne tulla entistä enemmän koko ajan esille. Epäaidon ja itsekkään oloinen. Ja kuvittelee olevansa joku kovin erikoinenkin. Huoh. Ei jatkoon.
Lapsellista kiukutella, jos toinen on voittanut hieronnan. Hohhoijaa. En oo katsonut moneen viikkoon mutta Maria ei oo näköjään muuttunut ainakaan kivemmaksi.
Vai ei merkkaa ulkonäkö, eihän sille muu merkkaakaan ja pussailu. Mariaankin käy ihan kuumana vaikka Mariaa ei kiinnosta juuri mikään muu kuin oma asema ja kilpailu