Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
1521/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä näyttää ensi viikon ratkaisut? Kuka/ketkä tippuu?

Voisiko joku ruutuplussalainen taas spoilata tulevaa jaksoa ja tilintekoa? Kiitos jo etukäteen!

Onhan täällä jo useaan otteeseen mainittu kuka putoaa.. 

Vierailija
1522/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia ja Peppi saisivat jo lähteä, tylsää katsoa, kun tietää jo että he tulevat tippumaan pois ihan pian. Sitten pois myös Noora ja Emilia varmaan seuraavaksi, kun ei ole sellaista kemiaa heidän kanssaan mitä on jo nyt muiden kanssa. (Ellei Maria nyt häivy itse tuolta ensin.) Sitten ollaankin jo siinä ydinporukassa, josta löytyy voittaja; Kaisa, Janette tai Riikka. Syön likaiset kalsarini jos voittaja ei ole joku noista kolmesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Kaisa on ehdottomasti kypsin ja viehättävin. MUTTA ei kenties bächelle sopivin. Kyllähän tuosta Jonista näkee sellaisen tietyn sivistyksen tason puutteen. Ihan mukavanoloinen mies, mutta jos kommentit on tasoa "sä näytät tosi hyvältä", "olis kiva pussata sua", "olisko jotain mitä haluaisit kysyä musta", niin joopa joo. Toki voi sekin vähän vääristää, että jännittää kameroita, se on huomioitava.

Vierailija
1524/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin miksi Jonna oli mukana näinkin pitkään. Tosi äijämäinen eikä anna toiselle edes kunnolla suunvuoroa. Näki heti ettei kemiaa heidän välillään ole. Kumma ettei noi jonnat koskaan itse sitä tajua.

Vierailija
1525/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Jonnahan on ihan superärsyttävä! Siis mitä hittoo? Kaikkien naisten kaveri? En kyllä jaksais kuunnella päivääkään.

Vierailija
1526/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putoaako 6. jaksossa siis 1 vai 2 naista? Miksi Peppiä roikotetaan vieläkin mukana? 

2, Peppi ja Taru tippui

Vierailija
1527/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän päivänen pudotus oli ihan selvä. Tuli tänään selittää bätselle, kuinka joku tarvitsee treffit, voitko välittää viestin. Käsi vispasi mahdottomasti sanojen tueksi. Mahdottoman vahvan määrätietoisen tuntuinen minä tahdon treffeille! bätse sanoi, että asiat on selvät mitä tapahtuu. Silloin kuuli sanoista, että selvä on: sinä putoat. Ei vaan neiti vahva suulas ymmärtänyt selviä sanoja.

Eihän Joni mitään sanonut suoraan. Ja muutenkin, mitä Jonna olisi voinut tehdä? Rynnätä ylös tuolista ja lähteä raivoissaan menemään?

Ei siinä raivota olisi tarvinnut. Oli vaan niin kovin yllättynyt jäätyään ruusutta. Tuohon formaattiin kuuluu olla ruusujen jaossa mukana. Minun mielestäni Jonin sanat oli hyvinkin rivien välistä luettavat jo tuossa vaiheessa. Selvästi näki ainakin näin ruudusta. Tietty en tiedä miten näitä tulkitsee jos on itse paikan päällä.

Vierailija
1528/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoin Jonnaa ja hänen olemustaan tajusin olevani ja nuorempana olleeni just tuollainen...miehet eivät tykänneet...kauheaa katsottavaa.

Vierailija
1529/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä näyttää ensi viikon ratkaisut? Kuka/ketkä tippuu?

Voisiko joku ruutuplussalainen taas spoilata tulevaa jaksoa ja tilintekoa? Kiitos jo etukäteen!

Haluatko ihan tietää kuka tippuu?

Vierailija
1530/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kemiaa yhteyttä, ei mitään Jonin suunnasta tänään tippuneen kanssa. Siksi ei yksilötreffejäkään ollut. Turhaahan se olisi ollut.

Vierailija
1531/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ensi viikon jakso etenee muuten? Kuka pääsee deiteille ja mitä tapahtuu?

Miten tippuvat naiset käyttäytyvät putoamisen jälkeen ja miten tilintekojakso menee?

Vierailija
1532/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putoaako 6. jaksossa siis 1 vai 2 naista? Miksi Peppiä roikotetaan vieläkin mukana? 

2, Peppi ja Taru tippui

Sitten kysymys onkin, miksi Sofia on vielä mukana? No, tippuu onneksi varmaan sitten seuraavassa jaksossa.

Vierailija
1533/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian ja Nooran aika tulee lähteä heti Pepin ja Tarun jälkeen.

Vierailija
1534/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin miksi Jonna oli mukana näinkin pitkään. Tosi äijämäinen eikä anna toiselle edes kunnolla suunvuoroa. Näki heti ettei kemiaa heidän välillään ole. Kumma ettei noi jonnat koskaan itse sitä tajua.

Hän on niin lumoutunut omasta papatuksestaan että ei huomaa vastapuolta lain. Tuo ilme minkä loi bätseen kun hyvästeli. (Oikeen semmoinen paljonpuhuva , että "mitä ihmettä, kuinka voit Minut lähettää kotiin ") Voi apua 😣

En ihmetellyt kyllä yhtään.

Vierailija
1535/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks nuo naiset dissaa aina vaan ”hiljaisia naisia”? Ihan outo asenne. Olen aina ajatellut että hiljainen, hillitty ja ehkä hieman salaperäinen nainen on monien miesten mieleen. Ennemmin ainakin kuin sellainen kauhea kälättäjä. Kuten esim tuo pudonnut Jonna on.. Huhhuh, varmaan harva mies tuollaista jaksaa katella pidemmän päälle. Ehkä joku joka on itse rauhallinen ja hiljainen? Yleensäkin introvertti ja ekstrovertti sopii paremmin yhteen kuin ekstrovertti ja ekstrovertti.

Tippuuko Taru oikeasti seuraavassa jaksossa? Jos tippuu, niin syynä tuskin on introverttiys, vaan se ettei ole tarpeeksi kiinnostunut Jonista. Ehkä on fiksumpi kuin moni muu tuolla ja tajuaa että voi saada paremmankin. On tosi kauniskin vielä..

Eiköhän makuja ole niin paljon kuin miehiäkin. Toinen tykkää äänekkäästä ja toinen hiljaisesta.

Joo mutta miksi nämä äänekkäät=vahvat (omien sanojensa mukaan) tytöt ovat halunneet jakaa naiset sellaisiin ryhmiin kuin äänekkäät ja hiljaiset? Vähän ehkä outoa, lapsellista? Puhuvat siitä jatkuvasti miten Jonia ei varmaan kiinnosta hiljaiset tytöt jne, ikäänkuin olisivat jotenkin parempia kun sattuvat olemaan äänekkäämpiä? Wtf?

Vierailija
1536/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tippuvat naiset käyttäytyvät putoamisen jälkeen ja miten tilintekojakso menee?

Peppi vaikutti siltä ettei Joni kiinnostanut. Taru oli kiinnostunut, ja häntä ärsytti kun kaikki olisivat jo valmiita lähtemään.

Vierailija
1537/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOIL:

Janette ja Noora kuulemma pohtivat (Tarun mukaan) miksi ovat ohjelmassa...

Vierailija
1538/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa nähdä Janettea ja Jonia parina. Janette on liian "ohjakset käsiinsä ottava". Siinä ei mies saa otettua happea kunnolla, kun nainen vie ja mies vikisee.

Kaisa ja Riikka olisivat mielestäni sopivimmat Jonille. Itse olen ollut alista asti suuri Kaisa-fani; saakoon mieleisensä miehen elämäänsä, on se sitten Joni tai joku muu. Kunhan on arvoisensa. (Ei siinä etteikö jokainen ansaitsisi arvoisensa halutessaan parisuhteen...)

Vierailija
1539/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mariasta näkee yhä enemmän (uusinkin jakso joka näkyy vain ruutu+) että Joni ei kiinnosta vaan hakee julkisuutta. Tai ainakin puhui just siitä että "jaksaako täällä tuosta tapella".

Vierailija
1540/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joni tiputti, koska olivat liian hiljaisia eivätkä "sosiaalisia" ryhmässä.

Ketju on lukittu.