Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
1501/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria sano et ei tiiä onko hänellä Jonia kohtaan fiiliksiä et hänestä kannattaisi jäädä kilpailemaan. Hmmm :)

Maria vaikuttaa kyllä sen verran epävarmalta ja roikkuvalta, että yllätyn kyllä, jos jättää leikin kesken.

Siis juuri tuon epävarmuuden takia Maria voisikin hyvin jättää pelin kesken. Hän on ehkä ajatuksissaan ennen ohjelmaa kelaillut, että koska on niin kaunis, Pätselöri varmasti rakastuu häneen välittömästi ja heittää muut 11 naista pihalle viimeistään kahden viikon (neljän jakson) jälkeen.

Nyt se on sitten alkanut huomata, että Jonin kiinnostus häntä kohtaan on laskussa ja myös muut naiset saavat Jonin huomiota, joten puolustusmekanismina vetäytyminen on ainoa ratkaisu johon kykenee.

Vierailija
1502/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että Taru putos, kun se kuitenkin on ainoo, jota Joni seuraa Ig:ssä... Ehkä tää on just sitä että löysi sarjasta rakkauden, mutta se ei ollut voittaja?

Ainoo? Seuraa mm. Petraa, Tainaa, Jonna J:tä, Jonna K:ta, Riikkaa, Peppiä, Mariaa, Sofiaa, Kaisaa, Emiliaa, Jeninaa, Nooraa, Yanaa ja Janettea myös...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janetessa on jotain hieman outoa miesmäisyyttä... käveleekin kuin joku karpaasi. johtuuko se urheiljataustasta? Hänestä ei oikein ota selvää. Outo puhetyyliki kun ei puhu turkua eikä tamperetta eikä oikein mitään mutta vähän stadilaisittain.

Mietin ihan samaa. Periaatteessa viehättävä, mutta jätkämäinen. Mä tykkään Kaisasta, raikas, kypsänoloinen, valtavan viehättävä.

Vierailija
1504/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janette ja Kaisa menee pitkälle. Varmaan viimeinen kaksikko ovat nämä kaksi. Janette on tosi itsevarma ihminen ja selvästikin semmonen ns. Tomera nainen joka pärjää hyvin itsekseen. En tiedä haluaako edes tuollaista bachea jalkoihin pyörimään.

Vierailija
1505/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janette on just semmonen, joka on päällepäin tosi naisellinen nainen. Sisältä on sellainen, että kokoaa itse kaikki huonekalut, vaihtaa autonsa renkaat, tekee itse puuhommat mökillä jne. 😂😂 Janette on ihana!

Vierailija
1506/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään daily motioniin linkkiä?

Vierailija
1507/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnan pisteet nousi huimasti Tilinteossa. On kyllä ihan nätti ja sanavalmis. Ohjelmassa jäi hieman läpänheiton varjoon.

Vierailija
1508/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Jonna on just semmonen kiva kaikkien kaveri.

Vierailija
1509/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonnan pisteet nousi huimasti Tilinteossa. On kyllä ihan nätti ja sanavalmis. Ohjelmassa jäi hieman läpänheiton varjoon.

Mun mielestä Jonna on ehkä vähän liian päällekäyvän oloinen, tajuaa sen kyllä itsekin. Vähän liian rempseä ja "äijämäinen" mun ja ehkä bätsenkin makuun.

Vierailija
1510/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks nuo naiset dissaa aina vaan ”hiljaisia naisia”? Ihan outo asenne. Olen aina ajatellut että hiljainen, hillitty ja ehkä hieman salaperäinen nainen on monien miesten mieleen. Ennemmin ainakin kuin sellainen kauhea kälättäjä. Kuten esim tuo pudonnut Jonna on.. Huhhuh, varmaan harva mies tuollaista jaksaa katella pidemmän päälle. Ehkä joku joka on itse rauhallinen ja hiljainen? Yleensäkin introvertti ja ekstrovertti sopii paremmin yhteen kuin ekstrovertti ja ekstrovertti.

Tippuuko Taru oikeasti seuraavassa jaksossa? Jos tippuu, niin syynä tuskin on introverttiys, vaan se ettei ole tarpeeksi kiinnostunut Jonista. Ehkä on fiksumpi kuin moni muu tuolla ja tajuaa että voi saada paremmankin. On tosi kauniskin vielä..

Vierailija
1511/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joni ei seuraa ketään siksi koska ei saa antaa mitään vihjeitä ennen kun tämä on tullut kokonaan ulos. Ei saa antaa vihjeitä! Ei voi seurata edes omaa kumppaniansa!

No kattokaapa vähän tarkemmin. Joni seuraa Instagramissa ainakin Mariaa, Riikkaa, Peppiä ja Janettea. En jaksanut tarkemmin selata läpi mutta varmaankin siis kaikkia.

Vierailija
1512/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janette voitti ton

Vierailija
1513/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna on sellanen nainen, josta toiset naiset tykkää ja miehet - kaverina. Ehkä vaikea löytää siksi elämänsä miestä. Eikös sanonukin, että ei ole toiminut joku juttu treffaillessa kahdeksaan vuoteen?

Vierailija
1514/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks nuo naiset dissaa aina vaan ”hiljaisia naisia”? Ihan outo asenne. Olen aina ajatellut että hiljainen, hillitty ja ehkä hieman salaperäinen nainen on monien miesten mieleen. Ennemmin ainakin kuin sellainen kauhea kälättäjä. Kuten esim tuo pudonnut Jonna on.. Huhhuh, varmaan harva mies tuollaista jaksaa katella pidemmän päälle. Ehkä joku joka on itse rauhallinen ja hiljainen? Yleensäkin introvertti ja ekstrovertti sopii paremmin yhteen kuin ekstrovertti ja ekstrovertti.

Tippuuko Taru oikeasti seuraavassa jaksossa? Jos tippuu, niin syynä tuskin on introverttiys, vaan se ettei ole tarpeeksi kiinnostunut Jonista. Ehkä on fiksumpi kuin moni muu tuolla ja tajuaa että voi saada paremmankin. On tosi kauniskin vielä..

Eiköhän makuja ole niin paljon kuin miehiäkin. Toinen tykkää äänekkäästä ja toinen hiljaisesta.

Vierailija
1515/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putoaako 6. jaksossa siis 1 vai 2 naista? Miksi Peppiä roikotetaan vieläkin mukana? 

Vierailija
1516/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janetessa on jotain hieman outoa miesmäisyyttä... käveleekin kuin joku karpaasi. johtuuko se urheiljataustasta? Hänestä ei oikein ota selvää. Outo puhetyyliki kun ei puhu turkua eikä tamperetta eikä oikein mitään mutta vähän stadilaisittain.

Mietin ihan samaa. Periaatteessa viehättävä, mutta jätkämäinen. Mä tykkään Kaisasta, raikas, kypsänoloinen, valtavan viehättävä.

Joo, Kaisa on huippu! Niin fiksu ja antaa aina järkeviä ja positiivisia komentteja eikä ole sellainen mustamaalaaja kuin esim. Maria. Mulla on silti fiilis, että Janette voittaa. Ohjelman draaman kaari, urheilutausta ja on kyllä Jonin tyylinen. Näyttivät ihan pariskunnalta viidennen jakson deiteillä vaikka Peppi siinä samassa pöydässä istuikin. Janette vaikuttaa myös ihan tosi tosi mukavalta ja rennolta tyypiltä. Vähän äijä, mut veikkaan et Joni vois viihtyä mimmin kanssa joka valitsee mieluummin bissen kuin viinin ja on muutenkin rentoa seuraa.

Vierailija
1517/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän päivänen pudotus oli ihan selvä. Tuli tänään selittää bätselle, kuinka joku tarvitsee treffit, voitko välittää viestin. Käsi vispasi mahdottomasti sanojen tueksi. Mahdottoman vahvan määrätietoisen tuntuinen minä tahdon treffeille! bätse sanoi, että asiat on selvät mitä tapahtuu. Silloin kuuli sanoista, että selvä on: sinä putoat. Ei vaan neiti vahva suulas ymmärtänyt selviä sanoja.

Vierailija
1518/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän päivänen pudotus oli ihan selvä. Tuli tänään selittää bätselle, kuinka joku tarvitsee treffit, voitko välittää viestin. Käsi vispasi mahdottomasti sanojen tueksi. Mahdottoman vahvan määrätietoisen tuntuinen minä tahdon treffeille! bätse sanoi, että asiat on selvät mitä tapahtuu. Silloin kuuli sanoista, että selvä on: sinä putoat. Ei vaan neiti vahva suulas ymmärtänyt selviä sanoja.

Eihän Joni mitään sanonut suoraan. Ja muutenkin, mitä Jonna olisi voinut tehdä? Rynnätä ylös tuolista ja lähteä raivoissaan menemään?

Vierailija
1519/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näyttää ensi viikon ratkaisut? Kuka/ketkä tippuu?

Voisiko joku ruutuplussalainen taas spoilata tulevaa jaksoa ja tilintekoa? Kiitos jo etukäteen!

Vierailija
1520/4729 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin Kaisan voittoa muttei niin valitettavasti taida käydä. Janette on jotenkin liian kliininen, onko edes kiinnostunut Jonista kun ei yhtään huoleta käykö edes treffeillä, vai onko vain niin varma itsestään että menee jatkoon?

Ketju on lukittu.