Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Mistä tää janeten hehkuttaminen on lähtenyt? Eihän koko naista oo edes näytetty kun nyt eikoilla treffeillä jotka nekin oli ryhmätreffit... Ei siitä voi sanoa yhtään mitään onko millanen tyyppi. Voi olla hyvä tyyppi mut ei sitä kyllä telkkarista sas irti.
Hei mistä se spekulaatio oli lähtöisin että joku naisista lähtis oma-alotteisesti pois bachelorista/jonin sydän särkyy, omiko joni jossain haastattelussa antanu ymmärtäänäin vai miten se meni
Mulla on niin tyhmä olo että ekan jakson jälkeen olin täällä puolustamassa bacheloria, kun jotkut haukkuivat ettei ole unelmien mieheksi.
Nyt tuntisin jopa suurta mielihyvää siitä, että saisin olla tuolla ja lempata sen. Mikä unelmien mies tuollainen jollekin on, joka tuossa vaiheessa jo nuoleskelee kaikkia? Aika selkeää, että kokee ohjelman tilausuutena vehtailla mahdollisimman monen naisen kanssa. Kertoisin sen hänelle kasvotusten, että pidän käytöstä luotaantyöntävänä vaikka muuten ihan mukavalta vaikutitkin, eli adios.
Vierailija kirjoitti:
Hei mistä se spekulaatio oli lähtöisin että joku naisista lähtis oma-alotteisesti pois bachelorista/jonin sydän särkyy, omiko joni jossain haastattelussa antanu ymmärtäänäin vai miten se meni
Joku Maria-fani on tajunnut, ettei Maria voitakaan ja koittaa kääntää asiaa nyt niin, että Maria lähtee itse ja särkee samalla Jonin sydämen. Vrt. "En olisi halunnutkaan."
Ok. Mietin vaan et omiko jossain haastattelussa jotain puhetta siitä kun tuntu et moni puhuu itsestään selvyytenä et joku lähtee taas omasta halustaan/särkee bachelorin sydämen... Ja mikä se oli et ku jotku kirjoitti et joni seurusteleekin nyt jonku kanssa jota ei valinnut...? En oo ite törmännyt näihin missäänniin mietin onko joku varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mietin vaan et omiko jossain haastattelussa jotain puhetta siitä kun tuntu et moni puhuu itsestään selvyytenä et joku lähtee taas omasta halustaan/särkee bachelorin sydämen... Ja mikä se oli et ku jotku kirjoitti et joni seurusteleekin nyt jonku kanssa jota ei valinnut...? En oo ite törmännyt näihin missäänniin mietin onko joku varma tieto.
Ainoa juttu Bätsen parisuhdestatuksesta, johon olen törmännyt, on se juttu ennen ohjelman alkua, jossa oli, että seurustelee ohjelmasta löytämänsä tytön kanssa. Tuolloin ainakin ymmärsin, että kyse olisi voittajasta.
T: edellinen vastaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa juttu Bätsen parisuhdestatuksesta, johon olen törmännyt, on se juttu ennen ohjelman alkua, jossa oli, että seurustelee ohjelmasta löytämänsä tytön kanssa. Tuolloin ainakin ymmärsin, että kyse olisi voittajasta.
PS: näyttää lukevan, että "löysi rakkauden ohjelman kautta" tms. Voinee tarkoittaa siis myös esim jotain kaunista kameratyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS: näyttää lukevan, että "löysi rakkauden ohjelman kautta" tms. Voinee tarkoittaa siis myös esim jotain kaunista kameratyttöä.
No huh huh. Tuskin tuossa noin kävi
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaisin että Riikka on vahvoilla, ehkä jopa voittaa.
Mä syön kyllä saappaat, jos Riikka on Jonin valinta. Näyttää tyttö reissaavan koko ajan ja asuu muutenkin aivan toisella puolen Suomea
Vierailija kirjoitti:
No nuo selostukset tulevista tapahtumista löytyy kyllä ihan ruutu.fi sivuilta.
Ok. Kiitti infosta. Jännä nähdä jos joku lähtee vielä petran lisäksi!
Katselen ja tsekkailen vain noita naisia tässä kisassa. t. nainen ;)
Vierailija kirjoitti:
Tai tavallisen näköistä.
6. jaksossa lähtee 2 naista, hyvä.. Oisko niin että Peppi ja Sofia lähtevät kotiin. Toinen lähtijä on ihan varmasti Peppi, kun heillä ei ole mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
6. jaksossa lähtee 2 naista, hyvä.. Oisko niin että Peppi ja Sofia lähtevät kotiin. Toinen lähtijä on ihan varmasti Peppi, kun heillä ei ole mitään yhteistä.
Mielenkiintoista. Onko jossain kerrottu, et 2 lähtee?
Peppi ja sofia joo. Joku jta on suudellut, koska siinä jakson kuvauksissa niin sanottiin. En tiennyt et kaks lähtee. Mä jotenkin edelleen mietin et se jonka j valitsee ei voi olla muu kuin janette tai maria.
Koska bachelor tarvitsi lisäaikaa eli normaalin 10 jakson sijasta 12 jaksoa, veikkaan, ettei osannut päättää Marian, Kaisan, Janeten ja Riikan väliltä.
"Kahdesti Talent-ohjelmassa esiintynyt tankotanssija Henriikka Roo oli jo ennättänyt sopia osallistumisestaan Bachelor Suomi -ohjelmaan. Lopulta kuvausten osuminen parhaaseen esiintymissesonkiin eli pikkujouluaikaan esti matkan." -Seiska
Sivusta seuranneena sekä ohjelmaa että keskustelua, en voine kuin hämmästellä tietyllä tapaa reaktioita. Kyseessä on tv-formaatti, jota käsikirjoitus suurelta osin määrittelee. Kyseistä ohjelmaa tuskin tehtäisiin vuodesta toiseen ellei sitä jotkut katsoisi. Joten, jokaiselta mukaanlähteneeltä naiselta sekä Jonilta on tarvittu huima määrä rohkeutta ja ennakkoluulottomuutta siitä mitä päivät toisi tullessaan. Jokaisella meistä on innokkuutemme ja tapamme tehdä asioita. Myönnän, että itsekin mietin Jonin innokkuutta suudella jokaista naista ensimmäisillä treffeillä mutta kukaan ulkopuolinen ei tiedä miten pitkiä kuvaussessiot ovat - mistä ja mihin päädytään ja montako ottoa jokainen tilanne on tarvinnut. On ollut reilua antaa jokaiselle tilaisuus vaikkakaan kaikki eivät ole päässyt ylsilötreffeille, vieläkään.
Mahtavia yksilöitä lähes jokainen. Marian käytös on ylimielinen - toivottavasti valinta ei osu häneen. Riikka ja Janette ovat mun suosikkeja.
Mä en usko kyllä millään et ois vaihtanu johonkin jonka pudottanut pois. Aika kornia
:D
Joku yrittää täällä kauheesti kirjotella et janette on valittu. En usko! Just toi dubainki reissu niin miks lähtis pitkälle reissulle kaverin kans kun varmasn hamuis alkaa tutustuun ja seurustelemaan. Sitä paitsi en ymmärrä mikä muutto hesaan, javarmasn oikeesti kihloihi näin nopsaan :D