Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
1381/4729 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne henkilöt jotka osallistuu tällaseen formaattiin väistämättäkin saavat osakseen arvostelua.Hyvää ja huonoa.Kaikki googlataan ja some kaivetaan.Se on julkisuuden hinta,joten turha täällä on puolustella.Kauneus on edelleen katsojan silmässä ;)

Vierailija
1382/4729 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aiemmin, että vähän kutkuttaisi hakea seuraavalle kaudelle, mutta noita treffejä katsellessa on vain alkanut inhottaa. Ei todellakaan tuntuisi mukavalta joutua jonnekin imuttelutreffeille tai vaikka se ei olisi edes teemana, niin silti saada toisen kieli kurkkuun heti ensitapaamisella. Juu ei kiitos! Muuten toki saat lähtöpassit, kun kaikki muut pussailevat heti. Ymmärtäisin pusuttelun sitten, kun on takana jo parit treffit, mutta heti ekalla kerralla olisi vähän kyseenalaista, kun ei oikeassa elämässäkään etenisi niin nopeasti, saati vielä televisiossa.  

Lisäksi noi kaikki muut aktiviteetit kuten joku bootcamp, niin voi luoja. Entä jos on huono/normaali kunto, niin eikö kelpaakaan, kun kaikki muut on jotain fitness-harrastajia ja itse puuskutat siellä naama punaisena ja hela hoito päätyy vielä telkkariin? :D  Lisäksi sarjaan valitaan aina joku lähemmäs 35v mies, joka vielä näyttää vanhemmalta kuin on (niin Joni kuin Rouvinenkin!), niin jonain 25v:näkin se tuntuu vähän liian vanhalta. Voisiko seuraavaksi sarjaan ottaa jonkun järkevän 27-30-vuotiaan, joka ei olisi kukaan tuotannon tuttu? Niin olisi mahdollisuus myös siihen, että ne ohjelmaan valittavat 23-25-vuotiaat voisivat ikänsä ja elämäntilanteensa puolesta olla jopa potentiaalisia kumppaneita. Ei ohjelmaan kuitenkaan koskaan valita ketään yli 30v naisia, joten mies voisi olla siksi reilusti nuorempikin kuin 35.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/4729 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maria lähtee niin voin uskoa et emilia saattais voittaa... Kaisa janette myös mun mielestä vahvoilla mut ei nekään oo mun silmissä ihan jonin tyyppisiä. Tää nyt on vaan mun mielipide. Maria sopis parhain iten mut ehkä lähtee...

Vierailija
1384/4729 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä tuo Maria säätää tuossa tilinteon videoklipissä, kun avaavat Jonna J:n jäähyväiskirjettä.. 

Se oli sulonen ku sen henki salpautu ja alko heiluttaa niit käsiään :) samoin sen ilmeet kun se kuunteli sitä kirjettä. Saa sitä nyt vähän tunteellakin reagoida eri asioihin. Jos joku siinä clipissä säätää ni se on se tuotannon miespuolinen henkilö joka kävelee suoraan kameraan samalla kun toinen tuotannon tyyppi huitoo siel laidassa et tuus nyt hittoon sielt.

Vierailija
1385/4729 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kun spekuloitte kuka tän VOITTAA :D :D 

Onko se sit joku meriiitti, että voittaa tällasen kisan, pääsee jonku random ukon mielitietyksi? Eiks tärkein olis, että kaks ihmistä, jotka sopii toisilleen ja tykkää toisistaan päätyy yksiin, ja jos sellasta mätsiä ei ohjelmassa tule, niin ei sitten?

Vierailija
1386/4729 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa näyttää selaiselta opettajan vaimolta, ei todellakaan miltään lätkävaimolta

Vierailija
1387/4729 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sillä väliä ookaan et kuka voittaa, mut sitä on kiva spekuloida ja kuitenki kaikilla ne omat suosikit ja arvaukset. Itekin sekuoin muttei oikeasti oo väliä:)

Vierailija
1388/4729 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janette muistuttaa paljon tätä mallia: https://www.instagram.com/patryjordan/

Vierailija
1389/4729 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha *PIIIIP* ohjelma ei vastaa yhtään todellisuutta!!! Mun tuttu pääs finaaliin mutta sitä ei valittu, kertoi kyllä pari valittuu sanaa!!!

Vierailija
1390/4729 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan totuus?! Mä oon kuullut kans et paha maku jäi!! Iha turha jätkä. En tykkää! Ja näyttääki vähä lokilta.

Vierailija
1391/4729 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nooralla taitaa olla silikonit?

Juuh ja suuta ym muutakin on laitettu....mut mikäs siinä jos tykkää :D

Ei oo Nooralla silikoneja, eikä suuta ym muuta oo laitettu. Hyvät geenit aiheuttanee mielipahaa:D

Eipä! Ja sitä paitsi just kolme vuotta sitten suoristi hampaitaankin ja valkaisi ne myöhemmin kun sai suoraksi.Ja ei mun mielestä 165cm ole kovin hyvä geeninen :D

Lapsiltakin suoristetaan hampaita, ja jos lapsena sitä ei ole tehty, niin aina voi aikuisiällä suoristaa. Moni tekee niin, ihan vinkkinä.

Vierailija
1392/4729 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naakankakka kirjoitti:

Varmaan totuus?! Mä oon kuullut kans et paha maku jäi!! Iha turha jätkä. En tykkää! Ja näyttääki vähä lokilta.

Miettikää vähän kuinka haukutte täällä ihmisiä! Eikait meistä kukaan täydellinen ole!

Vierailija
1393/4729 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka valittiin??

Vierailija
1394/4729 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naakankakka kirjoitti:

Miettikää vähän kuinka haukutte täällä ihmisiä! Eikait meistä kukaan täydellinen ole!

Lol. Kuka tätä skeidaa edes lukee?

Vierailija
1395/4729 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuka valittiin??

No ihan kuin tämän sais kertoa jonnekin julkiselle palstalle. :D Toki voi kyseenalaistaa myös juttuja vauva.fillä, että ovatko aina niin todenperäisiä. 

Vierailija
1396/4729 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nooralla taitaa olla silikonit?

Juuh ja suuta ym muutakin on laitettu....mut mikäs siinä jos tykkää :D

Ei oo Nooralla silikoneja, eikä suuta ym muuta oo laitettu. Hyvät geenit aiheuttanee mielipahaa:D

Eipä! Ja sitä paitsi just kolme vuotta sitten suoristi hampaitaankin ja valkaisi ne myöhemmin kun sai suoraksi.Ja ei mun mielestä 165cm ole kovin hyvä geeninen

:D

Lapsiltakin suoristetaan hampaita, ja jos lapsena sitä ei ole tehty, niin aina voi aikuisiällä suoristaa. Moni tekee niin, ihan vinkkinä.

Ihan tosi? Wow,uutta tietoo :D Kai ton nyt kaikki tietää,lapsetkin. Ihan vinkkinä.

Vierailija
1397/4729 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih! Yksi naisista jakoi instakuvan,jossa on 4 naista Afrikan auringon alla ja hän on yksi niistä neljästä.Eipä taida osua veikkaukset seuraavista tippujista kohilleen!

Vierailija
1398/4729 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih! Yksi naisista jakoi instakuvan,jossa on 4 naista Afrikan auringon alla ja hän on yksi niistä neljästä.Eipä taida osua veikkaukset seuraavista tippujista kohilleen!

Mitä oikein tarkoitat ja päättelet? Noista kuvista ei voi kyllä päätellä yhtään mitään

Vierailija
1399/4729 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kuva perheestäni, mutta ei taideta silti olla viimeiset ihmiset maapallolla

Vierailija
1400/4729 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 naista siinä kuvassa on.

Ketju on lukittu.