Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Katselin eilen osan ohjelmasta ja siitä, missä pudonneita haastatellaan, en ole seurannut ohjelmaa ekan jakson jälkeen muutamaa sattumalta nähtyä pikku pätkää lukuunottamatta. Mutta piti tulla sanomaan, Desiree vaikutti aivan suloiselta ihmiseltä. Tuli niin myötätuntoinen olo hänen puolestaan. Toisaalta mielessä kävi myös, ehkä se batse myös pudotti Desireen tässä vaiheessa, ettei tälle tulisi isompia sydänsuruja jos vielä myöhemmin olisi tiputettu.
Sen sijaan niistä naisista jotka sinne jäivät, yksi vaikutti kyllä tosi rasittavalta nirppanokkaiselta säätäjältä, joka luulee olevansa jossain eri tasolla muihin verrattuna. Huh huh, en jaksaisi tuollaista katsella batsena mistään muusta syystä kuin siitä, että huijaisin sen kahden viimeisen joukkoon ja pudottaisin nautiskellen.
Siis mi-tä! Onko jollain perhekuvia? Wau sanois Tanhupallo :P
Löysin saman kuvan ja oikea lukumäärä on 5,koska yksi naisista kuvaa.Tää on hieman sama kuin toi takkijuttu.Nyt kannattaa ottaa siis sillain tosi sikavakavasti ja kaivaa instaa raivona.Kuohua ja pahoittaa mielensä.
Olen kuullut että Joni ei seurustele sen naisen kanssa jonka valitsee ohjelmassa vaan jonkun toisen mukana olleen.
Janette on muuttanut Tampereelta Helsinkiin. Hänen instan pikakuvakkeessa vasemmassa nimettömässä kimaltelee sormus.. Onkohan jo kihlautunut Jonin kanssa?!
En kyllä näe janeten instassa et ois hesaan muuttanu tai sormusta?! Laita linkki!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Peppi näyttää ihan tis-Jonnalta.
https://aijaa.com/XxIoFF
Ei yhtään😂
Sormus oli pikakuvakkeessa, missä Janette on salilla. Samoin kaikki muuttoasiat, eli ne eivät jää instaan, eikä voi linkittää!
Mun mielestä hyvä tv ohjelma missä on käänteitä ja joka jaksossa aina lopussa jännitys että ketkä Joni haluaa jatkoon sillä kaikkiahan ei voi valita. Naisista alkaa tulla persoonia esiin ja pidän Jonia rehtinä herrasmiehenä näiden jaksojen perusteella. Kyllä kelpaisi tuollainen mies minullekkin.
Itse veikkaisin että Riikka on vahvoilla, ehkä jopa voittaa.
Janetella on juuri nyt siis instagramin storyssä peilin kautta otettu kuva Kampin Elixiasta ja siinä vasemmassa nimettömässä siro timanttisormus.
Myös Pepin instagram kuvissa pilkistää sormus, olisiko niin että Peppi on bachelorin napannut.
Noora näyttää vähän Scarlett Johanssonilta. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut että Joni ei seurustele sen naisen kanssa jonka valitsee ohjelmassa vaan jonkun toisen mukana olleen.
Jännä jos näin. Jossain haastattelussa Joni kyllä sanoi, että tiputti naiset oikeassa järjestyksessä. Mut halusiko sitten testata useampaa, se jää nähtäväksi
Vierailija kirjoitti:
Janetella on juuri nyt siis instagramin storyssä peilin kautta otettu kuva Kampin Elixiasta ja siinä vasemmassa nimettömässä siro timanttisormus.
Peilin kautta otettu kuva, sormus oikeassa nimettömässä?
Se on oikeassa nimettömässä. Koittakaa itse ottaa kuva peilin kautta, niin huomaatte miten peili heijastaa toisin päin.
Joku spekuloi aiemmin et jos janette ja joni omis olleet yhdessä siellä dubain reisdulla. Mutta samaan aikaan kun kuvat janeten instassa päivitetty ja kirjotettu että on nyt reissussa, niin jonilla on ollut päivityksiä suomesta silleen että on ollut fyysisesti Suomessa eikä vaan laittanut kuvaa....eli ainakaan eivät reissanneet yhdessä instan perusteella...
Saas nähdä kenet on valinnut. Kaisa tai Maria on omat veikkaukseni. Kaisasa tullut parempi kuva koko ajan, on fiksunoloinen ja aikuismainen. Mariasta kuva ehkä mennyt vähän huonompaan mut tykkään kyllä silti.
Vierailija kirjoitti:
Joku spekuloi aiemmin et jos janette ja joni omis olleet yhdessä siellä dubain reisdulla. Mutta samaan aikaan kun kuvat janeten instassa päivitetty ja kirjotettu että on nyt reissussa, niin jonilla on ollut päivityksiä suomesta silleen että on ollut fyysisesti Suomessa eikä vaan laittanut kuvaa....eli ainakaan eivät reissanneet yhdessä instan perusteella...
Saas nähdä kenet on valinnut. Kaisa tai Maria on omat veikkaukseni. Kaisasa tullut parempi kuva koko ajan, on fiksunoloinen ja aikuismainen. Mariasta kuva ehkä mennyt vähän huonompaan mut tykkään kyllä silti.
Joo ei varmaan ois edes mahdollista reissata tuossa vaiheessa julkisesti. Ei se kyllä pois sulje sitäkään, etteikö olisi Janeten kanssa. Oisko eka valinta ollut Kaisa tai Maria, mut päätynyt myöhemmin yhteen Janeten kanssa. Täytyy vaan toivoa, että tuosta suhteesta jotain tulis
Eikä oo ku 6