Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Spoiler
.
.
.
Kiva, että Janette pääsi vihdoin treffeille, tosin Pepin ja Batsen kanssa, maistelemaan ostereita. Molemmat naiset vaikuttaa mukavilta. Mitenköhän Marialta olisi sujunut, jos olisi valittu noille osteritreffeille? 😅
Ajattelin, että Batse saattaa tiputtaa Pepin tällä kertaa, koska oli kaksoistreffeillä hiljaisempi ja hillitty. Toisaalta, Jonnan pudotus ei tullut suurena yllätyksenä. Jonille tuli aina vähän kiusaantunut olo Jonnan seurassa. Liian räiskyvä Jonille. Silti olisi ollut ihan kiva nähdä Jonnastakin sitä vakavempaa puolta, jota lupasi näyttää treffeillä.
Ärsytti se Marian "Mä en ole saanut tarpeeksi huomiota...thihih!" Jonille mix and minglessä. Tulevan jakson ennakkoklipissä puhutaan Marian kiukuttelusta, eli saapa nähdä mitä on luvassa :)
Omat suosikit tällä hetkellä on Janette ja Riikka. Tykkään myös Tarusta ja Kaisasta.
Itse asiassa tällä kaudella on oikeastaan kaikki hyviä, normaalisti käyttäytyviä ihmisiä. Ei ole kiusaamista, ilkeilyä eikä teinidraamailua. Maria on oikeastaan ainoa, joka herättää välillä negatiivisia tuntemuksia. Hyvät sakki siis kasassa.
Menny maku jonista, toipussailun määrä kaikkien kanssa on jotenkin mautonta ja epäkunnioittavaa naisia kohtaan.
No onpa törkeää kiusaamista tuo desireen näyttäminen kun toinen on herkimmillään...
Onpas outo tuo Desire. Kiukutteli ku pikkutyttö,vaikka ei halunnu olla mikään itkupilli. :D Tais ottaa aika lujille vaikka muuta väittää.
Mä en yhtään ihmettele että marialla menee hermot. Ekaks sen kanssa tosi romanttiset treffit ja kaunopuheisia puheita... ja nyt tota lääppimistä kaikkien kanssa.
Janette puhu samanlailla suu levitettynä niin kuin Ensitreffit alttarilla -Milla
En oo oikein jaksanut seurata mut nyt katson Tilintekoa. Tota Alexandrovaa ei sais päästää telkkaan 😣
Vierailija kirjoitti:
Janette puhu samanlailla suu levitettynä niin kuin Ensitreffit alttarilla -Milla
Vähän joo, ihhahhaa :)
Musta Desire on nätimpi kuin Maria! Ja fiksumman oloinen. Mut näin kävi.
Kaisa on just sellanen pullantuoksuinen emäntä, ei mitään seksiä.
Spoiler
.
.
.
Pisin Bachelor-suudelmaennätys (yli 5 min) oli aika nolo ohjelmanumero treffeille. En tiedä miten suhtautuisi itse. Ehkä tuokin on jonkinlaista vallankäyttöä, kun tilanne kerrotaan kameroiden edessä ja kyseessä on kisa, joten ei ole varmaan helppo kieltäytyäkään, kun paikalla on jo notaari, kamerat käy eikä haluaisi olla ilonpilaaja. Jonin treffikumppanille maratonsuutelointi oli kai kuitenkin ihan mieluisa yllätys.
SPOILER.....
.......
........
Sofia pääsi yksilötreffeille ja aika pian ilmeisesti treffien alkuun saapuivat jollekin historialliselle paikalle, jossa tehty aiemmin Bachelor-suuteluhistoriaa. Päättivät sitten pistää paremmaksi tai oikeastaan Joni oli jo etukäteen päättänyt asian, tuskinpa siinä vaiheessa Sofia olisi enää edes kehdannut kieltäytyä, kun paikalle oli raahattu joku heppu sekkarikellon kanssa ottamaan aikaa suudelmasta. Mielestäni aika painostavaa, vaikka leikkimielellä mutta ei se nyt välttämättää ole monella ykköstoiveena ekoilla treffoilla päästä suutelemaan kilpaa.
Maria oli sama epävarma oma itsensä. "Kiukutteli" Jonille, kun ei ollut saanut tarpeeksi huomiota. Joni sitten tokaisi jotenkin, että toivoisi, että voisi Marian kanssa keskustella mieluummin Mariasta, eikä muista naisista. Varmaan viittaa siis siihen, että Maria epävarmuuksissaan vertaa itseään koko ajan muihin ja tuo muita esille.
Jonna häädettiin kotiin. En muutenkaan ymmärtänyt hänen logiikkaansa. Harvemmin kukaan mies pitää itsensä tyrkyttäjistä. Siis siinä mielessä, että toki saa kiinnostuksensa ilmaista ja tulla aktiivisesti juttelemaan. Mutta aika usein näytettiin, kun Jonna ehkä vitsiin verhoiltuna mutta kuitenkin kinusi päästä treffeille. Siis missä itsekunnioitus oikeasti. :-D Eiköhän se bachelor valitse treffeille niitä, joita itse haluaa. Vai olisiko kiva päästä treffeille sen takia, että on itse kinnnut päästä. Näytti todella yllätyneeltä pudotessaan ja sanoi itsekin olevansa. Muut naiset sitten ikävöit Jonnan perään mutta ehkä sekin kertoo enemmän siitä, että kukaan muuu bachelorin lisäksi ei pitänyt Jonnaa sopivana (tai uhkana) muuta kuin Jonna itse.
Mielestäni se vitsailu meni jo aika yli, eikä se ollut mitään hauskaa tilannekomiikkaa tai yhdessä nauramista, vaan hän lähinnä piti yksin pystyssä jotakin lapsellista showta. Ei sillä, varmasti sitten viihdyttävää mutta alusta asti huomasi ettei taida olla bachelorin kanssa mitään romanttisia tunteita.
Desiren kasvonpiirteissä oli jotain samaa kuin viime kauden Laurassa. Onneksi ei luonteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkota pahalla mutta en ymmärrä miksi hehkutatte Riikkaa niin paljon. Ihan normaalin näköinen, joskin runsas meikki aina. Riikan näköisiä naisia näkee jatkuvasti, ei siis mikään "jumalainen kaunotar" kuten täällä ylistetään.
Ei... mut luonne vaikuttaa mahtavalta. Riikka vaikuttaa mukavalta ja maanläheiseltä.
Okei, kysyin vain kun ei ole oikein saanut kiinni hänen persoonastaan (osaa tehdä drinkkejä ja se on ainoa mitä hänestä on nyt nähty.)
Nyt tajuan mitä puhuitte rannan grillaamisista, hitsit kun spoilaatte ja puhutte etukäteen...
Vierailija kirjoitti:
Spoiler
.
.
.
Pisin Bachelor-suudelmaennätys (yli 5 min) oli aika nolo ohjelmanumero treffeille. En tiedä miten suhtautuisi itse. Ehkä tuokin on jonkinlaista vallankäyttöä, kun tilanne kerrotaan kameroiden edessä ja kyseessä on kisa, joten ei ole varmaan helppo kieltäytyäkään, kun paikalla on jo notaari, kamerat käy eikä haluaisi olla ilonpilaaja. Jonin treffikumppanille maratonsuutelointi oli kai kuitenkin ihan mieluisa yllätys.
Miettikää nyt Maria niille treffeille
Aavistelinkin että petra taitaa haluta pois kun epäröi ruusun vastaanottamisessa 3. jaksossa.
Miksi tuo Joni puhuu KOKO ajan ulkonäöstä? Näyttää hyvältä, lääh puuh... Nolo!
SPOILER.......
....
...
Niin ja Peppi ja Janette pääsivät oisteritreffeile. Ei meinannut edes muistaa näitä, kun mielestäni ovat jääneet aika paitsioon. Ehkä vähän mitäänsanomaton kuva annettu, kun näytetty niin paljon enemmän muita.
Janette vaikuttaa aika räväältä tai ns. kovalta, veikkaan, että jopa vähän liian Jonin makuun.
Peppi vaikuttaa suloiselta mutta hänestä tulee mieleen vähän sellainen Punavuorelaismummeli, joka kulkee päivät hienoissa kahviloissa ja luksusliikkeissä Chanel olalla ja korkkarit kopisten. En näe, että heillä olisi Jonin kanssa mitään yhteistä tai ei ainakaan tunnu hirveästi synkkaavan.
Ei... mut luonne vaikuttaa mahtavalta. Riikka vaikuttaa mukavalta ja maanläheiseltä.