Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Toi Maria on ihan älyttömän kovassa meikissä koko ajan. Epämiellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Noora haluaa päämäärätietoisen, itsevarman ja menestyvän miehen. Gee, miksiköhän on sinkkuna :P
Noku ei ole hänen arvoisiaan miehiä löytänyt...
Sofialla sellanen hyvällä tavalla pallinaama :)
En ole ikinä ollut kiinnostunut muskelimiehistä ja tämän bätsenkään ylitreenattu yläkroppa ei aiheuta muuta kuin lievää ällötystä.
Noi mimmit on kaikki niin tylsiä ja liian kilttejä. Onneksi edes musta ruusu uskallettiin käyttää. Tämä on kilpailu.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Noora on niin nolo!!!! Hänen arvoistaan uratykkimiestä ei ole löytynyt... Hirvee myötähäpeä tuollaisesta idioottimaisesta kommentista. Jos mies sanois noin naisista, ni hirvee paskamyrsky odottais!
Varsinkin kun on joku kiinteistövälittäjä.... joo-o. Vähän liian kovat luulot taas siitä omasta "arvosta"
Kiteytyy hyvin nykyajan naisen ajatusmaailma. Jos olisin bätse, heittäisin tuollaisen asenteen omaavan heti pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Noi mimmit on kaikki niin tylsiä ja liian kilttejä. Onneksi edes musta ruusu uskallettiin käyttää. Tämä on kilpailu.
Jep. Ihan ku nää taivastelijat olis yhtään parempia! :D ja emiliaahan suorastaan yllytettiin käyttämään ruusu. "Kannattaa käyttää ennen kuin on liian myöhäistä..." ym. Kirjoitettu juttuhan tämäkin oli!
Vierailija kirjoitti:
No joo ehkä mä vaan ajattelin väärin. Mut joka tapauksessa jos on nyt 5 jaksoa vielä jäljellä ruutuplussassa ja vimppa on se kun se kertoo valittunsa niin 4 jaksoa jossa tiputetaan joku... Se 4 jaksoa ei riitä tohon naismäärään eli tippuu kerralla useampi. Vai montako niitä naisia on nyt jäljellä?
Ette te ainakaan matikassa oo loistanu, jaksoja on 12
Oho, Maria SYÖ ennakkojaksossa!!!
Toi Sofia on niiiin pikkutyttö vielä
Ei valitse Mariaa. Ei oo mun makuun tuo mies.
Ei lämmennyt Jyväskylälle bätselör
Älkää kertoko tässä ketjussa ruutu plussan juttuja. Tylsää kun ei enää voi live-keskustella... se oli ennen tän palstan suola.
Miksi Janettea ei näytetä YHTÄÄn. Siis se ei näy ees noissa naisten ryhmäjutuissa eikä missään. Ei oo saanut mmitään kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää kertoko tässä ketjussa ruutu plussan juttuja. Tylsää kun ei enää voi live-keskustella... se oli ennen tän palstan suola.
Kerrotaanpas
Oon vähän ihastunut Mariaan. Upea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Janettea ei näytetä YHTÄÄn. Siis se ei näy ees noissa naisten ryhmäjutuissa eikä missään. Ei oo saanut mmitään kuvaa.
Tarukin pimennossa, joka tapauksessa kuulemma päätyy finaalikaksikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotaanpas
No niin näköjään kerrotte.pitäis olla 2 eri keskusteluketjua. Tylsäksi on mennyt kun ei enää voi keskustella samalla kun katsoo...
Jess!!! Lappilainen kälättäjä tippui