Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Peppi muistuttaa paljon viime kauden Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa ollutta turkulaista Johannaa.
Niin on vähän kasvoista mutta Johanna vähän "isompi" muuten:)
Mikä on Kaisan koulutus jos liian tasokas????
Eihän poikamies väkisin nuole. Ei pidä tytöt olla nuoltavana.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Kaisan koulutus jos liian tasokas????
Uimamaisteri
Kiusallista katsottavaa. Tullut välillä sellainen fiilis että nuo naiset ei välttämättä lähtisi tuolla tavalla nuolemaan ekoilla treffeillä, mutta kun Joni kurottautuu kohti suudellakseen eivät siitä voi oikein perääntyä, koska tilanne muuttuisi kiusalliseksi kameran edessä.
En uskalla lukea ketjua etten vahingossa lue paljastuksia mutta mun on silti sanottava että olen pettynyt Joniin että pudotti Jonna K:n joka oli mun suosikki kaikista naisista. Ehkä oli liian hissukka kameroiden eteen? Ei varmasti ole helppo tilanne puhua luontevasti kun jatkuvasti on kamera naaman edessä.
Keski-ikäistyvä manselainen kiakkomiäs kuolaamassa nuorten tyttöjen perään. Siitä on tämän vuoden Bachelor tehty. Irvokasta näin Metoon hengessäkin..
Vierailija kirjoitti:
Nussivatko tuolla?
Kyllä nussii. Varmaa tietoa.
Suomessa ei vois tehdä Poikamiestyttö-sarjaa, koska ykskään itseään arvostava mies ei jahtaa naista, joka kuolaa kaikenmaailman renttujen kanssa.
Mikä väri toi Marian hiustenväri on? Tommonen lämmin ruskea, mikä sävykoodi? Mikä sävyn nimi?
Mä toivon, että Janette on se valittu.
Marialla ja Riikalla on aika samanvärinen tukka. Mikä toi väri on?
Miks Mariaa haukutaan niin hirveästi? Musta se on ihan kiva! Kivan oloinen ja ei yhtään ylimielinen, enemmänkin ujo.
Se Desireen hakenut autokuski oli paremman näköinen ku bachelor, Jos oisin ollu Desire ni oisin iskenyt sen heti 😂😂😂
Tylsä kausi. Liian vähän draamaa, Mariasta sitä drama queenia on yritetty vääntää mut ei oikein onnistu. Viime kaudella oli sentään aito kiukuttelija mukana.
Eipä ole tänä vuonnakaan mikään hottis bachelorina. Kyllä lähes jokaisesta miehestä saadaan komea laittamalla puku päälle, ja laittamalla hiukset kuntoon. Nuo hiukset ja kroppa onkin tämän vuoden bachelorin ainoat ulkoiset vahvuudet. Naamassa ei ole mitään kiinnostavaa: tavallinen pottunokka, sameat silmät joista ei näy minkäänlaista elämänpaloa ja siihen lisättynä aivan kauhea hammaskalusto. Ei kiitos. Hymy on iso asia.
Naiset on mielestäni kauniimpia kuin millään kaudella tähän mennessä. Joka vuosi joukossa on yksi superkaunotar. Nyt se on Maria, ja superkaunottaria inhotaan aina, niin kuin tämänkin palstan keskustelusta näkyy. Maria vaikuttaa todella sympaattiselta. Ja jollain tavalla yllättävänkin kypsältä: tuollaisella ulkonäöllä voisi kuvitella olevansa aivan itseään täynnä, mutta se että uskaltaa paljastaa neuroosejaan tai heikkouksiaan koko kansan kuultavaksi kertoo minusta jollain tavalla ihmisestä joka on sinut itsensä kanssa. Tietää huonot puolensa eikä yritä peitellä niitä. Ei ihme että Bachelor on aivan lämässä. Ainoa vaan, että tämä mies ei paini samassa sarjassa Marian kanssa.
Plussat bachelle siitä, ettei ole samanlainen tumppu ja tuppisuu kun se viimevuotinen. Siinä heräsi lähes myötähäpeä, tällä häiskällä on sentään jotain yritystä. Ja vaikka se kaikkien nuoleskelu on ajatuksen tasolla jotenkin ällöttävää niin kyllä itsekin testaisin fyysistä kemiaa tällä tavalla, sillä suudellessa se kyllä selviää.
Näin yleisesti sanottuna jos nämä Bachelorit olisivat oikeita Unelmien poikamiehiä, heidän ei tarvitsisi tällaisiin ohjelmiin lähteä.
Ei niin istuvat housut tänään.
En tykkää pussailla partamiehiä.
Tiedättekö, montako päivää noiden pudotusten välissä on oikeasti? Nyt ohjelmasta voisi kuvitella, että vain pari päivää...