Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
1081/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytettäiskö Mariaa sen vuoksi niin paljon, jos hän on se lähtijä, joka särkee bätsen sydämen? 

Tuskinpa Maria lähtee. Luulen, et lähtijä on Kaisa tai Peppi

Vierailija
1082/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. jakso SPOILERI

*

*

*

*

*

*

Olipa tylsä jakso. Ei oikein mitään uutta tapahtunut. Oma mielikuva Mariasta muuttuu huonompaan suuntaan koko ajan. Sinänsä symppis, kun on niin epävarma itsestään, mutta en kyllä itse jaksaisi noin neuroottista ihmistä. Ei olisi halunnut urheilla, ettei "näytä typerältä", ei suostunut syömään grilliruokia rannalla eikä "pistää tuollaista patukkaa poskeen" cocktail-tilaisuudessa. Vaikea kuvitella, että tuollaisen naisen kanssa olisi kovin rentoa.

Desireelle halit! Eivät ehkä Jonin kanssa sopineet toisilleen, mutta herttaisen oloinen nainen.

Minusta siinä lopussa, kun näytettiin otteita viidennestä jaksosta, se blondi, jonka kanssa Joni suutelee näytti Pepiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4. jakso SPOILERI

*

*

*

*

*

*

Olipa tylsä jakso. Ei oikein mitään uutta tapahtunut. Oma mielikuva Mariasta muuttuu huonompaan suuntaan koko ajan. Sinänsä symppis, kun on niin epävarma itsestään, mutta en kyllä itse jaksaisi noin neuroottista ihmistä. Ei olisi halunnut urheilla, ettei "näytä typerältä", ei suostunut syömään grilliruokia rannalla eikä "pistää tuollaista patukkaa poskeen" cocktail-tilaisuudessa. Vaikea kuvitella, että tuollaisen naisen kanssa olisi kovin rentoa.

Desireelle halit! Eivät ehkä Jonin kanssa sopineet toisilleen, mutta herttaisen oloinen nainen.

Minusta siinä lopussa, kun näytettiin otteita viidennestä jaksosta, se blondi, jonka kanssa Joni suutelee näytti Pepiltä.

Spoilerit jatkuu.......

Minä taas voisin vaikka vannoa, että suutelunkohde on Emilia. Ihan hiusten ja päänmuodon perusteella. Pepillä on tasavärisemmät hiukset, nainen jota suudellaan omaa raidoitetut ja monivärisemmät hiukset = Emilia.

Minä kiinnitin neljännessä tilintekojaksossa (Desiree ja Petra) huomiota Petran tympeisiin katseisiin Desireen suuntaan. Selvästikään lämmintä kaveruutta ei näiden kahden välille ole syntynyt ja varmaan huonekaveruus Marian kanssa on saanut Petran huonekaverinsa kanssa samoihin mietteisiin (Mariahan jaksossakin sanoo, että Desiree joutaisi hänen puolestaan jo kotiin).

Yllätti myös hillityn Desireen temperamentti ruususeremonian jälkeen, oli niin kovasti liikuttunut, itkuinen, kiroili ja yritti hillitä itseään huonolla menestyksellä. Oliko Desireellä koko ajan jonkinlainen rooli päällä? Onko nimikään oikea vai vaan taiteilijanimi?

Vierailija
1084/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja mun mielestä Noora on ylivoimaisen kaunis, miksei kukaan puhu hänestä? Muuten noista naisista vain n. joka 5 on kaunis, joukossa muutama lähes ruma.

Naisille tiedoksi, "bikinikierros" on miehille ratkaiseva, jos ei näytä bikineissä hyvältä ei ole mitään toivoa jatkosta.

Ootko tosissas? Siis Noora mielestäsi on ”ylivoimaisesti kaunein”?

No jos tykkää perunanenästä ja isohkoista ulonevista hampaista, niin siinä tapauksessa....

Oliskohan mahdollista, että tamperelainen Janette ja tamperelaistaustainen Joni tuntevat toisensa jo jostakin aiemmin?

Kiitos vaan haukuista. :(

T: isot ulkonevat hampaat

Tarkoittaa tää että pienet nykeröhampaat isoilla raoilla on kauniit! Jee!

T: pienet nykeröhampaat ja koko ikänsä niitä hävennyt

Vierailija
1085/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliskauden testosteronia tihkuva alfa (muistaakseni lentäjä) oli paljon miehekkäämpi kuin tämä lätkäjätkä.

Vierailija
1086/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kauden ilmojen bussikuskista oli kyllä alfat kaukana, ei tainnut sille edes parta kasvaa vielä?

Vierailija
1087/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viime kauden ilmojen bussikuskista oli kyllä alfat kaukana, ei tainnut sille edes parta kasvaa vielä?

Hienoa mollaamista. Onko se miehen vika jos ei parta kasva, se ei ole merkki muusta kuin geeneistä. En minäkään kommentoi että onkohan edes nainen kun ei tissit vielä kasva, vaikka tiedän että kaikille ei isoja tissejä koskaan edes kasva.

Mielestäni mautonta tollasiin asioihin puuttumien mille ihminen ei mitään itse voi.

Vierailija
1088/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria tuntuu nousseen keskustelumagneetiksi, mikä ei oikeastaan ihmetytä lainkaan. Minä koin hänen treffinsä Jonin kanssa lähinnä vaivaannuttavina. Teennäistä juttelua, keikistelyä ja neuroottista käytöstä. Ihmettelen kyllä kauhiasti, jos hän on Jonin lopullinen valinta.

Vierailija
1089/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4. jakso SPOILERI

*

*

*

*

*

*

Spoilerit jatkuu.......

Minä taas voisin vaikka vannoa, että suutelunkohde on Emilia. Ihan hiusten ja päänmuodon perusteella. Pepillä on tasavärisemmät hiukset, nainen jota suudellaan omaa raidoitetut ja monivärisemmät hiukset = Emilia.

No olet sinä tarkkaan katsonut. :D Oli ihan pakko katsoa tuo kohta vielä uudelleen, ja voit olla oikeassa, mutta pidättäydyn veikkauksessani. Tarjoan sulle siiderin, jos se olikin Emilia. :)

t. Se Peppiä veikannut

Vierailija
1090/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytettäiskö Mariaa sen vuoksi niin paljon, jos hän on se lähtijä, joka särkee bätsen sydämen? 

Petra lähti jo 4. jaksossa.

Miksi spoilasit, ilkee :(

Vierailija
1091/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä kiinnostaa syy sille että janettea ym ei oo näytetty ruudussa juuri lainkaan. Onko niin päin et säästellään loppua kohden jos se jokavalitaan? Vai juuri toisin päin?

Ja toisaalta jos joni on janetesta tosi kiinnostunut niin luulis että olis jo ottanut treffeille tutustumaan ja lääppimishommiin. Tossa on jo kuitenkin useampi viikko menny... .

Onko jonin mielestä kaisa maria ja riikka kuitenkin mielenkiintosempia?

Vierailija
1092/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä kiinnostaa syy sille että janettea ym ei oo näytetty ruudussa juuri lainkaan. Onko niin päin et säästellään loppua kohden jos se jokavalitaan? Vai juuri toisin päin?

Ja toisaalta jos joni on janetesta tosi kiinnostunut niin luulis että olis jo ottanut treffeille tutustumaan ja lääppimishommiin. Tossa on jo kuitenkin useampi viikko menny... .

Onko jonin mielestä kaisa maria ja riikka kuitenkin mielenkiintosempia

Tuota treffijärjestystä myös Janette pohdiskeli 5. Jaksossa. Taitaa kuitenkin olla Janette ihan varma voittaja.

Vierailija
1093/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria jatkaa pitkälle, koska on keskeinen hahmo tämän kauden kannalta. Kolmen parhaan joukossa saletisti. Rovaniemen Jonnan toivoisin olevan pitkällä, mutta taitaa jäädä toiveeksi. Riikka menee pitkälle myös, vaikka on aika turhan meikattu minun makuuni. Mutta minähän en tässä mitään olekaan valitsemassa. Kaisa on Jonille semisti liian tasokas. Muuten olisi kyllä aivan napakymppi tämän miehen silmissä.

Vierailija
1094/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4. jakso SPOILERI

*

*

*

*

*

*

Spoilerit jatkuu.......

No olet sinä tarkkaan katsonut. :D Oli ihan pakko katsoa tuo kohta vielä uudelleen, ja voit olla oikeassa, mutta pidättäydyn veikkauksessani. Tarjoan sulle siiderin, jos se olikin Emilia. :)

t. Se Peppiä veikannut

Seuraavana pussattava nainen on ilmiselvästi Sofia.

Vierailija
1095/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä näytti Sofialta se seuraavaan jakson suudeltava nainen :)

Vierailija
1096/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ne tiputa enemmän naisia tässä vaiheessa, että bätse ehtisi kunnolla treffailla niitä potentiaalisia.

Sofiaa bätse selkeesti testaa ens jaksossa (imutus), mutta luulisi laittavan kotiin. Samaten Jonna vois lähteä jo. Kumpikaan ei voita, koska ulkonäkö ei riitä. Kauniita ovat, mutta tänä vuonna naiset ovat tosi kauniita, joten siinä mielessä kilpailu on kova.

Kaisa ja bätse näyttää ihan parilta, valitettavasti bätsen naismaku on sievä, hoikka brunetti. Janette varmaan vie "potin", koska häntä ei ole vielä paljoa näytetty. Tai sitten tulee ns. yllätysvoittaja, esim. Emilia tai Peppi.

Vierailija
1097/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups piti mennä temppariryhmään kun molemmat auki :D

Vierailija
1098/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai-sa, taptaptap, Kai-sa, taptaptap, Kai-sa, taptaptap!

Jos minä (heteronainen) olisin bätse, Kaisa valloittaisi mun sydämeni.

Vierailija
1099/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariaa pidetään mukana vain, koska sen kommentit on herkullisia. Aika tylsä kausi ois jos siellä ois vaan kilttejä tyttöjä.

Vierailija
1100/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria on lapsellinen kiukuttelija. Pilaa ryhmädynamiikkaa kun luulen olevansa joku maailman napa.

Ketju on lukittu.