Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
1061/4729 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää myös miksi mariaa näytetty paljon ja myös se että hänestä tehty niin se pahis. Kyllä se uusimmassa jaksossa oli ärsyttävä kun ei suostunu syömään rannalla mut muuten se on ollu mun mielestä yks kivoimmista. En ymmärrä haukkumista täällä. Ehkä maria saa siksi täällä paslaa niskaan kun sitä on eniten näytettykin ja sen kommentteja on eniten, helppo tarttua niihin.

Huomasitteko muuten et marian deittejä omi tosi paljon leikattu! Esim kun vertas tilintekojaksossa näytettyihin klippeihin. Ehkä ne treffot kesti niin pitkään...

Mä veikkaan et joni vie janeten ja sen sofian treffeille seuraavaksi. Toivon jostain syystä ettei valitse janettea. En tiedä miksi. Se vainuttaa niin ärsyttävän itsevarmalta. Esim siinä uudes jaksossa että"mut on jätetty sokerina pohjalle".

Mua ärsyttää jostain syystä kaisa. En tedä miksi.

Veikkaan et janette tai maria valitaan lopussa

Vierailija
1062/4729 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka näyttää ihan Temptation Islandin sinkku-Jonnalta

Huomasin saman! Molemmat taitaa olla vielä baarimikkojakin. Jouduin ihan tarkistamaan onko sama henkilö kahdessa sarjassa eri nimellä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/4729 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteleeko tässä ketjussa aikuisia ihmisiä? Sivutolkulla väitelty siitä, kuka noista naisista on kaunein.

Vierailija
1064/4729 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä Mariasta että hassua ku siitä koitetaan pahista vääntää. Symppikseltähän se vaikuttaa näkee sen nyt dorkakin. Kiinnittäny kans ite huomiota tohon leikkaukseen ku tuntuu että väkisin pitää saada lauseita mihin keskustelupalstat tarttuu. Eka puhutaan jotain ja sit yhtäkkii tausta vaihtuu ja tulee joku ytimekkäältä kuulostava irrallinen lause. Kaisa kans kivan kypsän ja lepposan olonen. Ja Noora kanssa, vaik tuntuukin välillä vähän tota urakulmaa ylipainottavan mikä on toisaalta luonnollista koska tälläi yleistäen työuran alussa (24v vissiin) voi tuntua työ tosi isolta ja innokkaalta jutulta ennen ku alkaa ajan myötä tulla lisää perspektiiviä elemään.

Vierailija
1065/4729 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää myös miksi mariaa näytetty paljon ja myös se että hänestä tehty niin se pahis. Kyllä se uusimmassa jaksossa oli ärsyttävä kun ei suostunu syömään rannalla mut muuten se on ollu mun mielestä yks kivoimmista. En ymmärrä haukkumista täällä. Ehkä maria saa siksi täällä paslaa niskaan kun sitä on eniten näytettykin ja sen kommentteja on eniten, helppo tarttua niihin.

Huomasitteko muuten et marian deittejä omi tosi paljon leikattu! Esim kun vertas tilintekojaksossa näytettyihin klippeihin. Ehkä ne treffot kesti niin pitkään...

Mä veikkaan et joni vie janeten ja sen sofian treffeille seuraavaksi. Toivon jostain syystä ettei valitse janettea. En tiedä miksi. Se vainuttaa niin ärsyttävän itsevarmalta. Esim siinä uudes jaksossa että"mut on jätetty sokerina pohjalle".

Mua ärsyttää jostain syystä kaisa. En tedä miksi.

Veikkaan et janette tai maria valitaan lopussa

Miten voit tehdä Janetesta tuollaisen päätelmän? Se taisi olla myös Marian tulkinta tilanteesta. Minusta Janette vaikuttaa hyvinkin kypsältä ja järkevältä tyypiltä. On joskus fiksua olla hiljaa ja enemmänkin tarkkailla tilannetta.

Vierailija
1066/4729 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei nuo naiset kyllä todellakaan mitään taviksen näköisiä ole! Aika missimeininkiä, ihmeen paljon kauniita saatu lähtemään mukaan :) 

N44

Vierailija
1067/4729 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja mun mielestä Noora on ylivoimaisen kaunis, miksei kukaan puhu hänestä? Muuten noista naisista vain n. joka 5 on kaunis, joukossa muutama lähes ruma.

Naisille tiedoksi, "bikinikierros" on miehille ratkaiseva, jos ei näytä bikineissä hyvältä ei ole mitään toivoa jatkosta.

Ootko tosissas? Siis Noora mielestäsi on ”ylivoimaisesti kaunein”?

No jos tykkää perunanenästä ja isohkoista ulonevista hampaista, niin siinä tapauksessa....

Oliskohan mahdollista, että tamperelainen Janette ja tamperelaistaustainen Joni tuntevat toisensa jo jostakin aiemmin?

Kiitos vaan haukuista. :(

T: isot ulkonevat hampaat

Vierailija
1068/4729 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tossa Mariassa muka on? Ei yhtään mitään! Ei mitään! En mä kiinnittäisi tohon mitään huomiota missään. Riikka on todella paljon kauniimpi.

Vierailija
1069/4729 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, Maria ei ainakaan voita kun on ruudussa 24/7. Ilmeisesti Janette voittaa, koska ei näytetä yhtään vielä häntä. Janettea ei näytetä siis yhtään.. miksi?! Ilmeisesti hän on Jonin valittu! 😊

Vierailija
1070/4729 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tossa Mariassa muka on? Ei yhtään mitään! Ei mitään! En mä kiinnittäisi tohon mitään huomiota missään. Riikka on todella paljon kauniimpi.

Mä taas nään ton just päinvastoin (ilman Riikka dumausta, se on jees myös). Mariaan saattaisin hyvinkin kiinnittää huomiota ja Riikkaan tuskin. Ja ihan muutenkin kun pelkän ulkonäön takia. Tosin tylsäähän tääl olis jos kaikki nähtäis maailma samanlaisena. -mies29

Vierailija
1071/4729 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria näyttää vähän hevoselta.

Vierailija
1072/4729 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janette vähän miesmäisen näköinen

Vierailija
1073/4729 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi muistuttaa paljon viime kauden Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa ollutta turkulaista Johannaa.

Vierailija
1074/4729 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkatkaa se Temptation island -Jonna, kiitos.

Vierailija
1075/4729 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa vaihtoehtoja bachelorilla.. Maria kyllä todella raskas tyyppi, toisaalta bätse aika rennonoloinen kaveri, voisi jaksaakin neuroottista naista. Kyllähän monet naiset on tuollaisia, ja niillä kiltit kivat miehet, jotka kestää niitä vaan.

Riikka ihan kiva, mutta jotain ehkä hänestä puuttuu kuitenkin. Kaisa samantyyppinen, hänkin ehkä vähän tylsä. Tietynlainen syvyys ehkä puuttuu? Hauskaa osaavat varmasti pitää ja ihan kivannäköisiä molemmat, mutta onko elämä pelkkää hauskanpitoa?

Janetesta ei oikein osaa sanoa, Taru tällä hetkellä suosikkini. On miellyttävä, kaunis ja syvyyttäkin löytyy.

Muut naiset menevät vähän ohisektoriin. Ovat bätselle enemmän kavereita.

Vierailija
1076/4729 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marialla parempi kroppa? Riikka on ihan kaunis, mut ei kovin treenatut kädet esimerkiksi..

Vierailija
1077/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Marian jutut oli ihanan luontevia. Niillä oli oikeasti ihan mukavia keskusteluja kun taas Riikan ja Jonin keskusteluja oli vaikea katsoa. Sain Mariasta paljon ennakkovaikutelmaa paremman kuvan vaikka rivien välistä se ennakkovaikutelma kuitenkin puski, juurikin syömishäiriö, hygienianeuroosi jne..

Itseä kummastuttaa eniten, että miten bacheloriksi on valittu tuollainen mies. Siis pöhöttynyt ja millään tavalla kasvoista ei voi sanoa komeaksi. Sitten ne antaa sen vielä pukea liian pieniä vaatteita tai ainakaan housut ei istu yhtään. Minikokoiset silmät ja iso nenä. Ilmeet ja tavat on vähän sellaisia äidinpoikatyyppisiä. Itse kavahdan jo tuota olemusta eikä mulla todellakaan ole mitkään elokuvanäyttelijäkriteerit miesmaussani. 

Samanlaisen vaikutelman saa tuosta, ettei osaa yhtään hallita käytöstään ja puheitaan vaan ensitapaamista suunnilleen kuvailee, että oli vaikea estää itseään riisumasta toista samantien. Esineellistä minusta liikaa naisia, tuleehan se ilmi siinäkin että heti ekoilla treffeillä pitää pussailla jokaisen kanssa. Miksi ihmeessä? 

Vierailija
1078/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Marian jutut oli ihanan luontevia. Niillä oli oikeasti ihan mukavia keskusteluja kun taas Riikan ja Jonin keskusteluja oli vaikea katsoa. Sain Mariasta paljon ennakkovaikutelmaa paremman kuvan vaikka rivien välistä se ennakkovaikutelma kuitenkin puski, juurikin syömishäiriö, hygienianeuroosi jne..

Itseä kummastuttaa eniten, että miten bacheloriksi on valittu tuollainen mies. Siis pöhöttynyt ja millään tavalla kasvoista ei voi sanoa komeaksi. Sitten ne antaa sen vielä pukea liian pieniä vaatteita tai ainakaan housut ei istu yhtään. Minikokoiset silmät ja iso nenä. Ilmeet ja tavat on vähän sellaisia äidinpoikatyyppisiä. Itse kavahdan jo tuota olemusta eikä mulla todellakaan ole mitkään elokuvanäyttelijäkriteerit miesmaussani. 

Samanlaisen vaikutelman saa tuosta, ettei osaa yhtään hallita käytöstään ja puheitaan vaan ensitapaamista suunnilleen kuvailee, että oli vaikea estää itseään riisumasta toista samantien. Esineellistä minusta liikaa naisia, tuleehan se ilmi siinäkin että heti ekoilla treffeillä pitää pussailla jokaisen kanssa. Miksi ihmeessä? 

Minusta tuollainen toisen ihmisen arvostelu on ala-arvoista. Ei kukaan voi valitettavasti itse vaikuttaa siihen millaisen nenän tai silmät saa. Kauneus on kuitenkin katsojan silmissä. En ymmärrä sitä, et ylipäätään jollain on pokkaa lausua tylyjä faktoja toisen ulkonäöstä. Käsittääkseni kyseessä ei ole kuitenkaan mitkään kauneuskisat. Ois mielenkiintoista keskustella ohjelman sisällöstä, käänteistä yms., eikä takertua tuollaisiin henkilöä loukkaaviin kommentteihin.

Vierailija
1079/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytettäiskö Mariaa sen vuoksi niin paljon, jos hän on se lähtijä, joka särkee bätsen sydämen? 

Vierailija
1080/4729 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytettäiskö Mariaa sen vuoksi niin paljon, jos hän on se lähtijä, joka särkee bätsen sydämen? 

Petra lähti jo 4. jaksossa.

Ketju on lukittu.