Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
3201/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valitsee todellakin Janeten, niin olen kyllä yllättynyt. Mutta toisaalta taas en, sillä tuollaiset alfamiehet tuntuu valitsevan puolisonsa elimellään, ei aivoillaan muutenkin.

Mitä vikaa Janetessa? Nähtyjen jaksojen perusteella heillä on syvällinen keskusteluyhteys ja ovat samalla aaltopituudella.

Minä olen huomannut vain keskustelut siitä, voisiko toinen muuttaa Helsinkiin ja siitä, kuinka hurjista extremejutuista toinen pitää. Ihan en miellä noita syvällisiksi keskusteluiksi. Minusta Joni ei ylipäätään vaikuta syvälliseltä tyypiltä. Ei kaikki ole sellaisia.

Ilmeisesti et olet sitten katsonut ruutu+ jaksoa! Allastreffeilläkin oli muutakin keskustelua. Kaisan kanssa syvällistä keskustelua ei ole käyty juuri mistään. Luulen, että tuo muutto kysymys on haluttu nostaa tuotannon puolelta tarkoituksella esille, ja nostaa ongelmaksi suhteen syntymiselle.

Juu en ole katsonut ruutuplussaa. Tosiaan olen huomannut vain nuo, jotka mainitsin. Eli en mitään syvällistä heidän välillään. Tai ylipäätään kenenkään, juurikaan. Kaisan kanssa hiukan, mutta silti toivon, että valitsee Janeten, koska noin yksitotinen torvensoittajamies olisi Kaisalle väärä. Voin kuvitella, että sopivat parhaiten juuri Janeten kanssa varmaan yhteen.

Vierailija
3202/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valitsee todellakin Janeten, niin olen kyllä yllättynyt. Mutta toisaalta taas en, sillä tuollaiset alfamiehet tuntuu valitsevan puolisonsa elimellään, ei aivoillaan muutenkin.

Mitä vikaa Janetessa? Nähtyjen jaksojen perusteella heillä on syvällinen keskusteluyhteys ja ovat samalla aaltopituudella.

Minä olen huomannut vain keskustelut siitä, voisiko toinen muuttaa Helsinkiin ja siitä, kuinka hurjista extremejutuista toinen pitää. Ihan en miellä noita syvällisiksi keskusteluiksi. Minusta Joni ei ylipäätään vaikuta syvälliseltä tyypiltä. Ei kaikki ole sellaisia.

Kyllä Jonista löytyy syvällinen ja herkkä puolikin. Esim. Tämän illan jaksossa pohtii ja miettii hyvin tunteitaan naisia kohtaan.

Ok, onpa säästellyt sitä puolta itsestään jostain syystä, jos noin on, että viimein tulee joatin muuta, kuin perus bachelor-latteuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3203/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän illan telkkarijakson (jakso 10 - ”Kenen vierestä heräsit?”) jälkeen on jäljellä vielä 2 jaksoa: jakso 11 - ”Valitse minut”, ja jakso 12 - ”Kaikki tiet vie sun luo”.

Kaiken järjen mukaan sinne ruutuplussaan pitäisi vielä yhden ennakkojakson tänään ilmestyä. Finaalia eli viimeistä jaksoa varmaan joudutaan sitten odottelemaan ilman ruutuplussaa.

Tää on ihan spekulaatiota, mutta eikö noi jaksonimet voisi viitata siihen, että Joni lopulta valitseekin jonkun muun kuin kummankaan finalisteista? Eli joku nainen on jäänyt mieleen vaivaamaan ja kaikki tiet viekin sitten lopulta hänen luokseen?

Olisi aika huikeaa, jos valitsisikin tuotantoporukasta.

Lähestyisikin ruusun kanssa kameraa suuteloilme naamalla ja sitten kamera keikahtaisi kumoon, kuvaisi vain jotain nurmen pintaa ja taustalta kuuluisi muiskauksia, huokauksia ja raskasta hengitystä. Sitten pimenisi.

Vierailija
3204/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten Joni poistanut tuon ihana nainen-stoorinsa seuraavana aamuna jo.. tais hoksata, että paljastaa liikaa..

Aikas paljon Janetella ja Jonilla on samansuuntaisia stooreja instassa, samoista paikoista jne.. Periaatteessa Kaisakin voisi stooriensa ulkopuolella majailla Helsingissä, mutta kyllä tää nyt siltä näyttää, että Jonin lakanoissa viihtyy Janette..

Joo tuo on aivan selvä juttu. Kaisa vihtyy aivan muissa maisemissa. Oikeesti ihmettelen, et vielä moni toivoo ja luulee, et Kaisa on Jonin valittu

Näköjään Kaisa kuitenkin myös löytänyt rakkauden, kuka sitten lieneekään. Ihana juttu.

Vierailija
3205/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joni käynyt äsken ei pelkästään tykkäämässä, vaan jopa kommentoimassa Marian instaa.

Vierailija
3206/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joni käynyt äsken ei pelkästään tykkäämässä, vaan jopa kommentoimassa Marian instaa.

Jep, näköjään. :)

Maria kuittailee TampesteRin murteesta ja Joni jatkaa juttuja murteellaan.

Tuleepa sekin mieleen, että ehkä bachelor yrittää nyt tällä vaan kohdistaa huomiota johonkin muualle sen viikonlopun ”nainen sängyssä”-mokansa jälkeen? Ihan kuin Janeten valinta ei sittenkään olisi niin selvää...

Ehkä tullut jopa tuotannolta käsky vähän hämmentää keitosta, Jonihan on tykkäillyt myös Janeten ja Kaisankin instoissa.

Vaikea uskoa, että Joni valitsisikin lopulta kesken kaiken poistuneen Marian, vaikka toisaalta ....ehkä nainen joka tietää arvonsa ja viheltää pelin jämäkästi poikki kun rajat ylitetään, herättää kunnioitusta ja kiinnostusta eri tavalla kuin kaikkeen valmis myötäilijä...?

Vierailija
3207/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten Joni poistanut tuon ihana nainen-stoorinsa seuraavana aamuna jo.. tais hoksata, että paljastaa liikaa..

Aikas paljon Janetella ja Jonilla on samansuuntaisia stooreja instassa, samoista paikoista jne.. Periaatteessa Kaisakin voisi stooriensa ulkopuolella majailla Helsingissä, mutta kyllä tää nyt siltä näyttää, että Jonin lakanoissa viihtyy Janette..

Joo tuo on aivan selvä juttu. Kaisa vihtyy aivan muissa maisemissa. Oikeesti ihmettelen, et vielä moni toivoo ja luulee, et Kaisa on Jonin valittu

Näköjään Kaisa kuitenkin myös löytänyt rakkauden, kuka sitten lieneekään. Ihana juttu.

Kaisa ja viime vuoden bätse Tuomas löytäneet toisensa.

Vierailija
3208/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän illan telkkarijakson (jakso 10 - ”Kenen vierestä heräsit?”) jälkeen on jäljellä vielä 2 jaksoa: jakso 11 - ”Valitse minut”, ja jakso 12 - ”Kaikki tiet vie sun luo”.

Kaiken järjen mukaan sinne ruutuplussaan pitäisi vielä yhden ennakkojakson tänään ilmestyä. Finaalia eli viimeistä jaksoa varmaan joudutaan sitten odottelemaan ilman ruutuplussaa.

Tää on ihan spekulaatiota, mutta eikö noi jaksonimet voisi viitata siihen, että Joni lopulta valitseekin jonkun muun kuin kummankaan finalisteista? Eli joku nainen on jäänyt mieleen vaivaamaan ja kaikki tiet viekin sitten lopulta hänen luokseen?

Jonkun tuotantoporukan kundin.

Vierailija
3209/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, näköjään. :)

Maria kuittailee TampesteRin murteesta ja Joni jatkaa juttuja murteellaan.

Tuleepa sekin mieleen, että ehkä bachelor yrittää nyt tällä vaan kohdistaa huomiota johonkin muualle sen viikonlopun ”nainen sängyssä”-mokansa jälkeen? Ihan kuin Janeten valinta ei sittenkään olisi niin selvää...

Ehkä tullut jopa tuotannolta käsky vähän hämmentää keitosta, Jonihan on tykkäillyt myös Janeten ja Kaisankin instoissa.

Vaikea uskoa, että Joni valitsisikin lopulta kesken kaiken poistuneen Marian, vaikka toisaalta ....ehkä nainen joka tietää arvonsa ja viheltää pelin jämäkästi poikki kun rajat ylitetään, herättää kunnioitusta ja kiinnostusta eri tavalla kuin kaikkeen valmis myötäilijä...?

Kaikkia täällä pohditaan. Eikö tuo ole ihan normaalia kommentointia. Maria on kyllä jo pelistä pois, eikä ole Jonin valittu. Eikä se ole kukaan tuotannostakaan. Esim, Janeten instassa on teksti helmikuulta, ja kysymys siitä kuka kuvan naisista sulattaa Joni sydämen

Vierailija
3210/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että Kaisa ei voita, tulee yhtä suurena yllätyksenä kuin se että Juha ei valinnut Jennyä.

Minusta Maria on esitetty tämän kauden Jennynä. Ja sitten tuli yllätys pienellä twistillä Juhan kauteen verrattuna.

Ei kyllä minusta.

Ei minustakaan.

Maria on tämän kauden Nina, jonka tehtävänä on lähinnä aiheuttaa draamaa aina siellä missä liikkuukin. Ihan ymmärrettävää, koska muuten tätä formaattia olisi paljon tylsempää katsoa.

En kyllä tätäkään mieltä ole. Maria on ihan oma persoonansa eikä mene yksiin kenenkään aiempien kausien naisten kanssa.

Vierailija
3211/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti et olet sitten katsonut ruutu+ jaksoa! Allastreffeilläkin oli muutakin keskustelua. Kaisan kanssa syvällistä keskustelua ei ole käyty juuri mistään. Luulen, että tuo muutto kysymys on haluttu nostaa tuotannon puolelta tarkoituksella esille, ja nostaa ongelmaksi suhteen syntymiselle.

Höpö höpö.

Vierailija
3212/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän illan jaksossa Joni muuntuu loukkaantuneeksi pikkupojaksi, joka saa pakit suurimmalta rakkaudeltaan = Maria.

Näkee että on muuten ukkeli itsekin kovasti hämmästynyt, että kuinka tällaista voi hänelle edes tapahtua, vieläpä tällaisessa ohjelmassa.

Luulen että loppukamppailu olisi käyty Marian ja Janeten välillä, mikäli Maria ei olisi päätynyt itsenäisesti päätökseensä. Se deiteille tomerasti tepasteleva ja samalla tavalla deiteillä poistuva Maria on kyllä hauska näky!

Mistä voit tietää, että oli suurin rakkaus? Joni kyllä puhui ihastuksesta, ja Maria ei ollut ainut ihastus. Maria olisi varmaan ollut loppu kaksikossa, mut luulenpas silti, että Janette olisi ollut lopullinen valinta.

No varmaan se Joni ohjelmassa sanoo jollekin, että olet suurin rakkautein päällä maan, ja sua vain yli kaiken mä rakastan. Siis valitsee, kenet valitsee, mutta ei varmaan sitä kerro ennen viimeistä jaksoa.

Vierailija
3213/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mistä sen tietää

https://www.instagram.com/p/BWw3Ch3DtUC/?hl=fi&taken-by=_joni_

mutta voi se häätanssi alkaa niinkin, että on mulla bootsit ja mä soitan kitaraa...

Vierailija
3214/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mistä sen tietää

mutta voi se häätanssi alkaa niinkin, että on mulla bootsit ja mä soitan kitaraa...

Mitä tällä viittauksella tarkoitat?

Vierailija
3215/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria, Mariia, Mariia, mun tiet vie sun luo. Uskokaa pois se on Maria.

Vierailija
3216/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria ja Emilia bongattiin Helsingin yöelämästä jo huhtikuun puolessavälissä. Ei näkynyt bätseä eli siitä jo pystyi päätellä ettei ainakaan Maria ollut valittu. Vai miksi muuten olisi notkunut yökerhossa muiden miesten ympäröimänä?

Vierailija
3217/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mistä sen tietää

Mitä tällä viittauksella tarkoitat?

Häätanssilla viittasin Popedan kappaleeseen, joka alkaa noilla sanoilla.

Vierailija
3218/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria ja Emilia bongattiin Helsingin yöelämästä jo huhtikuun puolessavälissä. Ei näkynyt bätseä eli siitä jo pystyi päätellä ettei ainakaan Maria ollut valittu. Vai miksi muuten olisi notkunut yökerhossa muiden miesten ympäröimänä?

En ota kantaa, kuka on valittu ja kuka ei, mutta julkisilla paikoilla eivät voi yhdessä liikkua, ennen finaalin tv-esitystä sopimusteknisistä syistä, hyvänen aika sentään. Näinhän se on aina ollut.

Vierailija
3219/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei baareissa voisi käydä, vaikka on parisuhteessa? Mun kaveripiirissä suurin osa on varattuja ja käydään silti toisinaan baareissa, koska tykätään tunnelmasta, livemusiikista ja siellä on kiva tavata kavereita. Ei meistä kukaan mitään seksiseuraa uutta suhdetta sinne lähde hakemaan.

Vierailija
3220/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas tänne keskustelemaan ensi viikon jaksosta, ja vähän tämänkin illan (go Maria!!).

Toivottavasti joku ihana ruutuplussalainen viitsii tiivistää, mitä seuraavassa jaksossa tapahtuu!

Ketju on lukittu.