Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
3181/4729 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janette on sopivampi valinta tässä julkisessa tv-ohjelmassa. Käytännössä tuokin mies tyytyy siihen kenet sattuu saamaan, eipä ole kovin korkeat meriitit hänellä.

No eiköhän jokainen valitse juuri itselleen sopivan kumppanin. En lähtisi kenenkään meriittejä arvioimaan. Minusta Joni on fiksu mies, ja hänestä on paljastunut ohjelman edetessä koko ajan uusia puolia. Siitä olen samaa mieltä, että Janette on sopivampi valinta.

Valitseeko jokainen itselleen sopivan kumppanin? Jos valitsee, miksi sitten avioeroprosentit ovat mitä ovat? En usko ihmisen kykyyn tehdä aukottomasti oikeita päätöksiä itseään koskien. Jonsku on fiksu kundi , mutta yhtä lailla hänkin voi tehdä pitkällä tähtäimellä väärän valinnan.

Just näin! Avioerot johtuvat siitä että on nuorena lähdetty jonkun halun perään käyttämättä suurempaa viisautta. Nelikymppisenä sitä myöntä olevansa oman lapsuutensa tuotos, tässä iässä kriisilevät ne jotka parisuhteessa eivät saa olla omia itsejään. sen vuoksi parinvalinnassa se miten puoliso sulautuu omaan perheeseen ja miten perhe häneen suhtautuu kertoo paljon mahdollisuudesta onnistua.

Vierailija
3182/4729 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos valitsee todellakin Janeten, niin olen kyllä yllättynyt. Mutta toisaalta taas en, sillä tuollaiset alfamiehet tuntuu valitsevan puolisonsa elimellään, ei aivoillaan muutenkin.

Mitä vikaa Janetessa? Nähtyjen jaksojen perusteella heillä on syvällinen keskusteluyhteys ja ovat samalla aaltopituudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3183/4729 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joni oli päivittänyt instastooriaan baarista tulon jälkeen aamuyöllä. Hampurilainen, änäri ja oli kirjoittanut, että sängyssä odottaa ihana nainen 😄 hmmm

Hyi hitto. Naisparka.

Vierailija
3184/4729 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten Joni poistanut tuon ihana nainen-stoorinsa seuraavana aamuna jo.. tais hoksata, että paljastaa liikaa..

Aikas paljon Janetella ja Jonilla on samansuuntaisia stooreja instassa, samoista paikoista jne.. Periaatteessa Kaisakin voisi stooriensa ulkopuolella majailla Helsingissä, mutta kyllä tää nyt siltä näyttää, että Jonin lakanoissa viihtyy Janette..

Vierailija
3185/4729 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten Joni poistanut tuon ihana nainen-stoorinsa seuraavana aamuna jo.. tais hoksata, että paljastaa liikaa..

Aikas paljon Janetella ja Jonilla on samansuuntaisia stooreja instassa, samoista paikoista jne.. Periaatteessa Kaisakin voisi stooriensa ulkopuolella majailla Helsingissä, mutta kyllä tää nyt siltä näyttää, että Jonin lakanoissa viihtyy Janette..

Joo tuo on aivan selvä juttu. Kaisa vihtyy aivan muissa maisemissa. Oikeesti ihmettelen, et vielä moni toivoo ja luulee, et Kaisa on Jonin valittu

Vierailija
3186/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta myös tuo Jonin ja Janeten kanssakäyminen ja keskustelu on luontevaa ja asiallista. Aivan kuin olisivat pidempään tunteneet toisensa. Sopivat kyllä hyvin toisilleen.

Vierailija
3187/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tuo on aivan selvä juttu. Kaisa vihtyy aivan muissa maisemissa. Oikeesti ihmettelen, et vielä moni toivoo ja luulee, et Kaisa on Jonin valittu

Korkeintaan sitä vähän pelkää, nyt kun loppua kohti ilmeni, että minkä perässä Joni ensisijaisesti on. Eikä siinä mitään, mutta Kaisalle toivoisi toisenlaista kumppania, Janette saattaa hyvinkin olla onnellinen, kun vaikuttaa kovin fyysiseltä tyypiltä.

Vierailija
3188/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valitsee todellakin Janeten, niin olen kyllä yllättynyt. Mutta toisaalta taas en, sillä tuollaiset alfamiehet tuntuu valitsevan puolisonsa elimellään, ei aivoillaan muutenkin.

Mitä vikaa Janetessa? Nähtyjen jaksojen perusteella heillä on syvällinen keskusteluyhteys ja ovat samalla aaltopituudella.

Minä olen huomannut vain keskustelut siitä, voisiko toinen muuttaa Helsinkiin ja siitä, kuinka hurjista extremejutuista toinen pitää. Ihan en miellä noita syvällisiksi keskusteluiksi. Minusta Joni ei ylipäätään vaikuta syvälliseltä tyypiltä. Ei kaikki ole sellaisia.

Vierailija
3189/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut vain keskustelut siitä, voisiko toinen muuttaa Helsinkiin ja siitä, kuinka hurjista extremejutuista toinen pitää. Ihan en miellä noita syvällisiksi keskusteluiksi. Minusta Joni ei ylipäätään vaikuta syvälliseltä tyypiltä. Ei kaikki ole sellaisia.

Ilmeisesti et olet sitten katsonut ruutu+ jaksoa! Allastreffeilläkin oli muutakin keskustelua. Kaisan kanssa syvällistä keskustelua ei ole käyty juuri mistään. Luulen, että tuo muutto kysymys on haluttu nostaa tuotannon puolelta tarkoituksella esille, ja nostaa ongelmaksi suhteen syntymiselle.

Vierailija
3190/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta myös tuo Jonin ja Janeten kanssakäyminen ja keskustelu on luontevaa ja asiallista. Aivan kuin olisivat pidempään tunteneet toisensa. Sopivat kyllä hyvin toisilleen.

Johan täällä on spekuloitu, että J&J todnäk tunsivat tai vähintään tiesivät toisensa jo ennakkoon. Tamperelainen jalkapalloileva urheiluvaatemyyjä ja tamperetaustainen entinen lätkänpelaaja.... Eiköhän siellä yhteisiä tuttuja ole taustalla.

Tänään televisiosta nähdään tämän formaatin paras jakso, koskaan. Se tapa, jolla Maria säilyttää itsekunnioituksensa eikä tippaakaan arastele näyttää sitä myös poikamiehelle, on harvinaisen voimaannuttava naissukupuolelle ihan yleisestikin.

Toivottavasti kaikki epävarmat, itseään arvostamattomat naiset ja tytöt oppivat edes alkeellisesti, ettei kaikkea pidä niellä tai sallia tai hyväksyä. Oli kyse sitten televisio-ohjelmasta tai oikeasta elämästä.

Hyvä Maria!

Vierailija
3191/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että Kaisa ei voita, tulee yhtä suurena yllätyksenä kuin se että Juha ei valinnut Jennyä.

Minusta Maria on esitetty tämän kauden Jennynä. Ja sitten tuli yllätys pienellä twistillä Juhan kauteen verrattuna.

Ei kyllä minusta.

Ei minustakaan.

Maria on tämän kauden Nina, jonka tehtävänä on lähinnä aiheuttaa draamaa aina siellä missä liikkuukin. Ihan ymmärrettävää, koska muuten tätä formaattia olisi paljon tylsempää katsoa.

Vierailija
3192/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jonista löytyy syvällinen ja herkkä puolikin. Esim. Tämän illan jaksossa pohtii ja miettii hyvin tunteitaan naisia kohtaan.

Vierailija
3193/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joni oli päivittänyt instastooriaan baarista tulon jälkeen aamuyöllä. Hampurilainen, änäri ja oli kirjoittanut, että sängyssä odottaa ihana nainen 😄 hmmm

Aikuinen mies mä oon......

Vierailija
3194/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei, arvoisat ruutuplussalaiset: tänään taas infoa ensi viikon jaksosta.

Vai hetkinen, tuleeko enää ruutuplussaan tulevia jaksoja kun kuitenkin ollaan jo näin lopussa? Voi harmi jos näin on! :(

Pakko odottaa ensi viikkoon ilman spoilereita.

Vierailija
3195/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän illan jaksossa Joni muuntuu loukkaantuneeksi pikkupojaksi, joka saa pakit suurimmalta rakkaudeltaan = Maria.

Näkee että on muuten ukkeli itsekin kovasti hämmästynyt, että kuinka tällaista voi hänelle edes tapahtua, vieläpä tällaisessa ohjelmassa.

Luulen että loppukamppailu olisi käyty Marian ja Janeten välillä, mikäli Maria ei olisi päätynyt itsenäisesti päätökseensä. Se deiteille tomerasti tepasteleva ja samalla tavalla deiteillä poistuva Maria on kyllä hauska näky!

Vierailija
3196/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän illan jaksossa Joni muuntuu loukkaantuneeksi pikkupojaksi, joka saa pakit suurimmalta rakkaudeltaan = Maria.

Näkee että on muuten ukkeli itsekin kovasti hämmästynyt, että kuinka tällaista voi hänelle edes tapahtua, vieläpä tällaisessa ohjelmassa.

Luulen että loppukamppailu olisi käyty Marian ja Janeten välillä, mikäli Maria ei olisi päätynyt itsenäisesti päätökseensä. Se deiteille tomerasti tepasteleva ja samalla tavalla deiteillä poistuva Maria on kyllä hauska näky!

Mistä voit tietää, että oli suurin rakkaus? Joni kyllä puhui ihastuksesta, ja Maria ei ollut ainut ihastus. Maria olisi varmaan ollut loppu kaksikossa, mut luulenpas silti, että Janette olisi ollut lopullinen valinta.

Vierailija
3197/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän illan telkkarijakson (jakso 10 - ”Kenen vierestä heräsit?”) jälkeen on jäljellä vielä 2 jaksoa: jakso 11 - ”Valitse minut”, ja jakso 12 - ”Kaikki tiet vie sun luo”.

Kaiken järjen mukaan sinne ruutuplussaan pitäisi vielä yhden ennakkojakson tänään ilmestyä. Finaalia eli viimeistä jaksoa varmaan joudutaan sitten odottelemaan ilman ruutuplussaa.

Tää on ihan spekulaatiota, mutta eikö noi jaksonimet voisi viitata siihen, että Joni lopulta valitseekin jonkun muun kuin kummankaan finalisteista? Eli joku nainen on jäänyt mieleen vaivaamaan ja kaikki tiet viekin sitten lopulta hänen luokseen?

Vierailija
3198/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän illan telkkarijakson (jakso 10 - ”Kenen vierestä heräsit?”) jälkeen on jäljellä vielä 2 jaksoa: jakso 11 - ”Valitse minut”, ja jakso 12 - ”Kaikki tiet vie sun luo”.

Kaiken järjen mukaan sinne ruutuplussaan pitäisi vielä yhden ennakkojakson tänään ilmestyä. Finaalia eli viimeistä jaksoa varmaan joudutaan sitten odottelemaan ilman ruutuplussaa.

Tää on ihan spekulaatiota, mutta eikö noi jaksonimet voisi viitata siihen, että Joni lopulta valitseekin jonkun muun kuin kummankaan finalisteista? Eli joku nainen on jäänyt mieleen vaivaamaan ja kaikki tiet viekin sitten lopulta hänen luokseen?

Kuka tuo muu nainen voisi olla? Aika järjetön juttu. Tietenkin voi valita ensin Kaisan, ja päätyy myöhemmin Janetteen

Vierailija
3199/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voit tietää, että oli suurin rakkaus? Joni kyllä puhui ihastuksesta, ja Maria ei ollut ainut ihastus. Maria olisi varmaan ollut loppu kaksikossa, mut luulenpas silti, että Janette olisi ollut lopullinen valinta.

Tuskin Jonin käytös olisi Marian poistuessa ollut tuollaista, jos olisi siinä vaiheessa aikonut valita Janeten. Ei kai nyt pelkästään se, ettei saa kakkosvaihtoehdolta voi pistää möksönköksön. Tuskin paljoa heilauttaisi, jos Janette olisi tuossa vaiheessa ollut se sydämen valittu.  Tai siis toivottavasti ei ollut, koska olisihan tuo aika törkeää sitten ollut Janettea kohtaan, että "tunteet" häntä kohtaan jo varmat, mutta kerta vielä jonkun toisen kanssa.

Vierailija
3200/4729 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika huikeaa, jos valitsisikin tuotantoporukasta.

Ketju on lukittu.