Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
2421/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakio kirjoitti:

Janette näyttää ihan akimannisen ritalta,ovatkohan sukua?

No ei todellakaan näytä?! Mitä ihmettä, eihän he ole YHTÄÄN samannäköisiä millään tasolla!

Kyllä minäkin näen heissä paljon samaa, ja hyvin monella tasolla. Molemmat ovat saman pituisia, noin 160cm, vartalonmalli on sama, Janettekin on oikeasti blondi. Kasvonpiirteissä, kulmissa on paljon samaa.

Rita:

https://static-sls.smf.aws.sanomacloud.net/menaiset.fi/s3fs-public/styl…

Janette:

https://www.instagram.com/p/BSlcYpAAl3A/?hl=fi&taken-by=janettekadenius

Minä en näe heissä yhtään mitään samaa. Vartalot voivatkin olla samanlaisia, muttei sillä ole mitään tekemistä kasvojen kanssa. Ja Rita tuskin on oikeasti blondi, se on värjätty tukka.

Ei tuo tietenkään ole Ritan oma väri, mutta ei hän täysin tummakaan ole, kuten ei Janettekaan. Mutta eniten kiinnitin huomiota kasvonpiirteisiin, niissä on jotain hyvin samaa.

Nämä, jotka eivät näe yhdennäköisyyttä ovat niitä, joille tarvittaisiin täysin samannäköinen henkilö jotta voisivat kutsua samannäköisiksi... eivät osaa nähdä syvemmälle vaan katsovat jotain hiusväriä tms. .

Vierailija
2422/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa vaikuttaa ohjelman perusteella aikuiselta, fiksulta ja iloiselta, sivistyneeltä naiselta. Hänestä tulee kuitenkin arkinen vaikutelma niin luonteen kuin ulkonäön puolesta: löysiä tai jotenkin liehuvia vaatteita, aika lyhyet hiukset... Epäilen myös, mahtaako hän olla liiankin kulturelli tuollaiselle joka naisen puristelija Jonille, joka tykkää lätkästä ja menosta ja meiningistä. Kaisalle sopisi paremmin sivistyneempi herrasmies eikä tuollainen bätse, joka tilaisuuden tullen nuolee kaikki naiset läpi. Joni taitaa myös panna paljon painoarvoa ulkonäölle, ja vaikka Kaisa onkin nätti, niin hänen tyylinsä tosiaan vaikuttaa sellaiselta hiekkalaatikkomamman tyyliltä. Arkiselta, ei seksikkäältä. Joku totesikin osuvasti, että kaisojen kanssa tehdään lapsia ja mariat kääntävät päitä Maria on epävarmempi, oikukkaampi, dramaattisempi. Kaisa on äidillisen oloinen, Maria seksikkään naisellinen. Tai siis tällainen mielikuva editoidusta ohjelmasta tulee. Janette taas on kaunis eikä mammamainen, mutta hän taas on reteä ja vauhdikas toisin kuin Maria. Kolme ihan erilaista naista. Tosin Jonihan onkin sanonut, ettei hänellä ole mitään tiettyä naistyyppiä mielessä, vaan avoimin mielin katsoo kuka kolahtaa. Toivottavasti Joni tuntee itsensä riittävän hyvin valitakseen oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m32vee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiin vetoaa tuollainen Mariamainen epävarmuus. Herättää varmaankin suojelunhalun. Olen itse samanlainen; (en ehkä yhtä kaunis kuitenkaan), ja miehet ihastuvat ja antavat kohdella itseään huonostikin.

Ei vetoa yhtään. Ainoa mikä vetoaa on ulkonäkö ja siksi se Joni sitä sietää.

Miehet haluaa naisia jotka osoittaa kiinnostuksensa avoimesti. Mitä helpompi nainen niin sitä parempi.

Jaa sellanen analyysi ja yleistys sulta. Mitä avoimemmin kiinnostuksen osoittaa ni se kertoo usein vaan heikosta neuvotteluvoimasta jolloin vastapuolella alkaa hälytyskellot soimaan. Jos joku on heti aivan rakastunut muhun ni kelaan kyl vähän et eiks sil oo muita ottajia vai mistä moinen innostus. Petihommat on eri asia mut jos vaimoa ettii ni liika helppous on usein vaan huono juttu haluttavuuden suhteen. Maria tosin ei tunnu mitään esittävän vaan on aidosti epävarma fiiliksistään joten saa olla aikamoinen kristallipallo jos ajattelis Marian pelaavan jotain peliä tuolla. Päinvastoin se tuntuu olevan ainoita joka kertoo milt siit aidosti tuntuu.

Vierailija
2424/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m32vee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiin vetoaa tuollainen Mariamainen epävarmuus. Herättää varmaankin suojelunhalun. Olen itse samanlainen; (en ehkä yhtä kaunis kuitenkaan), ja miehet ihastuvat ja antavat kohdella itseään huonostikin.

Miehet haluaa naisia jotka osoittaa kiinnostuksensa avoimesti. Mitä helpompi nainen niin sitä parempi.

Jaa sellanen analyysi ja yleistys sulta. Mitä avoimemmin kiinnostuksen osoittaa ni se kertoo usein vaan heikosta neuvotteluvoimasta jolloin vastapuolella alkaa hälytyskellot soimaan. Jos joku on heti aivan rakastunut muhun ni kelaan kyl vähän et eiks sil oo muita ottajia vai mistä moinen innostus. Petihommat on eri asia mut jos vaimoa ettii ni liika helppous on usein vaan huono juttu haluttavuuden suhteen. Maria tosin ei tunnu mitään esittävän vaan on aidosti epävarma fiiliksistään joten saa olla aikamoinen kristallipallo jos ajattelis Marian pelaavan jotain peliä tuolla. Päinvastoin se tuntuu olevan ainoita joka kertoo milt siit aidosti tuntuu.

Tämä on ohjelma on siitä jännä, että kaikki ihan yhtä tai kahta keskeyttänyttä poikkeusta lukuunottamatta ovat ihan lähtökohtaisesti helppoja ja pointti on, kenet bätse näistä helpoista ja halukkaista valitsee. Taitaa olla yleisempi käyttäytymismalli tv-bätselöreillä, että poistavat joukosta ne, joiden halukkuudesta ovat epävarmoja, että finaaliin jäisi ns. varma nakki. Varmojen nakkien keskuudesta siis valitaan.

Vierailija
2425/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m32vee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ohjelmaan ei ehkä osallistuta, jos on muita ottajia odottamassa.

Vierailija
2426/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m32vee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria on epävarma lähinnä bachelorin fiiliksistä. Ja ehkä kalastelee varmistuksia bachelorilta esittämällä, ettei ole varma. Ja tavallaan se taktiikka toimikin.

Vierailija
2427/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin toi nyt sit taas perustuu? Vaikka Maria olis sokee ni se näkis että bachelor on ihan lääpällään siihen niinku jokainen katsojakin on nähny. Ei siihen tarvii mitään varmistuksia. Marian omat fiilikset tossa tuntuu olevan se mikä täs on ainoo kysymysmerkki jonille, meille ja ehkä marialle itelleenkin.

Vierailija
2428/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m32vee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"miehet haluaa" just joo. yks tykkää yhdestä ja toinen toisesta ja hyvä niin. Löytyy jokaiselle joku. 

Vierailija
2429/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikon ruutu+ mietteet "SPOILER"

Janette voittaa ihan varmasti. Selkeästi näkee että Joni kuumenee Janeten seurassa eniten.

Mariasta on tehty ekan kauden Jenny. Se johon katsojat samaistuu, on eniten äänessä ja jonka sydän särkyy lopulta.

Itse tykkään kyllä Mariasta eniten, ja toivoisin että hän voittaisi. Kuvattujen pätkien perusteella Janette on ärsyttävän itsevarma, ja suolasi Marian mainetta huolella. " Kyl mä koen et mun pahin kilpakumppani on Kaisa" ja arvosteli Marian menoa deiteille "Mä olisin kyllä antanut treffit Kaisalle."

Huh tuota Jonin pussailua! Vuoron perään viinihiprakassa kaikkien kanssa. Joo, tää on Bachelor tv-sarja ja tollanen käytös "kuuluu" asiaan, silti... #rumaa

Vierailija
2430/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m32vee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ohjelmaan ei ehkä osallistuta, jos on muita ottajia odottamassa.

Heräillääs sit taas vähäsen. Eiköhän tuolla jokaiselle olis ihan omatkin ottajat. Kukaan noista kilpailijoista ei oo mennyt tohon ohjelmaan löytääkseen tulevan aviomiehen vaan pelkästään sen kokemuksen takia ja kaikki muu on vaan plussaa. 18 naista vs yks random kundi ni kyl nyt järkikin sanoo et todennäkösempää olis löytää sulhanen juoksemalla toi kuukaus vaikka kotimaan yökerhoissa.

Vierailija
2431/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janette voittaa ihan varmasti. Selkeästi näkee että Joni kuumenee Janeten seurassa eniten.

Mariasta on tehty ekan kauden Jenny. Se johon katsojat samaistuu, on eniten äänessä ja jonka sydän särkyy lopulta.

Itse tykkään kyllä Mariasta eniten, ja toivoisin että hän voittaisi. Kuvattujen pätkien perusteella Janette on ärsyttävän itsevarma, ja suolasi Marian mainetta huolella. " Kyl mä koen et mun pahin kilpakumppani on Kaisa" ja arvosteli Marian menoa deiteille "Mä olisin kyllä antanut treffit Kaisalle."

Huh tuota Jonin pussailua! Vuoron perään viinihiprakassa kaikkien kanssa. Joo, tää on Bachelor tv-sarja ja tollanen käytös "kuuluu" asiaan, silti... #rumaa

Tiedoksi vain, ettei Janette kyllä ole Mariaa mitenkään suolannut. Janette olisi lahjoittanut omat treffit mahdollisesti Kaisalle. Täällä yritetään kaikin tavoin etsiä Janetesta huonoja puolia. Minusta hän ottaa esimerkillisellä tavalla tuolla kaikki tytöt huomioon, samoin kuin Joni. Janette on loppukaksikossa, vaikka täällä on veikattu siinä olevan Maria ja Kaisa.

Vierailija
2432/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sekoittako helppoutta ja "helppoutta".

Ei suhteen aloittamisen pitäisi olla mitään pelailuja, säätämisiä tai "epävarmuudessa pitämistä". Tervejärkiset normaalit ihmiset osaavat ilmaista kiinnostuksensa ja sanoa rehellisesti hyviä asioita toisesta - se tuntuu mukavalta ja lisää kiinnostusta, eikä tarvitse esittää vaikeasti tavoiteltavaa.

Pussailussa ei ole mitään pahaa, ja jos tällaiseen ohjelmaan osallistuu, on ymmärrettävä että pusut ja treffit muiden kanssa kuuluu asiaan.

Pidän Jonin mutkattomuudesta ja avoimuudesta, ja siinä mielessä Kaisa paras pari hänelle! ❤ Janette voi olla vähän too much ja Maria taas vaikuttaa hankalalta kumppanilta.

Vierailija
2433/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä yllättynyt tästä ketjusta..

Mariaa pidetään kauniina? Kroppa liian kapea, ei mitään muotoja. Puhuessaan näyttää nätiltä, mutta hymyssä suu liian erikoinen.

Kaisa taas on niin tavis etten oikein näe bätsen vaimona. Nätti ja hymyileväinen.

Janette on supersexy etenkin lasit päässä ja hymyillessään. Riikka ja Emilia upeita klassisen kauniita

M38

Vierailija
2434/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora ja Maria mukana vain draaman takia, finaalissa Janette ja Kaisa, ja Kaisa vie potin. Ovat pitkään yhdessä. Mun mielestä tämä on paras kausi!

Vierailija
2435/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noora ja Maria mukana vain draaman takia, finaalissa Janette ja Kaisa, ja Kaisa vie potin. Ovat pitkään yhdessä. Mun mielestä tämä on paras kausi!

Joo mielenkiintoinen kausi, ja hyviä tyyppejä koko ohjelma täynnä. Valitettavasti Kaisa ei ole Jonin valinta, vaikka niin luulet.

Vierailija
2436/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä (katsotaan, julkaistaanko taaskaan :D). 

Maria: Näkee kyllä Jonin silmistä että on lääpällään. Uskon että Joni on lähinnä viehättynyt Marian kauneudesta, vaikka väittää että persoonakin kiinnostaa. En näe heitä toisilleen sopivana pariskuntana. Joni on jotenkin liian juntti, ja Maria hienohelma. Siis LIIAN erilaisia. Maria vaikuttaa  aika hankalalta naiselta. 

Kaisa: Kaisa olisi Jonille sopivin, ja Kaisasta näkee että hän on tosissaan kiinnostunut. Kaisan tyyli on menneille vuosikymmenille jämähtänyt, mikä on harmi koska hän voisi olla todella elegantti pukeutuessaan tyylikkäästi. Hieman sellainen naapurityttömäinen, ja en ole ihan varma onko JOni kuitenkaan tarpeeksi kiinnostunut. 

Janette: Ymmärrän täysin miksi ei halunnut suudella (hänkään) allastreffeillä, vaikka sitten suutelivatkin. Harva nainen haluaa kokea ensisuudelmaa kameroiden edessä :D. Toisekseen uskon että Janette on kiinostunut Jonista vain kaverimielessä. Joni oli taas kikseissä Janetesta. 

Emilia: En yllättynyt tippumisesta. Emilia on hieman ns. white trash lukuisilla tatuoinneilla, tekoripsillä ja noh, olemuksellaan. Koirakin löytyy, jotenkin en yllättynyt :D. Voin kuvitella kuinka normaalisti menee kulahtaneet verkkarit ja HM:n paita päällä koiraansa lenkittämään, hiukset epämääräisellä sykeröllä ja nukkuu meikit päällä. En yhtään näkisi häntä ja Jonia yhdessä. 

Sofia: Jotenkin pidän Sofiasta, ja nättikin on omalla tavallaan. Bache ei taida vain pitää hänen epäurheilijamaisuudestaan, ja uskon että jos Sofialla olisi vaikka Marian ulkonäkö niin olisi mies selvää pässinlihaa. 

Riikka: Kaunis nainen! Mutta ei mitään meininkiä hänen eikä bachen välillä, ja se oli havaittavissa viimeistään siinä kun Riikka sanoi "pidä sitten huolta tytöistä". Jos hän olisi ollut aivan rikki niin ei olisi moista sanonut. Epäsopiva pari. 

Vierailija
2437/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas ohjelmassa keskitytään näyttämään Marian kiukuttelua, hän ei varmaan ole samalla tavalla katsojien suosikki, kuten 1. kauden Jenny. Janette on jäänyt itselleni aika statistiksi, tosi vähänhän hänellä on ollut kahdenkeskistä juttelua tai muuta bachelorin kanssa, niin en osaa hänen mahiksiaan oikeastaan arvioida ohjelman perusteella ihmeemmin. Yllätyn kyllä, jos Maria valitaan, mutta toisaalta taitaa Joni olla häneen aika ihastunut, vaikka kiukutteleekin jonkin verran, Maria siis.

Vierailija
2438/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä yllättynyt tästä ketjusta..

Mariaa pidetään kauniina? Kroppa liian kapea, ei mitään muotoja. Puhuessaan näyttää nätiltä, mutta hymyssä suu liian erikoinen.

Kaisa taas on niin tavis etten oikein näe bätsen vaimona. Nätti ja hymyileväinen.

Janette on supersexy etenkin lasit päässä ja hymyillessään. Riikka ja Emilia upeita klassisen kauniita

M38

Hehheh... Emilialla ja Janetella molemmilla karseat ripsienpidennykset, Janettekin olisi ilman värjättyä tummaa tukkaa hyvin vaatimattoman näköinen. Meikillä on ihan näyttävä, mutta yhdessä lyhyessä haastattelussa oli ilman meikkiä ja oli aika taviksen näköinen. Kroppa on kyllä hyvä.

Marialla on hyvä kroppa, ei kyllä edes käytä kovin ihonmyötäisiä vaatteita että saisi kuvan millainen vartalo hänellä on. Kyllä takamusta ainakin näytti olevan kun Joni sitä puristeli.

Mutta ne kasvot - näyttää ihan bambilta! Suuret ja kauniit silmät ja kapeat kasvot. Kyllä Maria se klassinen kaunotar tästä porukasta on.

Riikka oli myös nätti, mutta hirveästi pakkelia naamassa. Ei edes saanut kuvaa miltä näyttäisi oikeasti kaiken sen meikin alla.

Vierailija
2439/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mielenkiintoinen kausi, ja hyviä tyyppejä koko ohjelma täynnä. Valitettavasti Kaisa ei ole Jonin valinta, vaikka niin luulet.

Se on siis sinustakin valitettavaa, ettei valitse?

Vierailija
2440/4729 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria on bambinsilmäinen kyllä, ja kyllä, minäkin pidin Emiliaa tosi wt-röökimuijan näköisenä tissitatuointeineen ja hämähäkkiripsenpidennyksineen. Ei todellakaan ollut mikään kaunotar. 

Ketju on lukittu.