Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihastunut siihen Tuomakseen. Katson juuri viime kauden baheloria uudelleen. Ihana mies😍
Tuomas oli nähty Espoossa jonkun naisen kanssa. En enää muista kuka, mutta joku perintöprinsessa tms. Seiskasta joskus luin😂
Bätse havaittu Tampereella kaulailemassa miestä eilen.
Täällä puhutaan vain naisten ulkonäöstä, vaikka kemioilla on suuri merkitys sekä muilla asioilla, kuten yhteisillä mielenkiinnon kohteilla, harrastuksilla, elämänkokemuksella, jopa ammatilla ja taloudellisilla seikoilla. Typerää arvioida naisia vain naaman, tukan tai vartalon perusteella.
Aloin tuossa miettiä kun täällä ei ole tainnut yksikään veikata Nooraa valinnaksi, niin mitä jos se olisikin juurikin hän... Oltais vähän puulla päähän lyötyjä :D
Vierailija kirjoitti:
Aloin tuossa miettiä kun täällä ei ole tainnut yksikään veikata Nooraa valinnaksi, niin mitä jos se olisikin juurikin hän... Oltais vähän puulla päähän lyötyjä :D
No ei todellakaan ole! :D
Perusteluina esim. ulkonäkö, persoona, ikä, käytös...
Noora on bätsen valinta. Kuulin tämän varmasta lähteestä.
Myös nähnyt Nooran bachelorin seurassa Tampereella!!
Vierailija kirjoitti:
Myös nähnyt Nooran bachelorin seurassa Tampereella!!
No huh huh, kaikkea soopaa täällä kirjoitellaan
Bätse kirjoitti:
Noora on bätsen valinta. Kuulin tämän varmasta lähteestä.
Tämä on aivan höpö läppä! Ei kannata perättömiä huhuja täällä levitellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihastunut siihen Tuomakseen. Katson juuri viime kauden baheloria uudelleen. Ihana mies😍
Tuomas oli nähty Espoossa jonkun naisen kanssa. En enää muista kuka, mutta joku perintöprinsessa tms. Seiskasta joskus luin😂
Tuo oli jo vanha juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole! :D
Perusteluina esim. ulkonäkö, persoona, ikä, käytös...
No niinhän tuo tuossa kirjoittikin, että oltais vähän puulla päähän lyötyjä! Todellakin oltais!
Nyt on pakko avata suu 😄 Mutta olenkin ihmetellyt, ettei kukaan keksi tätä Noora-aspektia. No nyt keksitte! 👍 Olette lähempänä kuin arvaattekaan 😉
Mä oon alkanu tykätä Mariasta koko ajan enemmän. Onhan se hirveen epäkypsän drama queenin oloinen, mutta viime jaksossa kun se sanoi Jonille, ettei voi olla varma tunteistaan näin lyhyen ja vähän tapailun perusteella, teki vaikutuksen. Koko formaatin ajatus siitä, että muutamien deittien ja villalla pitkästymisen ja ikävöinnin jälkeen voisi tietää varmasti, onko mahdollista ryhtyä vakavaan suhteeseen sen ihmisen kanssa on musta jotenkin aika naiivi. Ihastua varmasti voi ja sanoa varmasti, jos kiinnostusta taas ei ole lainkaan. Ymmärrän Mariaa todella hyvin, en itsekään varmasti voisi valehtelematta antaa lupauksia tulevasta vaikka olisin finaalikaksikossa. Toisaalta jos kuvittelen, että Bachelorina olisi nykyinen mieheni, olisin kyllä tiennyt ekoista treffeistä, joten.. Rakkaus on vaikea juttu!
Riikka ehkä on/oli kaunein viimeisistä 6:sta naisesta, mutta jätti kuitenkin vähän kylmäksi, kun vertaa esim. Kaisaan. Hankala selittää, ei liity ulkonäköön, mutta ehkä Jonikin pudotti hänet vain, koska ei vain kolahtanut. Näitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Bätse havaittu Tampereella kaulailemassa miestä eilen.
Kaisa onkin mies?
Minka takia taalla hirveasti dissataan tota Nooraa? "ei-niin-tasokas" jne, anteeksi mita? Mita oon tiiraillut ja kattonut instasta niin hanella on yksi koko porukan parhaimmista vartaloista, hyva iho ja hiukset ja vaan natti ihminen?
Ma itse asun ulkomailla, joten olen ehka vieraantunut vahan Suomen meiningeista, mutta tykkaan kuitenkin pitaa sidetta ylla kotimaahan just katsomalla ohjelmia jne. On kylla pistanyt silmaan miten erilaiset kauneusihanteet eri maissa on, ja olen itsekin muuttunut. Suomessa hirveasti arvostetaan tummaksi varjattyja hiuksia (jotka ovat monelle suomalaiselle liian tummat sopiakseen ihon/ ja esim kulmakarvojen variin) Taalla niin kovasti kehutut Janette ja Riikka on mun mielesta tosi taviksia. Riikalla hirveat meikkipakkelit naamassa, liian tummaksi varjatty tukka, usein vahan mauttomat isot korvarenkaat ja todella isot allit ikaisekseen naiseksi. Janette taas on todella huomiotaherattamattoman tavallinen, silmat vahan liian lahekkain toisiaan eika muutenkaan mtn huomiotaherattavaa kasvoissa. Vartalo potikkamainen.
Maria ja Noora ovat todellakin ulkonaollisesti eri tasolla. Kaisa on tosi perussuomalainen tavis. Tuonnakoiset tunnistan taallakin suomalaisiksi. Tietenkaan kukaan tytoista ei ole ollut ruma koko kaudella, sita en sano.
Vierailija kirjoitti:
Minka takia taalla hirveasti dissataan tota Nooraa? "ei-niin-tasokas" jne, anteeksi mita? Mita oon tiiraillut ja kattonut instasta niin hanella on yksi koko porukan parhaimmista vartaloista, hyva iho ja hiukset ja vaan natti ihminen?
Ma itse asun ulkomailla, joten olen ehka vieraantunut vahan Suomen meiningeista, mutta tykkaan kuitenkin pitaa sidetta ylla kotimaahan just katsomalla ohjelmia jne. On kylla pistanyt silmaan miten erilaiset kauneusihanteet eri maissa on, ja olen itsekin muuttunut. Suomessa hirveasti arvostetaan tummaksi varjattyja hiuksia (jotka ovat monelle suomalaiselle liian tummat sopiakseen ihon/ ja esim kulmakarvojen variin) Taalla niin kovasti kehutut Janette ja Riikka on mun mielesta tosi taviksia. Riikalla hirveat meikkipakkelit naamassa, liian tummaksi varjatty tukka, usein vahan mauttomat isot korvarenkaat ja todella isot allit ikaisekseen naiseksi. Janette taas on todella huomiotaherattamattoman tavallinen, silmat vahan liian lahekkain toisiaan eika muutenkaan mtn huomiotaherattavaa kasvoissa. Vartalo potikkamainen.
Maria ja Noora ovat todellakin ulkonaollisesti eri tasolla. Kaisa on tosi perussuomalainen tavis. Tuonnakoiset tunnistan taallakin suomalaisiksi. Tietenkaan kukaan tytoista ei ole ollut ruma koko kaudella, sita en sano.
Tässä tarinassa ei ollut kyllä päätä eikä häntää. Ainoa pointti tuntui olevan se, että kirjoittaja asuu ulkomailla ja on siitä niin ylpeä, että pitää itseään jotenkin hienompana tyyppinä kuin ”perussuomalaisia taviksia”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora ja Maria mukana vain draaman takia, finaalissa Janette ja Kaisa, ja Kaisa vie potin. Ovat pitkään yhdessä. Mun mielestä tämä on paras kausi!
Joo mielenkiintoinen kausi, ja hyviä tyyppejä koko ohjelma täynnä. Valitettavasti Kaisa ei ole Jonin valinta, vaikka niin luulet.
Se on siis sinustakin valitettavaa, ettei valitse?
No ei todellakaan ole. En näe Kaisaa ja Jonia missään mielessä sopivana parina. Ovat aivan eri tyylisiä ihmisiä. En voisi kuvitellakaan, että Joni istuisi seuraamassa jotain Kaisan teatteriesitystä.
Teatteriesitystä? Kaisa on varastolla töissä. Varastoduunari ja jääkiekkoilija, ihan hyvä yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä (katsotaan, julkaistaanko taaskaan :D).
Maria: Näkee kyllä Jonin silmistä että on lääpällään. Uskon että Joni on lähinnä viehättynyt Marian kauneudesta, vaikka väittää että persoonakin kiinnostaa. En näe heitä toisilleen sopivana pariskuntana. Joni on jotenkin liian juntti, ja Maria hienohelma. Siis LIIAN erilaisia. Maria vaikuttaa aika hankalalta naiselta.
Kaisa: Kaisa olisi Jonille sopivin, ja Kaisasta näkee että hän on tosissaan kiinnostunut. Kaisan tyyli on menneille vuosikymmenille jämähtänyt, mikä on harmi koska hän voisi olla todella elegantti pukeutuessaan tyylikkäästi. Hieman sellainen naapurityttömäinen, ja en ole ihan varma onko JOni kuitenkaan tarpeeksi kiinnostunut.
Janette: Ymmärrän täysin miksi ei halunnut suudella (hänkään) allastreffeillä, vaikka sitten suutelivatkin. Harva nainen haluaa kokea ensisuudelmaa kameroiden edessä :D. Toisekseen uskon että Janette on kiinostunut Jonista vain kaverimielessä. Joni oli taas kikseissä Janetesta.
Emilia: En yllättynyt tippumisesta. Emilia on hieman ns. white trash lukuisilla tatuoinneilla, tekoripsillä ja noh, olemuksellaan. Koirakin löytyy, jotenkin en yllättynyt :D. Voin kuvitella kuinka normaalisti menee kulahtaneet verkkarit ja HM:n paita päällä koiraansa lenkittämään, hiukset epämääräisellä sykeröllä ja nukkuu meikit päällä. En yhtään näkisi häntä ja Jonia yhdessä.
Sofia: Jotenkin pidän Sofiasta, ja nättikin on omalla tavallaan. Bache ei taida vain pitää hänen epäurheilijamaisuudestaan, ja uskon että jos Sofialla olisi vaikka Marian ulkonäkö niin olisi mies selvää pässinlihaa.
Riikka: Kaunis nainen! Mutta ei mitään meininkiä hänen eikä bachen välillä, ja se oli havaittavissa viimeistään siinä kun Riikka sanoi "pidä sitten huolta tytöistä". Jos hän olisi ollut aivan rikki niin ei olisi moista sanonut. Epäsopiva pari.
Miten saat cheerleader Sofiasta joka tyyliin heittää voltteja takaperin "epäurheilijamaisen" 🤔
Whatttt cheerleader?? Useammin kuin kerran Sofian rinnat on roikkuneet kuin vanhalla naisella, ja olemus ei muutenkaan ole vaikuttanut kovin urheilulliselta. Tosin ei se itsessään vielä tee ihmisestä urheilullisen näköistä, jos liikuntaa harrastaa..
Kyllä jotain pystyy ihan päättelemään ilman näiden naisten läpikotaista tuntemista. Huolimatta editistä tai käsikirjoituksesta.