Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
2221/4729 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö janeten instassa että ois hesaan muuttanut? Ite en näe sitä vaan lukee et tampere. Mut mä en varmaan näe kaikkia kuvia kun en ite instassa oo... Vai?

Janette on julkaissut pikakuvakkeilla tiedot muutosta ja työn lopettamisesta Tampereella, ei siis ole jäänyt näkyviin instaan. Nyt on päivittänyt pikakuvakkeita Pepin kanssa ja Pepin asunnolta... Liekö majailee siellä ja Jonilla, kunnes saa julkaista virallisesti yhteiselosta Jonin kanssa.

Vierailija
2222/4729 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö janeten instassa että ois hesaan muuttanut? Ite en näe sitä vaan lukee et tampere. Mut mä en varmaan näe kaikkia kuvia kun en ite instassa oo... Vai?

Janette on julkaissut pikakuvakkeilla tiedot muutosta ja työn lopettamisesta Tampereella, ei siis ole jäänyt näkyviin instaan. Nyt on päivittänyt pikakuvakkeita Pepin kanssa ja Pepin asunnolta... Liekö majailee siellä ja Jonilla, kunnes saa julkaista virallisesti yhteiselosta Jonin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/4729 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Janette tosiaan on valittu (mikä alkaa vaikuttaa melko todennäköiseltä), saa tuotanto vähän katsoa peiliin. Keskustelupalstalla tiedetään lopputulos useita viikkoja ennen ”jännittävää h-hetkeä”. Ja kaikki tämä olisi vältetty, mikäli somen kanssa olisi käsketty toimimaan hiukan varovaisemmin. Huoh... :D Toivon Kaisan valitsemista entistä enemmän, jotta me ”ennustajat” saisimme kaikki nenillemme (vitsi, Joni tietenkin valitsee sydämellään :)), mutta epäilen vahvasti.

Vierailija
2224/4729 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: ja se, että Janeten instan mukaan nainen asuisi edelleen Tampereella vasta epäilyttävää onkin... Ristiriidat instagram storiesien kanssa antavat juuri sen vaikutelman, että profiilin teksti yrittää epätoivoisesti pelastaa somemokat. :D (tää Bachelor-spekulointi on kyllä parasta aivot narikkaan -viihdettä näin lauantaisin)

Vierailija
2225/4729 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä niin totta. Huonosti peitelty, kun nyt jo puolessa välissä kautta tiedetään valittu nainen. Hö. Mä olin niin varma Marian valitsemisesta ja toisaalta harmittaakin ettei valittu. Oon kyllä myös miettinyt sitä kuten joku aiemmin sanoi, et miltä Janetesta tuntuu kun esim Joni vaikuttanut tosi ihastuneelta Mariaan ja Kaisaan. Sanonut ja näyttänyt sen niin selvästi ja sit Janeten kanssa ei vielä ainakaan oo ollut musta isompaa....

Tietty voi olla että tunteet janetteen kehittyy, mut silti... Tuntuu itestä vähän feikiltä anteeksi vaan. Kun Maria lähtee, niin sit tunteet kehittyis Janettea kohtaan enemmän...

Vierailija
2226/4729 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ei kaikki välity tv:n kautta. Maria on itse alussa sanonut, että Janette on hänen pahin kilpailija. Mukana olevat kokee ja näkee asiat niin erilailla, kuin mitä kamerat ja valittu leikkaus meille välittää.

Vierailija
2227/4729 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut Joni vasta nyt puolessa välissä valkkas Janeten yksilötreffeille eikä niissäkään ollu mitään erityistä minusta. Eli jos alusta lähtien ois ollu kiinnostunu Kanetesta tosi paljob niin kyllä nyt treffikutsua ois aiemmin tullut. Toki vaan mun mielipiteitä ja tiedän että täällä janettefaneja.

Telkkarissa ei varmaan kaikkea näytetä mut se mitä näytetään niin siitä voi päätellä ainakin jonin ihastuksen mariaan ja kaisaan...

Vierailija
2228/4729 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maria sanoi ton pahimman kilpakumppanin ekan jakson tai tokan aikana eliei se silloin perustunut kuin varmaan ensivaikutelmaruusuun

Vierailija
2229/4729 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut Joni vasta nyt puolessa välissä valkkas Janeten yksilötreffeille eikä niissäkään ollu mitään erityistä minusta. Eli jos alusta lähtien ois ollu kiinnostunu Kanetesta tosi paljob niin kyllä nyt treffikutsua ois aiemmin tullut. Toki vaan mun mielipiteitä ja tiedän että täällä janettefaneja.

Telkkarissa ei varmaan kaikkea näytetä mut se mitä näytetään niin siitä voi päätellä ainakin jonin ihastuksen mariaan ja kaisaan...

No en oikein tuohon sun teoriaan usko. Kyllä Janeten ja Jonin välillä oli selvää kipinää. Ja luulenpas, että Joni oli noita treffejä odottanut. Enemmänki hämmästyttää, että Noora ja Sofia vielä roikkuvat tuolla mukan.a

Vierailija
2230/4729 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on katsottu uusin Ruutu+ -jakso, tässä siis pientä pohdintaa siitä.

Luulen, että Marian epäröinti vain lisäsi Jonin mielenkiintoa Mariaa kohtaan. Sama on tapahtunut jenkkiversiossa useammankin bachelorin (ja bacheloretten) kohdalla. Ja sitä tapahtuu jatkuvasti tosielämässäkin. Jostain syystä se epäröinti ja "vaikeasti tavoiteltavuus" vetävät erityisesti miehiä puoleensa. Kyllähän Joni niissä kommenteissaankin sanoi, että ovat Marian kanssa aika erilaisia, mutta "Marian kohdalla se ei ehkä välttämättä edes haittaa". Jonilla oli kyllä ihan fiksua pohdintaa siitä, että uskaltaako valita naisen, joka ei ole varma mitä tuosta seuraa, kun Joni kuitenkin haluaisi kunnollisen parisuhteen, naimisiin ja lapsiakin. Uskon siis, että Maria ei tule olemaan Jonin lopullinen valinta.

Eikä tietysti voikaan olla, jos Maria päättää itse lähteä kotiin. Jotenkin vaikea uskoa, että niin kävisi, tuskinpa sitä olisi edellisessä jaksossa jo tuolla lailla paljastettu? En tiedä sitten mitä voisi tarkoittaa se, että jonkun naisen kohtalo sinetöityy päivällisellä (vai miten se nyt menikään).

Janettea veikkaan itsekin Jonin valituksi nyt. Liputin Riikan puolesta ja myönnän tappioni. :)

Hienosti oivalsit tuon vastahangan vetovoiman. Tuli mieleen, voisiko joku olla niin karmea, että ottaa epäröijän kahden parhaan joukkoon, ja tiputtaa kostoksi sitten.

Mutta kaikki taas muistaa Nickin ja hänen bachelorette Kaitlyn -yön. Nick dumpattiin. Mikä tukee teoriaasikin.

Onhan noita epäilijöitä ollut jenkkiversiossa muitakin. Itse olen ruutu+:sta katsonut kaikki siellä olevat kaudet, ja juurikin esim. tuo kyseinen Nick valitsee itselleen sen pahimman epäröijän. Jillian valitsi aikanaan Edin, joka jopa lähti kesken tuotantokauden työasioiden takia, mutta palasi sitten kuitenkin (joka varmasti teki Edistä "vastustamattoman"). Moni mies on myös valinnut lopulta naisen, josta muut naiset eivät ole tykänneet tai tulleet toimeen, vaikka näistä oli heille "varoiteltu". Siinäkin on varmasti jotain, joka vetoaa miehiin.

Vierailija
2231/4729 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora ja Sofia varmaan tippuu seuraavaksi. Tai ehkä huomenna ei tipu ketään jos Maria lähtee pois...

Vierailija
2232/4729 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noora ja Sofia varmaan tippuu seuraavaksi. Tai ehkä huomenna ei tipu ketään jos Maria lähtee pois...

Mä veikkaan kanssa näitä.

Vierailija
2233/4729 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuolla treffi järjestyksellä ole mitään väliä. Emilia, Riikka ja Taru ova jo pudonneet, vaikka olivat treffeillä ennen Janettea. Kaikkia noita naisia myös Joni suuteli. Osaa näyttää ilmeisesti ärsyttävän, jos Joni valitsee Janeten.

Vierailija
2234/4729 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua ärsytä varsinaisesti ärsytä jos janeten valitsee mutta ihmetyttää kyllä. Oisin kaisaa veikannut tai sit mariaa. Mut maria se ei nyt ainakaan ollut.

Vierailija
2235/4729 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäköhän takia 9 jakson kuvausta ei näytetä tai muita tulevia jaksoja...

Vierailija
2236/4729 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä aina näytetään vaan joku pari eteenpäin. Näin on ollut alusta asti. 

Vierailija
2237/4729 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäköhän takia 9 jakson kuvausta ei näytetä tai muita tulevia jaksoja...

Ehkä ne on vain unohdettu päivittää.. :D Mutta luulis kohta olevan sillä 8. jakso on kuitenkin jo tänään ruutu+:ssa ja 9. ensi viikolla. Voi myös olla että jaksokuvauksista olisi voinut päätellä "liikaa" niin siksi niitä ei ole vielä laitettu tms.

Vierailija
2238/4729 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten jännittää ensi viikon jakso, eli kahdeksas vaikka en edelleenkään ymmärrä bachelorin tämän iltaista valintaa.

Toivottavasti joku ruutuplussan omaava viitsisi taas kirjoittaa tiivistelmän ensi viikon jakson tapahtumista ja putoajasta. Vai lähteekö Maria oma-aloitteisesti pois?

Vaikea kuvitella että Noora tai Sofia roikkuisivat mukana enää kovin pitkään. Todellinen taistelu käydään Marian, Janeten ja Kaisan välillä.

Vierailija
2239/4729 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sitä oikeastaan ihastunut kehenkään, jos on ihastunut moneen? Vai onko ihastunut yhteen, mutta projisoi samaa tunnetta muihinkin?

Toivottavasti Jonin sydämen saa Kaisa.

Vierailija
2240/4729 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa taas!

Ketju on lukittu.