Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä voi olla niin tyhmää väkeä etteivät ymmärrä sitä että vaikka ihmisellä on mikä koulutus tahansa niin hän voi tehdä jotain aivan muuta työtä. Psykologin koulutuksen saanut voi olla vaikkapa myyntihommissa. Riikalla on ihan oikeasti kauppatieteellinen korkeakoultutkinto. Ei vaan metelöi itsestään liikoja. Riikka on suomenruotsalaiselta seudulta, joten ei välttämättä ole paras valinta tamperelaiselle. Hänelle sopisi tyylikäs kansainvälinen suomenruotsalainen.
no johan oli ylistys😂 Miksi hänelle sopisi suomenruotsalainen? Ihan normaalilta maalaistytöltä vaikuttaa. Mikä on kauppatieteellinen korkeakoulututkinto 😂
kannattaa katsoa nelosen sivuilta siellä on kaikkien koulutukset ja Riikka on baarimestari. Niillä kenellä on joku tutkinto se lukee siinä.
Mitä vikaa siinä on jos on baarimestari? On tietenkin paljon muutakin, maisteri tai tradenomi. Mutta halveksitko muitakin töitä? Mitä mieltä olet vaikka siivoojista? Entä heistä, jotka vaihtavat vanhuksille vaippoja?
Sama noilla tutkinnoilla, ei se Joni varmaan niitä tuijota. Musta on kiva nähdä kun tytöt on keskenään vissiin hyviä kavereita ja ehkä joni myös.
Mulla elää kyllä vielä toivo että Maria palais uudelleen jos nyt lähtee.
Eikö se oo niin ettei Joni ja se valittu tyttö vielä saa julkisesti näyttäytyä yhdessä? Miksi ne ois olleet yhdessä siis jossain niin kun täällä puhuttiin?
Joo. Aivan sama nuo tutkinnot. Ei niistä muutenkaan tänä päivänä paljoakaan puhuta kun ne on aika yleisiä. Itselläkin kova korkeakoulututkinto mutta en ole päivääkään tehnyt tutkintoa vastaavaa työtä. Niitä vaan nuoret hankkii nykyään pahan päivän varalle. Varmaan tamperelaisilla on jonkinlainen kotikenttäetu kun puhuvat samaa murretta Jonin kans. :D
Vierailija kirjoitti:
Joo. Aivan sama nuo tutkinnot. Ei niistä muutenkaan tänä päivänä paljoakaan puhuta kun ne on aika yleisiä. Itselläkin kova korkeakoulututkinto mutta en ole päivääkään tehnyt tutkintoa vastaavaa työtä. Niitä vaan nuoret hankkii nykyään pahan päivän varalle. Varmaan tamperelaisilla on jonkinlainen kotikenttäetu kun puhuvat samaa murretta Jonin kans. :D
No ei kyllä meille oteta edes haastatteluun jos ei oo ylempää korkeakoulututkintoa.
Tuskin Joni on tuonne mennyt etsimään juuri tietynlaista naista, jolla on tietty ulkonäkö, tietyt haaveet ja tietty koulutus.
Kaikki työ on arvokasta ja jokainen joka elättää itsensä on hyvä. Mitähän joku täällä sanoisi jos tuolla olis ollu työtön näinen. Mä arvostan joka ihmistä toisin kuin joku muu. Arvostan myös työtöntä.
Tosiaan instagrammien mukaan Janette ja Joni ovat olleet samaan aikaan etelänmatkalla. On kyllä outoa että tuotantoyhtiö ei pidä tätä salassa sen enempää.
Samaan aikaan mut Janette oli ennemmin ja sit lähti myöhemmin musta... Vai oliko niin?
Jos Janette ei ole valittu niin silloin tällä palstalla on moni paskaa puhunut ja kuulette siitä vielä.
Totuuksia on tullut niin paljon.
Janette siis vissiin valittu. Kyllä varmaan kauhee kattoo noita muiden deittejä telkkarista
Vierailija kirjoitti:
Voiskohan Sofia olla ihan oikeasti se valittu? En mäkään aiemmin ole ajatellut, mutta toisaalta miksipä ei voisi olla? Joni on kuitenkin näin pitkälle pitänyt Sofiaa mukana, joten kyllä siinä selvästi jotain on taustalla.
Munkaan mielestä Janette ei vaikuta Jonista kiinnostuneelta..? Voin toki olla aivan väärässä, mutta näin katsojan näkökulmasta ei vaikuta kiinnostuneelta. Välillä tuntui, että se altaassa pussailu oli jopa hieman vastenmielistä Janetelle?
Kirjoitin juuri siitä että ihan kuin tuntisivat toisensa. Jotenkin Joni on ensi jaksossa hyvin vapautunut Sofian seurassa vaikka kaverillisia ovatkin.
Tuli vaan jotenkin outo olo taas.
Voi olla että kuvittelen vaan mutta kaksi kertaa jo tullut sellainen olo että tuntevatko noi toisensa.
Muutenkaan en luota näihin ohjelmiin, aina katsojia hämätään.
Tsekkasin jonin ja Janeten instat. Jos jonilla on ollut jotain matkakuvia Dubaista, niin ne on poistettu tai ei näy jostain syystä mulle. Aika nopsaan meni vuoteen 2014, eikä siinä välissä ollut kuin tyyliin yksi matkakuva poikaporukan kanssa. Vai onko sillä joku toinenkin instatili?
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin jonin ja Janeten instat. Jos jonilla on ollut jotain matkakuvia Dubaista, niin ne on poistettu tai ei näy jostain syystä mulle. Aika nopsaan meni vuoteen 2014, eikä siinä välissä ollut kuin tyyliin yksi matkakuva poikaporukan kanssa. Vai onko sillä joku toinenkin instatili?
Se loma/allaskuva on siis ihan Bachelor Suomi -tilillä, ei Jonin henk.koht. tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se loma/allaskuva on siis ihan Bachelor Suomi -tilillä, ei Jonin henk.koht. tilillä.
Siis YHDEN kuvan perusteellako täällä on vedetty johtopäätöstä, että ovat pariskunta?! Mä luulin, että kuvia on enemmänkin. Hohoijaa.
Näkyykö janeten instassa että ois hesaan muuttanut? Ite en näe sitä vaan lukee et tampere. Mut mä en varmaan näe kaikkia kuvia kun en ite instassa oo... Vai?
Mitä pudonneiden naisten instassa näkyy? Näkyykö uusia barcheloreja?
Janeten instassa tosiaan on, että asuisi Tampereella.
Haluaisin olla yhtä elegantti ja huoliteltu kuin Peppi, mutta näytän aina ihan homssulta, vaikka tekisin mitä.
no johan oli ylistys😂 Miksi hänelle sopisi suomenruotsalainen? Ihan normaalilta maalaistytöltä vaikuttaa. Mikä on kauppatieteellinen korkeakoulututkinto 😂