Kenen julkkiksen ääni saa jalat veteläksi? Entä kenen ääni riipii tärykalvojasi?
Kommentit (356)
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Jarmo Heikkinen, avara luonto ohjelman miesääni. On kyllä rauhoittava lukija, kuten joku edellä sanoikin, voisi kuunnella terapiamuotona vaikka miten kauan.
Samoin kuin Yle 1:n kuuluttajia, aamu alkaa hyvin kun toivottavat huomenia ja onnea päivänsankareille.
En vaan pysty kuuntelemaan Jenni Alexandrovan nenä-ääntä. Tai muita joilla on vastaavanlainen ääni.
Joo, salkkareiden Evan ääni ja puhetyyli on ärsyttävä. :D
Jarmo Heikkinen avara luonto on kyllä mukavaa kuunneltavaa
Vierailija kirjoitti:
Kimmo Vehviläinen on rauhoittava.
Anni Hautala...en kestä.
Komppaan. Rauhoittava kuvaa hyvin Kimmon ääntä ja Anni Hautala on ihan hirvee.
Sannin ääntä ei pysty kuuntelemaan, ja vielä laulaja muka. Samaan syssyyn muut nenään honottajat ja lässyttäjät.
Antti Reinillä on miellyttävä ääni, samoin Seth Macfarnalilla ja Samuli Edelmanilla. Amy MacDonaldilla on myös kiehtova ääni.
Russell Crowen ääni on maailman rauhoittavien ja seksikkäin.
Russell Crowen ääni on maailman rauhoittavien ja seksikkäin.
Sanna Ukkola ja Jenni Alexandrova. Korvia riipii kun nämä avaavat suunsa.
Ali Jahangirin ääni ei ole varsinaisesti rasittava, vaan se, että hän huutaa kaikenaikaa, eikä anna muille suunvuoroa haastatteluissa, vaan on koko ajan minä, minä, minä! Paha vika haastattelijalle.
YleX:n entisellä juontajalla Ile Uusivuorella on kyllä SUPERseksikäs ääni <3 Tulispa takaisin..
Samuli Edelman ja Harri Syrjänen !!!!! Oooo mitä mies genreä äänessä ****** Tähtiä lentää :)
Veronica Verhon äänestä en tykkää yhtään :D liian ylipirteetä kimitystä. Veronica on siis tubettaja ja NRJ:n aamujuontaja.
Anni Hautala ja Reino Nordin on sellaisia joiden ääni saa aikaan automaattisen kanavanvaihtoreaktion
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Lopetan Kimin rääpimisen heti, minä pidän kuitenkin hänen jutuistaan, ei kumartele ketään.
Eikä Kimiäkään tarvi kumarrella. Ääni on mikä on.
Lee Pacella on ihana ääni.