Suihkussa käyminen tuntuu hirveältä tehtävältä joka kerta!
Kommentit (125)
Ai, minä rakastan suihkussa käymistä. Palelen helposti ja kuumassa suihkussa on parasta, kun kroppa sulaa ja lämpö menee jäseniin. Käytän myös ihania suihkusaippuoita, -kuorintoja ym. Ainoastaan sheivaaminen on tylsää.
Sama täällä! Miks hemmetissä sinne on niin vaikeaa mennä? Sen jälkeen olo on kuitenkin hyvä ja tuntee tehneensä suuremmankin uroteon.
Suosittelen kokeilemaan joskus suihkussa käyntiä lattialla istuen! Tuntuu paljon vähemmän raskaalta kun ei tarvitse seisoa. :)
Kummallista. Minusta on kiva mennä suihkuun ihan ajan kanssa, istahtaa jakkaralle ja upottaa jalat vatiin, jossa on tosi lämmintä vettä. Siinä sitten vaan istuskella ja nauttia lämpimän veden suihkuamisesta aikansa, ja sitten peseytyä.
Eri asia jossain ok-talossa, jossa on suht viileät pesutilat ja/tai vettä ei tule kunnon paineella ja/tai sitä joutuu säästelemään.
Aamusuihkussa en ehdi nautiskella, silloin vain huuhtaisen kainalot ja alapään ja vähän muualtakin, mutta iltaisin menen pitkällä kaavalla 3-5 kertaa viikossa riippuen hiustenpesutarpeesta ja liikuntaharrastuksista.
En käy usein suihkussa. Inhottavaa käydä siellä. On vielä pitkät hiuksetkin ja kuivuvat hitaasti. Haisen mieluummin pistävältä hieltä kuin menen suihkuun.
M44
Ei sen pikaisessa suihkussa käyminen niin kamalaa ole, mutta voi kiisus kun pitää pestä hiukset...välttelen viimeiseen asti. Onneksi hiukset on paksut ja sellaista laatua, että pari kertaa viikossa riittää..
Joo vihaan suihkussa käymistä. Palelee aina sekä ennen että jälkeen ja hiusten kuivattelu sen jälkeen on ankeaa.
Mulla oli samanlaista aiemmin. En tykännyt riisua ja ajatus vedestä iholla sai inhon aikaan. Olen ollut pitkään masentunut, joten silläkin vaikutuksensa. En myöskään pitänyt päivittäistä suihkussa käyntiä tärkeänä, jos olin vain kotona.
Jossain vaiheessa opettelin rutiinin, että kävin joka ilta suihkussa hiustenpesuineen tietenkin riippumatta siitä oliko menoa mihinkään. Enää en halua luopua suihkussakäynnistä ennen nukkumaanmenoa. Sitten kun olen sairaana, esim. kuumeessa, kuten nyt, tuntuu taas että voisi skipata koko suihkun. Palelee ja ärsyttää jo muutenkin ja voimat on nollassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai, minä rakastan suihkussa käymistä. Palelen helposti ja kuumassa suihkussa on parasta, kun kroppa sulaa ja lämpö menee jäseniin. Käytän myös ihania suihkusaippuoita, -kuorintoja ym. Ainoastaan sheivaaminen on tylsää.
Minustakin on vilukissana ihana mennä suihkuun "lämmittelemään". Iho vaan kuivuu ihan älyttömästi, vaikkei minulla mikään atooppinen iho olekaan. Sheivaan jalat ja rasvaan ja seuraavana päivänä saattaa iho hilseillä. Joudun nykyään rajoittaamaan suihkussa käymistä, tai siis toki peseydyn mutta en "kokonaan" joka päivä :D
No sen kyllä huomaa julkisilla paikoilla että on peseytymiskammoista porukkaa suurin osa. Haisette.
Mä en voisi kuvitellakaan aamua ilman suihkua. Raikkaana joka päivään puhtailla hiuksilla ja puhtailla vaatteilla.
Rakastan suihkussa käyntiä ja sitä ihanaa putipuhdasta tunnetta sen jälkeen! Pesen itseni ja hiukseni huolella ja huuhtelen hyvin, menee n. 45 minuuttia. Ihanaa mennä puhtaana nukkumaan puhtaisiin lakanoihin, en tiedä mitään paljoa parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy usein suihkussa. Inhottavaa käydä siellä. On vielä pitkät hiuksetkin ja kuivuvat hitaasti. Haisen mieluummin pistävältä hieltä kuin menen suihkuun.
M44
Käy varmaan flaksi naisten parissa? Jos on vielä mielialalääkitys päällä, jonka haju puskee ihon läpi...
Olen ollut 21 vuotta saman akan kanssa, joista nyt tulee keväällä 13 vuotta täyteen avioliitossa. Käyn suihkussa pari kertaa viikossa, koska vaimo käskee.
Ei jumakauta teitä heikkoja. Oletteko masentuneita? Minä otan jääkylmän spartalaisen suihkun kahdesti päivässä - päivän kohokohta ja odotan aina sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, varsinkin kun on ocd
OCD XDDD pieni vinkki: Tämä on suomalainen foorumi.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kokeilemaan joskus suihkussa käyntiä lattialla istuen! Tuntuu paljon vähemmän raskaalta kun ei tarvitse seisoa. :)
Muovijakkara ja vati, johon jalat voi laittaa lähes kuumaan veteen, etenkin jos on juuri tullut ulkoa tai muuten vaan viluttaa.
Muuten tykkään käydä suihkussa mut kamalassa krapulassa kun on ollut pidempi ryyppyputki niin kammottaa mennä suihkuun, vaikka tiedän että se piristää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Käy varmaan flaksi naisten parissa? Jos on vielä mielialalääkitys päällä, jonka haju puskee ihon läpi...
Olen ollut 21 vuotta saman akan kanssa, joista nyt tulee keväällä 13 vuotta täyteen avioliitossa. Käyn suihkussa pari kertaa viikossa, koska vaimo käskee.
vaimoparka
Vierailija kirjoitti:
Rakastan suihkussa käyntiä ja sitä ihanaa putipuhdasta tunnetta sen jälkeen! Pesen itseni ja hiukseni huolella ja huuhtelen hyvin, menee n. 45 minuuttia. Ihanaa mennä puhtaana nukkumaan puhtaisiin lakanoihin, en tiedä mitään paljoa parempaa.
45 minuuttia?! Porvoosta päivää.
Mitä enemmän ikää tulee, sitä kauheammilta kaikki rutiinit tuntuvat.
Siivoaminen, ruuan valmistaminen ja jopa suihkussa käynti. Ei olisi arvannut.
Kyllä, varsinkin kun on ocd