Suihkussa käyminen tuntuu hirveältä tehtävältä joka kerta!
Eikö teistä? Uh. Viivyttelen palstalla ettei tarvisi.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Ai, minä rakastan suihkussa käymistä. Palelen helposti ja kuumassa suihkussa on parasta, kun kroppa sulaa ja lämpö menee jäseniin.
Mäkin palelen helposti, ja sen on syy miksi en halua mennä suihkuun. Suihkuun meneminen tarkoittaa, että pitää ottaa kaikki vaatekerrokset pois, ja sietää hetki palelua. Sama sitten kun pitäisi lopettaa suihkussa oleskelu -> jäätyminen saman tien.
Minäkin vihaan suihkussakäyntiä. Sitten sain hommattua itselleni tassuammeen ja peseytymisestä tuli nautinto. On ihanaa lillua ammeessa, lämpimässä vedessä. Ei ole kylmä jälkeenpäin ja tulee mukavan rentoutunut olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan suihkussa käyntiä ja sitä ihanaa putipuhdasta tunnetta sen jälkeen! Pesen itseni ja hiukseni huolella ja huuhtelen hyvin, menee n. 45 minuuttia. Ihanaa mennä puhtaana nukkumaan puhtaisiin lakanoihin, en tiedä mitään paljoa parempaa.
45 minuuttia?! Porvoosta päivää.
Ei muuten ole provo. Vietän oikeasti tuon aikaa suihkussa nautiskellen, pystyisin käymään nopeamminkin jos haluaisin. Huomaa kyllä usein kaupoissa ja liikennevälineissä, että moni ei pese itseään kunnolla, hyi hitto mille monet haisevat. Ei siinä 5 minuutin pikasuihkussa ehdi kunnolla peseytyä.
Kuinka paskainen pitää olla, että kunnolla peseytyminen kestää kauemmin kuin vartin? Tuo varttikin menee ainoastaan siinä tapauksessa, että on pitkät ja paksut hiukset. Lyhythiuksinen ehtii kyllä mainiosti peseytyä ihan kunnolla viidessäkin minuutissa, ellei tee kaikkea niin kuin hidastetussa filmissä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän ikää tulee, sitä kauheammilta kaikki rutiinit tuntuvat.
Siivoaminen, ruuan valmistaminen ja jopa suihkussa käynti. Ei olisi arvannut.
Nyt kun mainitsit tämän niin mulla kerrassaan syttyi lamppu päässä että tuo on ihan totta! Pölynimurin esiinotto on melkein ylivoimaista, kaksi kertaa olen tainnut imuroida tämän vuoden puolella. Ruoan ostaminen ja kokkaaminen (pelkästään itselleni) on järkyttävän tylsää, ja vaikka kuinka suunnittelen meneväni suihkuun illalla ja kuivaavani tukan kunnolla niin aina se homma jää aamuun. Ja silloinhan ei aika tahdo riittää mihinkään kun se puserokin on silitettävä... Rutiinit ON ankeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan suihkussa käyntiä ja sitä ihanaa putipuhdasta tunnetta sen jälkeen! Pesen itseni ja hiukseni huolella ja huuhtelen hyvin, menee n. 45 minuuttia. Ihanaa mennä puhtaana nukkumaan puhtaisiin lakanoihin, en tiedä mitään paljoa parempaa.
Ei muuten ole provo. Vietän oikeasti tuon aikaa suihkussa nautiskellen, pystyisin käymään nopeamminkin jos haluaisin. Huomaa kyllä usein kaupoissa ja liikennevälineissä, että moni ei pese itseään kunnolla, hyi hitto mille monet haisevat. Ei siinä 5 minuutin pikasuihkussa ehdi kunnolla peseytyä.
Ei mulla ainakaan ole varaa, vesi maksaa ja sen lämmitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö... Olen minäkin joskus 45 min. suihkussa. Saatan olla tuhmilla asioilla siinä samalla tai parannella vaikka migreeniä. Tai joskus ihan muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kun välillä otan oikein kunnon suihkun ja ajattelin että nytpä kesti kauan, niin todellisuudessa on mennyt joku 20minsaa... :D
Välillä. Tänään se tuntuu äärimmäisen raskaalta - ja kohta pitäisi jo mennä nukkumaan.
Kaikista eniten inhoan sitä vaihetta, kun avaa suihkun ja sitä vettä alkaa tulla. Ensimmäinen sekunti tuntuu aina kylmältä, ja olen alkanut oikein kammota sitä. Kastuminen tuntuu muutenkin inhottavalta. Käyn silti suihkussa lähes joka päivä...
Minäkään en tykkää suihkusta :(
Suihkukoppi on ahdas, ei mahdu sinne. Käsi ei ylety pesemään pyllyä, niin tuntuu ihan turhalta koko suihku. Samoin jalkoja ei voi pestä suihkussa mitenkään. En pysty seisoo yhdellä jalalla kun polvet ei kestä. Kauhean hankalaa. Käyn suihkussa max kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kun välillä otan oikein kunnon suihkun ja ajattelin että nytpä kesti kauan, niin todellisuudessa on mennyt joku 20minsaa... :D
Otat suihkun XDDD suomen kielessä MENNÄÄN SUIHKUUN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy usein suihkussa. Inhottavaa käydä siellä. On vielä pitkät hiuksetkin ja kuivuvat hitaasti. Haisen mieluummin pistävältä hieltä kuin menen suihkuun.
M44
Käy varmaan flaksi naisten parissa? Jos on vielä mielialalääkitys päällä, jonka haju puskee ihon läpi...
Olen ollut 21 vuotta saman akan kanssa, joista nyt tulee keväällä 13 vuotta täyteen avioliitossa. Käyn suihkussa pari kertaa viikossa, koska vaimo käskee.
vaimoparka
Jos se on samanlainen pistävä_hiki_helena
Vierailija kirjoitti:
On täällä kyllä vetelää sakkia.
Vetelä on housussas
Inhoan suihkussa käymistä, kun sen jälkeen tulee kylmä ja nihkeä olo. Mutta pakko käydä joka työpäivä kerran tai jopa kaksi, kun töistä tarttuu ikävä haju ihoon ja hiuksiin, enkä halua mennä haisulina ihmistenilmoille tai nukkumaan.
Ennen suihkussa käyminen ei ollut mitenkään ikävää, kun oli lattialämmitys ja hyvä vedenpaine. Sitten muutin 20-lukulaiseen taloon. Kylppärin muovimaton alla on puupohja, ei muuta, ja lattia on kylmä. Vesi on ihan ok lämmintä, ei koskaan kuumaa ja tulee sen verran kapeana norona ettei suihkun alle mahdu kunnolla lämmittelemään.
Olen taas syksystä asti vitkutellut suihkuun menemistä jopa päiviä, kun en vaan millään ilkeä mennä. Aina paleltaa. Laitan kiukaan kuumenemaan ja jätän saunan oven auki, se vähän lämmittää kylppäriäkin. Sitten vaan sisulla menen. Yäh.
(Ja oon päivät vaan itsekseni kotona enkä ole hikoilevaa sorttia, riittää suihku kahdesti viikossa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukihäiriöinen olet ainakin, luit sanan "Porvoo" sanaksi "provo".
Ensin ei saa itseään suihkuun ja sitten ei saa itseään pois sieltä :D
On ihanaa, kun ottaa lähes kuuman suihkun kylmänä aamuna mutta sen jälkeen on kurjaa kun paleltaa vietävästi ja pitää rasvata itsensä, ennenkuin saa vaatteet päälle!