Toisena naisena
Olen hiljan aloittanut suhteen varatun miehen kanssa.
Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Palaa paikalle ulisemaan ja itkemään, kun huomaat kuinka sulle on puhuttu peetä. Sua retuutetaan kuinka halutaan ja sä vaan rakastat. Niin surkeita ootte.
En rakasta. Olen ihastunut.
Retuutetuksi olen tullut aiemmin elämässäni. Tällä hetkellä en sellaista koe.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te sitten oikein teette, jos ei ole edes sek*iä? Mies tilittää sulle huonosta liitostaan ja toimit kuuntelijana?
Jutellaan kaikesta maan ja taivaan välillä, suudellaan, paikataan, ollaan lähellä... seksi tulee mukaan sitten joskus, kun hetki on oikea.
Mies ei tilitä liitostaan, mitä arvostan. Vastaa kyllä jos jotain kysyn.
Toivottavasti se nainen ei tee itsellee tai muille mitään kun jäätte kiinni.. Ystäväni tappoi itsensä, kun hänen mies oli hoitanut toisen naisen itselleen ja jäivät kiinni. Siinä on molemmille kiva taakka kantaa. Sille miehelle ei jäänyt elämään ku työkaverit. Oikeat ystävät ja kaverit katosivat kaikki hänen elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa! Mulla on ollut suhde varattuun mieheen vähän yli kaksi vuotta. Seksi on upeaa, ollaan toteutettu kummankin fantasioita. Ryhmää, bdsmää, alistusta puolin ja toisin, julkisella paikalla, autossa, hotellissa, mun luona..
Missään nimessä en tuota vakikumppaniksi huolisi vaikka sille tulisi ero. Siinähän seksikin laimenee. En rakasta tai ole edes ihastunut, himoitsen vaan
Ajattelenko hetkeäkään vaimoa tai lapsia? En. Ei kiinnosta miten hän perhe-elämänsä hoitaa.
Oi kuinka hienoa!
Tuo oli minullekin yksi vaihtoehto, sillä olen seksin suhteen erittäin avoin ja kokeilunhaluinen. Sattui vain osumaan kohdalle mies, jonka kanssa tuntuu oikeammalle tutustua ensin paremmin. Useaa olen liian mukavuudenhaluinen pyörittämään kerralla.
Toivottavasti myös seksi aikanaan täyttää molempien toiveet, jos siihen päädytään. Saatan olla hiukan... liiankin eroottinen, jos mies ei omaa eroottista seikkailunhalua.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se nainen ei tee itsellee tai muille mitään kun jäätte kiinni.. Ystäväni tappoi itsensä, kun hänen mies oli hoitanut toisen naisen itselleen ja jäivät kiinni. Siinä on molemmille kiva taakka kantaa. Sille miehelle ei jäänyt elämään ku työkaverit. Oikeat ystävät ja kaverit katosivat kaikki hänen elämästään.
Sitä sopii todella toivoa.
On traagista, kuinka jonkun elämä voi olla riippuvaista toisesta ihmisestä, parisuhteesta tai muusta siihen liittyvästä.
Hullaantunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä sopii todella toivoa.
On traagista, kuinka jonkun elämä voi olla riippuvaista toisesta ihmisestä, parisuhteesta tai muusta siihen liittyvästä.
Niin varmasti käy jos elää elämäänsä toisen ehdoilla ja toisen kautta. Jos on itsenäinen ja vahva, antaa varmasti parisuhteeseen enemmän kuin ruikuttava roikkuva läheisriippuvainen ilman omia mielipiteitä tai haluja
Vierailija kirjoitti:
Hullaantunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kysyttävää. Omapahan on valintasi. Muista tämä sitten kun ahdistaa ja itkettää äläkä tule tänne valittamaan surkeaa kohtaloasi ja ihmetemään, kun mies lopulta valitsee kuitenkin surkean pihtariämmänsä.
Onnea luitenkn valitsemallasi tiellä. Kyllä sitä varmaan joitain viikkoja riittää.
Ei hätää. Minulla on kyllä ystäviä, joille voin tarpeen vaatiessa itkeä.
Iloa sen sijaan on kiva jakaa tuntemattomillekin.
Hyvä että ystäviä löytyy. En kylläkään luottaisi siihen, että kaikki heistä haluaisivat tai kykenisivät sinua tukemaan, kun vaikeudet astuvat kuvioon. Ystävilläkin kun on oma historiansa ja omat arvonsa.
Tiedä häntä, että onko tuo sellainen ilon aihe, johon haluan osallistua.
Näinpä. Minun eräs ystäväni sääti varatun miehen kanssa. Itse päätin olla puuttumatta toisten asioihin, mutta kun eräs toinen ystävämme kuuli, hän pisti välit poikki kokonaan. Sitten tämä toinen nainen itki minulle sitä, kun ystävä jätti..
Mahtavaa! Mulla on ollut suhde varattuun mieheen vähän yli kaksi vuotta. Seksi on upeaa, ollaan toteutettu kummankin fantasioita. Ryhmää, bdsmää, alistusta puolin ja toisin, julkisella paikalla, autossa, hotellissa, mun luona..
Missään nimessä en tuota vakikumppaniksi huolisi vaikka sille tulisi ero. Siinähän seksikin laimenee. En rakasta tai ole edes ihastunut, himoitsen vaan
Ajattelenko hetkeäkään vaimoa tai lapsia? En. Ei kiinnosta miten hän perhe-elämänsä hoitaa.