Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirviniemen outo käytös aamu-tvssä kummastuttaa Heitti juontajaa laskiaispullalla (IL)

Vierailija
13.02.2018 |

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201802132200740365_vd.shtml

Ihme p*skiainen, inhoan tommosta ruoalla leikkimistä. Kyllä tuokin pulla ois jollekin papparaiselle maistunut.

Kommentit (231)

Vierailija
81/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti mä olen inhonnut sitä toimittaja Pupuoloa. Nyt se on mun sankari :)

Vierailija
82/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eo tuo nyt ihan aikuisen miehen käytöstä ollut alkaa heittelemään pullalla juontajaa, alakoululaisen pikemminkin. Siitä nyt varmaan jokjainen on samaa mieltä. Minusta vaikutti siltä, että oli jonkin päihdyttävän aineen vaikutuksen alainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tilanteessa toimittajien olisi pitänyt vetää pullaa takaisin Akun lättyyn ja katsoa, kestääkö huumorintaju itselleen nauramista.

Olisiko ollut aineissa vai pää täynnä pissaa?

No sehän heitti se haastattelija sen pullan takaisin Hirviniemen päälle. Hyvin toimittu! 😁👍🏼

Vierailija
84/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oltiin ton mun entisen lehtorin Kari-Pekka Kyrön kaa edustamassa... K-P muuten heitti toimittajaa laskiaispullalla suorassa tv-lähetyksessä! Leffa teattereissa perjantaina!"

Vitsailu jatkui Instagramissa. Aku on siitä mielenkiintonen ettei aina tiedä mikä on huumoria ja mikä ei.

Vierailija
85/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aku haukkasi pullaa niin, että puolet kermavaahtotäytteestä valui hänen poskilleen. Sen jälkeen hänen Kari-Pekka alkoi pyyhkiä kollegansa suupieliä liinalla."

Hänen Kari-Pekka. <3 Voi miten söpöä.

Vierailija
86/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua tässä "kohussa" harmittaa Akun lapsien puolesta! Nykyään koulumaailma on todella raadollinen paikka. Toinen tyttäristä on itsekin ollut elokuvissa ja ohjelmissa joten kaikki kyllä tietää kenen lapsia on. 

Mulle tulee aina näistä kommenteista mieleen se Simpsoneiden jakso Think of the childrens😂😂

Vierailija
87/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuon haastattelun ja pitihän se arvata että taas on tehty kärpäsestä härkänen että saadaan vähän iltapaskaan otsikoita.

Väsyneiltähän nuo pojat näyttivät ja ehkä siksi käytös tavallista levottomampaa.

Lisäksi minä käsitin, että Aku ei puhunut mistään "väärästä leffasta" kysyessään juontajan mielipidettä luokkakokouksesta, vaan se oli viittaus siihen kun juontaja juuri kysyi että "jos olisitte olleet omasta mielestänne paskassa elokuvassa"...

Meinaat että aikuinen ammattinäyttelijä saa käyttäytyä tv:ssä kuin alle kouluikäinen jos vähän väsyttää? Yleensä aikuiselta voi odottaa vähän enemmän, näyttelijältä varsinkin kun se osaa näytellä hyvinkäyttäytyvää...

Vierailija
88/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina oolut vastemielinen ja tyhmä.

No eihän se mikään tyhmä ole mutta käytös on vaan vähän kummallista. Kannattaisi varmaan välttää liikaa työntekoa.

Tai sitten mennä ihan OIKEISIIN töihin...

Ap

Just.. Kaupankassalle vai raksalle?

T : Vittuuntunut kaupantäti.

Vierailija
89/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, hauskempi se niin päin oli, että heitti pullaa.

Vierailija
90/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooli jäänyt päälle. On se varmaan stressaavaa käydä noissa haastatteluissakin. Selviytyy niistä piiloutumalla roolin taakse?

Mielestäni tosi hauska tyyppi, mutta pullan heittäminen meni jo liian pitkälle.

Vierailija
91/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen itseni kovin avomeliseksi mutta menihän toi Akun käytös kyllä överiksi. Il vähän väärin kirjoitti tuosta, että Akulla sekosi elokuvat. Hänhän viittasi sillä luokkakokous kysymyksellään huonoihin elokuviin (muka hauskasti vastaten Puopolon arpomiseen onko kumpikaan tehnyt huonoa elokuvaa). Koko haastattelun muutoin kyllä oli ihme täpinä päällä ja huusi "seksiä" kun Puopola aloitti ehdotuksen teatterilippujen takaisin maksusta. Tästä hän myös veti älyttömät herneet nokkaansa, kun oopperaväeltä ei tällaista olisi kehdattu kysyä. Tuli jotenkin surullinen olo koko haastattelusta. On sekavuuteen syy psyykkiset asiat tai neste päässä, ei hyvä!

Vierailija
92/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuon haastattelun ja pitihän se arvata että taas on tehty kärpäsestä härkänen että saadaan vähän iltapaskaan otsikoita.

Väsyneiltähän nuo pojat näyttivät ja ehkä siksi käytös tavallista levottomampaa.

Lisäksi minä käsitin, että Aku ei puhunut mistään "väärästä leffasta" kysyessään juontajan mielipidettä luokkakokouksesta, vaan se oli viittaus siihen kun juontaja juuri kysyi että "jos olisitte olleet omasta mielestänne paskassa elokuvassa"...

Meinaat että aikuinen ammattinäyttelijä saa käyttäytyä tv:ssä kuin alle kouluikäinen jos vähän väsyttää? Yleensä aikuiselta voi odottaa vähän enemmän, näyttelijältä varsinkin kun se osaa näytellä hyvinkäyttäytyvää...

Sinultako pitäis lupa kysyä miten aikuinen mies käyttäytyy telkkarissa?

Vierailija
93/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin haastattelun katsomosta ja ei se niin paha ollut mitä täällä puhutaan. Olisin olettanut jotain vielä ”kauhemapaa” tämän keskustelun perusteella.

Jossain Ilta-Sanomissa jne. sanottiin, että ”puhui väärästä elokuvasta” niin itse ymmärsin sen niin, että haastattelija sanoi jotain ”Jos te tekisitte todella huonon elokuvan, ja tätä ei siis ole tapahtunut, mutta jos tekisitte niin sanoisitteko, että se on tosi huono” ja Aku vastasi tähän ”Ootko nähny Luokkakokouksen?”. Itse ainakin ymmärsin Akun vastauksen sillätavavalla, että Akun mielestä Luokkakokous on ”huono”. Jos tajusitte (vähän vaikea selittää) Ei mitenkään puhunut ”väärästä elokuvasta”..

Muutenkin mielestäni Aku oli ihan oma hölmöilevä itsensä. Ehkä joo se Sillanpää ja pullan heittäminen oli vähän mautonta ja harkitsematonta, mutta kaikki siellä nauroivat (myös se ketä pullalla heitettiin ja Aku)

Vierailija
94/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen melko varma, että Aku otti nokkiinsa siitä miesjuontajan ehdotuksesta, että teatterilipuista pitäisi saada rahat takaisin, jos katsoja ei ole tyytyväinen esitykseen. Minusta tuo ehdotus oli aika typerä veto haastattelijalta ja ymmärrän hyvin, että haastateltavat alan ammattilaiset (K-P Oulun kaupungintearterin taiteel. johtaja) koki ehdotuksen loukkaavana. Kari-Pekka osasi kuitenkin hillitä itsensä ja vastasi diplomaattisesti, Akulla taas meni kuppi nurin.

Tismalleen sama tuli mieleen kun haastattelua katsoin. Molempien naamasta ja eleistä näki että kysymys vtutti.

K-P:lle tuli varmaan sama mieleen kuin mulle. Palautetaanko yle-vero, jos ei tykännyt Pupuolennosta? Teattereita tuetaan verovaroista, palautetaanko myös ne.

Vierailija
95/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täti se siellä ymmärtää väsyneitä ¨poikia¨, kun ovat sen takia vähän levottomia. Kuuntele nyt itseäsi. Nämä kaksi ovat aikuisia miehiä ja sinä siellä ymmärrät heitä kuin olisivat jotain päiväkotilapsia tai alakouluikäisiä. Tuskinpa ymmärtäisit tuolla tavalla, jos aikuinen nainen heittelisi pullia juontajan päälle, suuresti epäilen sitä.

Kai nyt jokainen täysijärkinen näkee, ettei Akulla nyt ole kaikki ihan kunnossa. Epäilen että on jäänyt ryyppy päälle.

Vierailija
96/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku on muuten komistunut erottuaan Niinasta.

Vierailija
97/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh... eihän tuo nyt kai mikään "wow huh huh mitä käytöstä" ollut? Siis joo muka-hauskaa väkisin väännettyä, mutta olisikohan ihan tarkoituksella ollut ne pullat siinä pöydällä että koomikot voivat jotain hauskaa niillä tehdä. 

Juu, ne pullat siinä pöydällä ihan tarkoituksella, tänään on nimittäin laskiaistiistai. Laskiaispullat kuuluu laskiaiseen.

Vierailija
98/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tuo oli huumoria. Nauratti!

Vierailija
99/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus teitä mielensäpahoittajia.   Suurelta osalta näemmä mennyt aivan yli hilseen mistä puhuttiin ja mihin viitattiin haastattelun keskusteluissa. Olette ainoastaan yksinkertaista porukkaa, koettakaa kestää itseänne.

Hyvä että irroitellaan tässä välillä puhuvien päitten YLEllä.

Vierailija
100/231 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliseitsemän ohjelmassa Hirviniemi oli haastateltavana pari viikkoa sitten. Ensimmäinen haastattelu, jossa näin hänet ihan itsenään. Silloinkin Hirviniemen läppä meni hieman yli miesjuontajaa kohtaan. Huonoa huumoria sanon, kun se kohdistuu alentuvasti toiseen.

Mikä imagonkohotus Hirviniemellä on menossa, kun tuppaa itseään haastateltavaksi ohjelmiin.... Vai tuleeko häneltä jokin oma show jossain vaiheessa tv:stä ulos... Suutari pysyköön lestissään ja Hirviniemi niissä komediasarjoissa ja elokuvissa.

Tyyppi, jonka huumori on toisen latistamista on itsetunnoton ja huumorintajuton. Hirviniemellä taitaa olla tasan yksi rooli. Jos on tv:ssä haastateltavana pitäisi ymmärtää ettei käyttäydy samoin kuin miesporukassa pienessä pierussa.