Miksi ihmeessä jotkut höykyttää pieniä lapsiaam antamaam pusuja toisille??
Joko aikuisille sukulaisille poskelle tai saman ikäisille "kavereilleen" todella omituista. Olen itse 28v nainen ja on todella kummallista kun kylässä ollessa vanhemmat alkaa höykyttää lasta "annahan pusu tiiallekkin, mee vaan antamaan, no anna nyt" "Kiitos mutta en halua" ja siitä sitten ihmetellään miksi en halua vieraan lapsen pusua.. ööö.. Miksi haluaisin??
Kommentit (11)
Ja mitä ne ovat vastanneet kun olet kysynyt?
Mitä ne sukulaiset sanovat syyksi?
Sama täällä. En voi tajuta! Mulla kavereita ja meillä suht saman ikäisiä lapsia niin haluavat että lapset voi pussata toisiaan (siis poskille). Itse en tähän suostu ja mua pidetään lähinnä outona nipona. Minusta tuo on ällöä ja ei lapsia pitäisi painostaa.. voi jäädä aikuisuuteen asti traumoja jos lapsena pakotetaan pussaamaan.
Sivistyneissä maissa suudellaan sukulaisia poskille ja hyviä ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. En voi tajuta! Mulla kavereita ja meillä suht saman ikäisiä lapsia niin haluavat että lapset voi pussata toisiaan (siis poskille). Itse en tähän suostu ja mua pidetään lähinnä outona nipona. Minusta tuo on ällöä ja ei lapsia pitäisi painostaa.. voi jäädä aikuisuuteen asti traumoja jos lapsena pakotetaan pussaamaan.
Joo te suomalaiset olette niin traumasia ja pelokkaita. Pelkäätte venäläisiä ja pelkäätte eläimiä. Kaikki eläimet on ammuttu saimaannorpasta suteen. Ku pelottaa, tuntuu että menee kakka housuun jos metsässä näkyy elämää. Suomalainen ei suvaitse muuta elämää kuin toisen suomalaisen ja somali lemmikin millä boostata maailmanparantaja egoaan.
Lapset levittävät tauteja, joten en todellakaan halua heidän suukotteluitaan. Kärsin suukottelut kyllä, jos se lähtee lapsesta itsestään, mutta jos koskaan kuulisin että joku usuttaa lasta suukottelemaan minua, niin ojentaisin lapselle käteni, ja sanoisin että me sanotaankin käsipäivää, niin kuin hyviin tapoihin kuuluu.
Ja jotkut vanhemmat, yleensä äidit laittaa lapsen halaamaan lähtiessä kaikki..
Anna hali vielä sille ja sille ja sille...
Ookoo kirjoitti:
Ja jotkut vanhemmat, yleensä äidit laittaa lapsen halaamaan lähtiessä kaikki..
Anna hali vielä sille ja sille ja sille...
Joo!! Itselläni on 2 lasta ja en ikinä tuputa heitä koskemaan toisiin ihmisiin jos eivät halua.
Vierailija kirjoitti:
Joko aikuisille sukulaisille poskelle tai saman ikäisille "kavereilleen" todella omituista. Olen itse 28v nainen ja on todella kummallista kun kylässä ollessa vanhemmat alkaa höykyttää lasta "annahan pusu tiiallekkin, mee vaan antamaan, no anna nyt" "Kiitos mutta en halua" ja siitä sitten ihmetellään miksi en halua vieraan lapsen pusua.. ööö.. Miksi haluaisin??
Hyiii! Muistan vieläkin kuinka inhottavalta ja pelottavalta tuntui pussailla lapsena pakosta vieraita ihmisiä tai olla väkisin heidän sylissään. Minä tykkäsin pussailla vain perheemme kissaa ja koiraa.
Siis
Joko aikuisille sukulaisille poskelle tai saman ikäisille "kavereilleen"? Todella omituista. Olen itse 28v nainen ja on todella kummallista kun kylässä ollessa vanhemmat alkaa höykyttää lasta "annahan pusu Tiiallekkin, mee vaan antamaan, no anna nyt" "Kiitos mutta en halua" ja siitä sitten ihmetellään miksi en halua vieraan lapsen pusua.. ööö.. Miksi haluaisin??
Ap