Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko persu, konservatiivinen, liberaali, vai vasemmistolainen punavihreä? Lokeroikaa minut

Vierailija
13.02.2018 |

Vastustan ns. hâittamàahanmuuttoa ja vastustan nykyajan radikaalia féminismiä. Ensiksi mainittu on tärkeä kysymys minulle. Jälkimmäistä pidän lievösti vahingollisena pseudotieteenä. Nämä mielipiteet tekisivät minusta konservatiivisen. Vastustan tosin râsismia ja pidän sitä ongelmallisena Suomessa.

Vastustan myös lihan tehotuotantoa eettisistä syistä. Talousasioissa olen kallellaan vasemmalle. Kannatan sitä, että meillä on perusturva työttömille ja sairaille. Kannatan myös työajan lyhentämistä.

Mitä puoluetta voisin äänestää? Persut on typeriä, kokoomus suoraan helvetistä, vasemmisto täynnä ideologisia hulluja, vihreät onttoja hipstereitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisiä

Vierailija
2/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot rusinapullahiiri.

Otat kaikista "parhaat palat" itsesi kannalta, mutta silti olet rotta joka ei kannata mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot rusinapullahiiri.

Otat kaikista "parhaat palat" itsesi kannalta, mutta silti olet rotta joka ei kannata mitään.

Miten eläinoikeuksien puolustaminen hyödyttää jotain ihmistä, ellei kyseessä ole vegaanituotteiden myyjä?

Vierailija
4/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastustan ns. hâittamàahanmuuttoa ja vastustan nykyajan radikaalia féminismiä. Ensiksi mainittu on tärkeä kysymys minulle. Jälkimmäistä pidän lievösti vahingollisena pseudotieteenä. Nämä mielipiteet tekisivät minusta konservatiivisen. Vastustan tosin râsismia ja pidän sitä ongelmallisena Suomessa.

Vastustan myös lihan tehotuotantoa eettisistä syistä. Talousasioissa olen kallellaan vasemmalle. Kannatan sitä, että meillä on perusturva työttömille ja sairaille. Kannatan myös työajan lyhentämistä.

Mitä puoluetta voisin äänestää? Persut on typeriä, kokoomus suoraan helvetistä, vasemmisto täynnä ideologisia hulluja, vihreät onttoja hipstereitä.

Helppoa! Sä olet eri mieltä kuin minä, joten olet natsi.

Vierailija
5/5 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrysen kansalaispuoluetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan