Jere Karalahden jengi kiusasi Jani Toivolaa koulussa!
Kommentit (9)
Outoa mun mielestä Janista että nyt pitää alkaa erikseen nimeämään kiusaajiaan. Eikö tuosta ole jo aikaa?
Nyt en ihan menisi sanomaan että kumpi saa mun sympatiat, Jere vai Jani.
Ehkä Janille kävi kuitenkin paremmin. Eduskunnassa asti, Karalahti hädintuskin luku- ja kirjoitustaitoinen..
Jere asian toi kirjassaan esille eikä Jani. Jani ei ollut edes muistanut että Jere oli kiusaajien joukossa
Vierailija kirjoitti:
Outoa mun mielestä Janista että nyt pitää alkaa erikseen nimeämään kiusaajiaan. Eikö tuosta ole jo aikaa?
Nyt en ihan menisi sanomaan että kumpi saa mun sympatiat, Jere vai Jani.
Jere asian toi kirjassaan esille eikä Jani. Jani ei ollut edes muistanut että Jere oli kiusaajien joukossa
Mäkin uskon täysin enkä ihmettelisi ollenkaan vaikka omankin pojan opettaisi samanlaiseksi.
Eiköhän aika moni täältäkin ole aikoinaan kiusannut, ja aikuisena rauhoittunut.
Mutta se vähän kuuluu nuoruuteen. Ei liioitella liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän aika moni täältäkin ole aikoinaan kiusannut, ja aikuisena rauhoittunut.
Mutta se vähän kuuluu nuoruuteen. Ei liioitella liikaa.
Onpa erikoinen mielipide. Saako sinua siis vähän kiusata tai stalkkeroida? Siis jos joku nuoremman sukupolven edustaja sen tekee?
Mitä kokaiini-Karalahteen tulee, en yhtään ihmettele. Enemmän ihmettelisin, jos olisi ollut jokin Cantores Minores -laulaja tai jotain muuta yhtä kulturellista harrastanut. Mikäs kiusaajalle parempi "ammatti" kuin jääkiekkokaukalossa hakkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Janille kävi kuitenkin paremmin. Eduskunnassa asti, Karalahti hädintuskin luku- ja kirjoitustaitoinen..
Itseasiassa Janikin on vain hädintuskin luku-ja kirjoitustaitoinen. Siis oikeasti, eikö kukaan muu täällä ole nähnyt Janin kirjoituksia? Niissä on vaikka kuinka paljon kirjoitusvirheitä.
Ei vaikuta Jani siitä enää kärsivän.