Miksi nykyään kaikista tavallisten ihmisten kokemista arjen vastoinkäymisistä kirjoitetaan lehteen?
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/ravintolan-asiakkaat-huusi…
Ymmärrän, että tässäkin tapauksessa poikaa toruvien ihmisten käytös on loukannut/suututtanut, mutta miksi ihmeessä asiasta on pitänyt ilmoittaa valtamedialle? Eikö se enää riitä, että kertoo torujille syyt lapsen käytökseen? Miksi kaikesta pitää nykyään ilmoittaa lehtiin?
Kommentit (6)
Kaipaatko itse julkisuuteen? Olisiko se unelmiesi täyttymys? Koska muuta syytä en keksi näille,joita ärsyttää että jonkun ihmisen kokemus on julkista tietoa. En vaan voi käsittää,miksi ketään ärsyttää se jos jonkun ihmisen elämästä,kokemuksesta,mielipiteestä tms.tehdään lehtijuttu. Itse luen paljon mieluummin tavallisten ihmisten elämästä,ilosta ja ongelmista kuin jonkun silikoni-Pirjon miesseikkailuista Temptation islandilla.
Olen huomannut saman ja ei kyllä jaksa ymmärtää että elämään kuuluvista lähes normaaleista asioista revitään otsikoita tai jonkun yksittäisen ihmisen huonosta kokemuksesta jossakin. Eiköhän meillä kaikilla ole näitä kokemuksia; huonoja ja hyviä. Ehkä ei ole laadukkaampaa ja parempaa kirjoittamista lehdillä sitten. Hirveää draaman kaarta haetaan olemattomilla ja mitättömillä asioilla jotka kuuluu ns. normaaliin elämään. Ennen otettiin yhteyttä vastaavaan tahoon eikä lehtien kautta kierrätetty kokemuksia. Toki isoista epäkohdista kannattaa avautua; esim. että ABC:llä myydään jauhelihapihviä porsaanleikkeenä tms. niin on ihan varteenotettava uutinen josta kannattaa kertoakin.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on mielensäpahoittajien kulttuuri pinnalla.
Mikähän tähän on syynä?