Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "siedätte" puolisossa, koske "eihän se muuksi muutu"?

Pitkä parisuhde, iso rakkaus
12.02.2018 |

Toista ei voi tai kannata yritä muuttaa. Rakkauteen liittyy "sietää" toisessa myös hänen ei-niin-itse-miellyttäviä piirteitä. Mitä sinä kestät?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastaa tehdä asiat viimetippaan missä minä hyvissä ajoin. Mutta ei se auta kun vaan sietää kun mies on muuten täydellinen.

Vierailija
2/57 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen aamu-unisuus. Mies elää ihan eri aikataululla kuin muu perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista asiaa mitä pitäisi "sietää". Jos olisi, parisuhteesta tulisi  nopeasti  sietämätön. Jos toisessa jokin asia hiertää niin se alkaa hiertää niin paljon että suhde loppuu.

Ei pitkä  parisuhde ole mikään tekosyy lakaista kiviä maton alle. Siellä ne muuttuvat lohkareiksi  joihin suhde kompastuu.

Vierailija
4/57 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen viehätys tietokoneella ja puhelimella (kavereiden kanssa) pelaamiseen. Välillä täytyy huhuilla olemaan läsnä.

Vierailija
5/57 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sellaista asiaa mitä pitäisi "sietää". Jos olisi, parisuhteesta tulisi  nopeasti  sietämätön. Jos toisessa jokin asia hiertää niin se alkaa hiertää niin paljon että suhde loppuu.

Ei pitkä  parisuhde ole mikään tekosyy lakaista kiviä maton alle. Siellä ne muuttuvat lohkareiksi  joihin suhde kompastuu.

Höpö höpö. Ei ole yhtäkään semmoista parisuhdetta missä toista ei joku asia toisessa ärsyttäisi ja joskus on päiviä kun toisen naama ärsyttää ihan täysin ja se on normaalia. Silloin kun ihmiset asuu saman katon alla niin siinä pakolla joskus astuu toisen varpaille.

Vierailija
6/57 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan siedä mitään omasta mielestäni "väärää" käytöstä. Ei mun miehessä ole mitään sellaista, mitä pitää sietää. Hän on tosi erilainen minuun verrattuna, mutta ei se ole sietämistä, että tykkään hänestä sellaisena kuin on. Jos hammasta purren pitäisi jotain sietää, niin eihän siitä mitään tulisi.

Vierailija
7/57 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No läheisyyden puutetta on tullut siedettyä ihan tarpeeksi. Seksiä on ollut ja on vieläkin mutta enää se ei riitä. Koen että olen jäänyt vaille jotain

Vierailija
8/57 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen alkoholismi, täydellinen laiskuus ja loukkaantumisherkkyys.

Vierailija
9/57 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellistä puolisoa ei voi löytää. Aina toisessa on asioita joita täytyy vain sietää tai sitten aina erota kun vaaleanpunaiset rakkauden alkuhuuman linssit tipahtavat pois silmiltä.

Vierailija
10/57 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan siedä mitään omasta mielestäni "väärää" käytöstä. Ei mun miehessä ole mitään sellaista, mitä pitää sietää. Hän on tosi erilainen minuun verrattuna, mutta ei se ole sietämistä, että tykkään hänestä sellaisena kuin on. Jos hammasta purren pitäisi jotain sietää, niin eihän siitä mitään tulisi.

Vai olisiko meitä ihmisiä jopa erilaisia? Jotkut ärsyyntyvät joistain asioista, ja jotkut taas eivät ärsyynny mistään. Olemme erilaisia.

Vierailija
11/57 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys sana virheitä.

Vierailija
12/57 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen ärsyttävän piirre on aamulla torkuttaminen. Jos hänen täytyy herätä kuudelta, laittaa hän kellon herättämään puolelta. Kello soi, hän kuittaa torkkunapin , kello soi, hän kuittaa torkkunapin. Näin aina kuuteen saakka. Mä herään joka soittoon ja yks vaan torkuttaa. Miks ei vaan voi laittaa kelloa soimaan kuudelta ja nousta kun se soi ensimmäisen kerran.

Vierailija
13/57 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen ärsyttävän piirre on aamulla torkuttaminen. Jos hänen täytyy herätä kuudelta, laittaa hän kellon herättämään puolelta. Kello soi, hän kuittaa torkkunapin , kello soi, hän kuittaa torkkunapin. Näin aina kuuteen saakka. Mä herään joka soittoon ja yks vaan torkuttaa. Miks ei vaan voi laittaa kelloa soimaan kuudelta ja nousta kun se soi ensimmäisen kerran.

Meillä tuo saisi nukkua alakerrassa. Tai pihalla. Älä suostu siihen, että mies pelkkää häijyyttään estää sinua nukkumasta.

Vierailija
14/57 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaaminen.

En keksi mitään ratkaisua, paitsi sängystä lähteminen. Korvatulpat alkaa pidemmän päälle painaa, vaikka valitsisin kuinka pehmeät, lisäksi alan itse kuorsata ne korvissa ja sitten häiritään toinen toisiamme. Haluaisin nukkua hänen vieressään, mutta en saa siinä unta.

Vierailija
15/57 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset muuta toiseen makkariin, niin molemmat nukkuisitte paremmin?

Vierailija
16/57 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pitäisikö sinun mielestäsi erota sen vuoksi että mies laittaa syvät lautaset väärälle hyllylle (josta lapset eivät niitä saa) useista neuvoista huolimatta? Tai että mies juo joka viikko useita litroja cocista (jota minä raahaan kaupasta). Tai että mies saattaa ottaa vikan rullan vessapaperia kaapista, eikä huomaa hakea täydennystä kaappiin varastosta.

Minä siedän kaikkia noita.

Vierailija
17/57 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä alkuukaan toisia naisia jotka haluaa muuttaa kumppaniaan. Esim määrätä miten mies pukeutuu, mitä mies saa syödä ja mitä musiikkia mies saa kuunnella. Annetaan ihmisten olla vapaasti sellaisia kuin he ovat, eikä lähdetä väkisin muuttamaan toista oman mielensä mukaiseksi. Minulle on todella tärjeää se että jokainen saa olla vapaasti oma itsensä ja juuri sellainen kuin aidosti on, oli tämä sitten mies tai nainen. Minun tapauksessani kumppani on nainen ja olen hyväksynyt sen kuka hän haluaa olla, sillä tämä on yhä se sama kumppani johon olen aikoinaan rakastunut.

Vierailija
18/57 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset muuta toiseen makkariin, niin molemmat nukkuisitte paremmin?

Kaipa siihen läheisyyteen on niin tottunut, että haluaa vieressä nukkua. Kun hänellä on aikaisempi herätys, menee hän vierashuoneseen nukkumaan, ettei häiritse.

Vierailija
19/57 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käyttö, tupakointi, laiskuus. Mieheni juo liikaa, se ahdistaa, tupakoinnista en ole ikinä tykännyt (haisee ja ihan turhaa rahanhukkaa, ja ennenkaikkea epäterveellistä), laiska tietyissä asioissa (mm ei ole kertaakaan ulkoillut lasten kanssa esim pihalla, vaunutellut tai leikkinyt lasten kanssa ulkona, vanhin lapsi murrosikäinen) sekin on ikävää, että mieheni ei ole mikään luontoihminen, ei suostu esim menemään retkelle tai merenrannalle piipahtamaan.

Tulee heti huono-omatunto tästäkin anonyymista viestistä. Arvostan kyllä miestäni, olen kiitollinen ett päästää minut mm kuntoilemaan ja hoitaa lapsia sen aikaa. Eikä arkena pl pe-ilta juo.

Mutta joo hänet olen valinnut, rakastan ja yritän kaikkeni tässä liitossa, siihen mihin itse kykenen.

Vierailija
20/57 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlainen itsekkyys. Että hänen harrastuksensa, unensa, tietyt rutiininsa ym. menevät perhe- ja parisuhdeajan edelle hyvin usein. Ja että jättää päävastuun lapsista minulle, (esim. kouluasioiden muistaminen.)

Käsittääkseni aika monet miehet ovat tällaisia, mutta esim. somessa kerrotaan vain niistä perheen kanssa reippailevista, tulppaaneja ostavista ja kahvit äitienpäivänä sänkyyn kantavista miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän