Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ollut nuha ihan koko talven

Vierailija
12.02.2018 |

Siis ihan vain nuha. Nenää saa niistää koko ajan. Mikä tähän auttaisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä apua mutta sama täällä.. ihmettelen mistä johtuu

Vierailija
2/6 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ennemmin syytä mistä johtuu. Homealtistus kotona/töissä? Aiheuttaako joku kemikaali oireet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti ennemmin syytä mistä johtuu. Homealtistus kotona/töissä? Aiheuttaako joku kemikaali oireet?

En tiedä, en ole päässyt oikein perille, kun olen yrittänyt tuollaistakin miettiä. Niistämistä on joka paikassa; kotona, töissä, kaupassa, ulkona jne. Varsinkin ulkona tuntuu, että nenä on ihan täynnä ja saa niistää urakalla.

ap.

Vierailija
4/6 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan niistäminen olla se ärsyttävä tekijä? Jos limakalvot ärsyyntyy jatkuvasta niistämisestä.

Oletko kokeillut nenäkannua (tai suolasuihketta) ja kosteuttavia tippoja?

Voi olla tietty myös vaikka polyyppi joka ärsyttää nenää.

Vierailija
5/6 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, en ole päässyt oikein perille, kun olen yrittänyt tuollaistakin miettiä. Niistämistä on joka paikassa; kotona, töissä, kaupassa, ulkona jne. Varsinkin ulkona tuntuu, että nenä on ihan täynnä ja saa niistää urakalla.

ap.

Miten se alkoi? Olitko ensin vaikka "oikeasti" kipeänä flunssassa ja jäikö tuo nuha sitten siitä vaan päälle ja jatkuvaksi? Jos olisi allergista nuhaa, niin oletko kokeillut allergialääkkeitä? Jotta voidaan hoitaa tai jopa parantaa, niin täytyy löytää se syy...

Vierailija
6/6 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista miten alkoi ja en ole tuota kannua kokeillut. On kyllä ollut tarkoitus, mutta aina unohtunut/jäänyt. Allergialääkkeitä en ole kokeillut, mutta mulla on kyllä astma. Joskus vuosia sitten oli nenäsumute käytössä, mutta siitä on jo niin kauan, etten muista auttoiko ja oliko silloinkin juuri tällaista jatkuvaa nuhaa vai mitä...

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä