Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vedän miehiä puoleeni vaikka olen tavistakin taviksempi

V
11.02.2018 |

Oon ihan tavallisen näköinen. En mielestäni ees kaunis ilman meikkiä. Eikä ole isot tissitkään. Enkä pukeudu seksikkäästi. En flirttailekaan, koska mulla on toimiva parisuhde.

Jostain syystä työkaverit, harrastusseuran kaverit, naapurit ym miehet kuolaa mua. En ymmärrä miksi. Olen 10kg läskimpikin kuin pitäisi olla.

Mulle myös uskoudutaan aroistakin asioista(miehet ja naiset). Oon kai jotenkin helposti lähestyttävä.

Joskus se ärsyttää enemmän joskus tuntuu kivalta saada huomioo. Nyt lapsen liikuntaseurassa yhden lapsen iskä on ihastunu ja se häiritsee erittäin paljon. Ei tunnu kivalta että se seuraa joka paikkaan ja hymyilee maireasti lapseni seurassa mulle!!

En oikein tiedä kuinka tosta sanoisi näille ukoille. Eivät tee mitään (yleensä). Ihan vaan katselevat lempeän mairea hymy kasvoilla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama täällä. Joidenkin huomio ärsyttää, joidenkin huvittaa, joistakin tulee hyvälle mielelle. Mutta en stressaa asiasta, pääasia on että en omalla toiminnallani edesauta tätä. Olen tästä eteenpäinkin se mikä olen, enkä aio muuttua epäsosiaalisemmaksi tai jurottavaksi.

Vierailija
2/3 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Porvoossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sitten heräsit?