Mitä teette hiihtolomalla?
Meillä 16v tytär ja mietittiin että mitähän sitä tekis. Jokavuotiset risteilyt on niin nähty eikä tallinnassakaan oikeen mitään ihmeellistä enää kun sielläkin on usein käyty. Viikon etelänreissua ei pystytä järjestämään, mut jotain vois kyl keksiä.
Kommentit (13)
Meillä ulkoillaan ja kutsutaan lasten kavereita yökylään. Kylpylät, hoplopit yms. on tupaten täynnä, niihin ruuhkiin en halua lapsia viedä.
Rukalle kai kun asutaan täällä pohjoisempana.
Mulla on nyt talviloma ja istun parhaillani hotellin loungebaarissa Lanzarotella.
Töitä. Viimeinen vuosi, kun talossa ei ole koululaisia, joten en todellakaan ota vapaaehtoisesti vapaata tuohon ajankohtaan, kun kaikki pöpöjen levittäjät kokontuu yleisiin mestoihin.
Mieluummin menen risteilylle silloin kun on halvempaa eli ei-loma-aikana. Teen varmaan töitä.
Norjaan rautupilkille,suksilla, joten myös hiihtoa..
Pyörin kotona ahdistuneena ja toivon, että viikko olisi jo ohi ja arki palautuisi ja lapset menisi takaisin päiväkotiin. Ja taitaa mulla sillä viikolla olla aina psykiatrillekin, onneksi.
Lähdetään sen verran pohjoiseen koko viikoksi, että päästään oikeasti hiihtämään hyvillä laduilla.
Lapsia 10 ja 13 ei enää millään saa raahattua laivalle. Kylpylä vielä menee, mutta haluavat vain flamingoon, caribiaan tai saimaalle 😌
Uidaan, käydään snorklaamassa, tehdään ratsastusretki, nautitaan lämmöstä ja hyvästä ruuasta. Lapset lentää mun duunimatkakohteeseen hiihtoloman viettoon ja mies taas omalle työmatkalleen. Oma työrupeama täällö päättyy tältä erää täällä torstaina ja otin seuraavan viikon vapaaksi duunista. Suomeen lennetään hiihtolomaviikon jälkeen.
NUKUN!