Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun rähjäsit kaupassa myyjälle, kerro miksi?

Vierailija
11.02.2018 |

Haluaisin itse tietää ihmisten syyt esim kassaneidille rähjäämiseen?

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt lyhyesti ei mennyt eka läpi, jossa kerroin että kassaa ei kiinnostanut vanhentuneet tuotteet. 

Annoin palaa. (verbaalisesti)

Sinkkumies

Pitäisikö sinun harkita muita tapoja purkaa pahaa oloasi? Esimerkiksi joku sali harrastus jossa pääsisit purkaa höyryä? Tai ihan vain sanaristikoiden täyttöä jotta tyhjät aivosi pääsisivät käyttöön? Googleta ihmeessä mitä muita vinkkejä ja tapoja pahanolon purkamiseen löytyy, löydät varmasti mieluisemman tavan kuin kassoille riehumisen!

Vanhentuneita tuotteita on siis ihan ok myydä, eikä niitä tartte hakea pois.

Joo-o. Kirjoitteletteko te jostain hullujenhuoneelta tänne, vai onko kassat nykyään noin tyhmiä?

Sinkkumies

(huomaa myös, että vedätte yhden ammattikunnan aivan lokaan omasta mielestänne hauskoilla "vitseillänne".)

Vierailija
42/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs s-market eräässä paikkaa.

Kaks asiaa, jotka toistuu:

1. Jatkoivat aukioloa klo 24:ään. Veikkauksen kone on USEIN suljettu jo klo 23:30 maissa, kun on niin kova kiire päästä himaan. Mitähän veikkaus tykkää tästä? Joku 23:55 ymmärtisin...

2. Kun kaupassa on yksi (1) ainoa kassa, niin tässä kaupassa se ei ole niistä viidestä (5) ainakaan kumpikaan niistä kahdesta (2), joilla on veikkauksen pääte, vaan sitten "työpaikkaliikutaan" siltä aukiolevalta sinne online päätteelle... Daaa-aa.

Ei liene kovin älytön ajatus, että jos on vaan yks kassa hiljasella auki, niin se on jompikumpi veikkauskoneellinen?

Muuten palveli ihan jees.

Mielenkiintonen alapeukku.

Mitäköhän Veikkaus tosiaan tykkäis, jos ilmiantais tän "toimintamallin 1." ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää nuijat on niin tyhmiä, että ne luulee ettei me tajuta niiden "vitsejä", mutta oikeasti me viedään niitä kuin pässiä narussa. (teurastamoon)

Sinkkumies

Vierailija
44/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räyhäsin kassalle koska en saanut alennusta ostoksistani!! Ja hedelmä osastolla myytiin homehtuneita tuotteita!!! Oottate myyjät tyhmiä ku ette anna alennusta ja ryöväätte vähäisetkin rahat homeisiin tuotteisiim!

Vierailija
45/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas sinkkumiehellä paha olo...hmmm...hyvin ymmärrettävää.....

Vierailija
46/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rähjäsin, kun oli paska päivä. Kylläpä helpotti. Parempi kassalle purkaa kun kotona lapsille tai miehelle.

Tämä! Säästyypähän työntekijät siltäkin purkaukselta.

Sinkkumies

Vierailija
47/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompas sinkkumiehellä paha olo...hmmm...hyvin ymmärrettävää.....

Et kai sinä läski paviaani oikeasti usko, että tuo menee mulle läpi. 

Vtun nuija.

Sinkkumies

Vierailija
48/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuija ja tosinuija kilpaili: Kumpi voi lyödä sinkkumiehen.

49/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan räyhännyt kassalla, olen aina joko iloisen kohtelias tai sellainen peruskohtelias. Yhden kerran jäi harmittamaan kassan töykeys, kun olisi pitänyt sanoa asiasta napakasti. Olin niin hämilläni, etten sanonut oikein mitään. Nykyään en anna ihmisten säksättää minulle turhista ja eipä jää harmittamaan ääliöt. :D Kolmesti olen räyhännyt julkisella paikalla, mutta en kassalla...

Vierailija
50/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rähjää. Kerran assan lippuliikulla, helsingissä, siellä asemahallin puolella, hinttimäinen kuikelo mieheksi, vr:n lipunmyyjä kieltäytyi myymästä opiskelijalippua mulle, kun muka hy:n opiskelijakorttini, vanhanmallinen mutta asiallinen, jossa lukukausitarra kiinni. Ei kelvannut hinurille ja böbö alkoi haastamaan riitaa. Haukkui kollegalleen luukun takana minua homoksi. Sanoin kimakka-äänistä tikkua hintiksi. Alkoi rähjätä, mutta asiallinen naispuolinen kollegansa myi lipun opiskelija-alennuksen kanssa.

Miksi alapeukutitte? En ole tuo räksyttävä trolli, "sinkkumies", vaan oikeudentuntoinen akateeminen herrasmies.

Vierailija
51/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I Sting like a bee and dance like a butterfly.

Sinkkumies

Vierailija
52/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En rähjää. Kerran assan lippuliikulla, helsingissä, siellä asemahallin puolella, hinttimäinen kuikelo mieheksi, vr:n lipunmyyjä kieltäytyi myymästä opiskelijalippua mulle, kun muka hy:n opiskelijakorttini, vanhanmallinen mutta asiallinen, jossa lukukausitarra kiinni. Ei kelvannut hinurille ja böbö alkoi haastamaan riitaa. Haukkui kollegalleen luukun takana minua homoksi. Sanoin kimakka-äänistä tikkua hintiksi. Alkoi rähjätä, mutta asiallinen naispuolinen kollegansa myi lipun opiskelija-alennuksen kanssa.

Miksi alapeukutitte? En ole tuo räksyttävä trolli, "sinkkumies", vaan oikeudentuntoinen akateeminen herrasmies.

Trolleja on kassahenkilöt, jotka eivät korjaa hintoja. Joten imeppa vittua.

Sinkkumies

Vierailija
53/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En räyhää kassoille koskaan tai yleensäkään kenellekään asiakaspalvelussa työskentelevälle. Miksi räyhäisin? Ystävällisyydellä pääsee pidemmälle ja asiat selviävät nopeammin. 

Räyhääjät tekevät itsestään pellen.

Vierailija
54/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pin kirjoitti:

En ole koskaan räyhännyt kassalla, olen aina joko iloisen kohtelias tai sellainen peruskohtelias. Yhden kerran jäi harmittamaan kassan töykeys, kun olisi pitänyt sanoa asiasta napakasti. Olin niin hämilläni, etten sanonut oikein mitään. Nykyään en anna ihmisten säksättää minulle turhista ja eipä jää harmittamaan ääliöt. :D Kolmesti olen räyhännyt julkisella paikalla, mutta en kassalla...

Sait miinuksia asiallisesta tekstistä. Sun täytyy olla hyvä tyyppi.

Sinkkumies

Vierailija
55/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rähjäsin, koska hän käyttäytyi asiattomasti ja solvaavasti erästä asiakasta kohtaan. Ja ei, kyse ei ollut minusta tai seurassani olleesta asiakkaasta. Pidin puhuttelun ja kävin puhumassa vielä pomolleenkin. Pomo oli kanssani samaa mieltä ja myyjä sai potkut. Kauppiaan kannaltakaan ei ole samantekevää, miten maksavia asiakkaita kohdellaan.

Vierailija
56/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinkkumies on...vain sinkkumies.

Vauvapalstalla usein...???

Vierailija
57/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te tiedätte, että tämä maailma ei ole totta. Kassahenkilöt voivat olla syyntakeettomia. Palstalaiset, agitaattorit eivät ole.

Sinkkumies

Vierailija
58/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sinkkumies on...vain sinkkumies.

Vauvapalstalla usein...???

Kai sä tiedät, että muut palstat ei toimi. Koska tänne ohjataan porukkaa tahallaan.

Sinkkumies

Suomen "aktiivisimmalle" palstalle ei voi tehdä aloituksia ja viestejä tulee 10 päivässä.

Sinkkumies

Vierailija
59/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt kerron viisaudellani vähän totuuksia mitä monikaan ei usko, mutta ei se mitään. Te jatkatte agitointia, minä jatkan olemalla teitä älykkäämpi.

Sinkkumies

Vierailija
60/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin, sille maksetaan siitä. Jos se on kassa, sille maksetaan siitä, että se on kassa ja jos se hinnoittelee, niin sille maksetaan siitä, että se hinnoittelee. Ja vaikka se tekisi mitä, se ei automaattisesti tarkoita sitä, että se tehtävä on sen vastuulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä