Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun rähjäsit kaupassa myyjälle, kerro miksi?

Vierailija
11.02.2018 |

Haluaisin itse tietää ihmisten syyt esim kassaneidille rähjäämiseen?

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulettekste kassanpaskat, että mä voisin lähettää asiakkaalle aivan eri laskuja kuin mitä meillä lukee mitä mikäkin maksaa?

Ei noin tyhmä voi olla kukaan.

Sinkkumies

Jännä että oot pysynyt sinkkuna vaikka oot noin mukavanoloinen mies...

En mä eti ketään, mutta kun asiargumentit loppuvat niin henkilöhyökkäys häviäjillä alkaa? 

Sä olet sontaa..

Heh.. 

Sinkkumies

Vierailija
122/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäiden perseennuolija, minä ;) 

No niinhän te toivotte, mutta saatte tältä suunnalta vain pataanne.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, pikkutytöt meni hiljaiseksi ;)

hihi .. 

Sinkkumies

Vierailija
124/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on valmiiksi kirjoitettua. Tyhmimmille poroille tiedoksi.

Sinkkumies

Vierailija
125/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sit muutakin elämää kun tämä palsta.

Terv. Toinen sinkkumies

Vierailija
126/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok rähjätä myyjille, koska eivät välitä hinnoitella oikein.

Sinkkumies

Vierailija
127/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla sit muutakin elämää kun tämä palsta.

Terv. Toinen sinkkumies

Time to live, Time to die

Sinkkumies

Vierailija
128/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemassa ei ole mitään pahaa. Sama kuin luopuisit lapsuuden lelustasi.

Sinkkumies

Vierailija
129/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa pahan tekijöitä, vaikka palstalaiset ovatkin mulkkuja. Heidät on kirjoitettu siten. Vaikka palstalainen puukottaisi minua, niin anteeksi tulee antaa (Jeesuksen mukaan) 

Koska hän on syyntakeeton tekoihinsa.

Sinkkumies

Vierailija
130/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoasema / hotelli eikä kauppa, mutta siinä tuli kassalle raivottua toissapäivänä. 5 hengen porukka, myös kassatäti täysin päissään. Mölyä ja huutoa yöllä. Soitin jopa omistajalle. Tervetuloa serbiaan

Vierailija
131/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä rähjäisi kassalle tai muille puotipuksuille. Jos ne mokaa, niin ne helposti itse kiihtyy. Minä olen tottunut rauhoittamaan kiihtyneitä ihmisiä, puotipuksut ja muu palvelusväki taas ei useinkaan hallitse hermojaan. Kun on ymmärtävinään ja olevinaan myötätuntoinen, niin rauhottuvat ja haluavat sitten vielä hyvitellä, että et valitttaisi niiden rähjäämisestä. Yksi kyseli jopa ulos kun olin ymmärtävinäni sitä. Tietenkin suostuin ja juotin pikku hiprakkaan ja sen jälkeen tuli kyllä loistavaa asiakaspalvelua ja monta kertaa.

Vierailija
132/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rähjäsin, koska hän käyttäytyi asiattomasti ja solvaavasti erästä asiakasta kohtaan. Ja ei, kyse ei ollut minusta tai seurassani olleesta asiakkaasta. Pidin puhuttelun ja kävin puhumassa vielä pomolleenkin. Pomo oli kanssani samaa mieltä ja myyjä sai potkut. Kauppiaan kannaltakaan ei ole samantekevää, miten maksavia asiakkaita kohdellaan.

Muuten viihdyttävin ääliöiden kokoontumisajo vähään aikaan, mutta ainoa vain ettei pelkkä asiakkaan kertomus riitä potkuihin. 😂😂

Onko jotkut näin kujalla oikeasti? Kukaan ei ole virheetön, joten aina se "oikeakin" syy löytyy.

Sinkkumies

Kukaan ei ole virheetön, se nyt on itsestäänselvyys. Mutta palaute kun nyt on sellainen, että se selvitetään kyllä kaikkien asianosaisten kanssa, ei pelkästään kuunnella ja sitten anneta samantien potkuja.

Ps. Mikä vittu tää sinkkumies on ja miksi ihmeessä minulla on joskus hänestä ollut suht asiallinen kuva? 😂 Siitä voin myöntää olevani kujalla

Siis te asiallisia? Varastaminen on ihan ok.

Just. Eihän ton aivottomampia voi ollakaan.

Sinkkumies

Mitä ihmettä sä selität? 😂

Tosin nyt taidan tietää, tää sinkkumies on eri kuin se sinkkumies29+3 (tai jotain vastaavaa), hän oli kai ihan symppis ja häneen sekoitan tämän kaverin, joka on ihan konkreettinen esimerkki siitä, mitä seuraa kun mielenterveystyöhön ei ole tarpeeksi rahaa.

Vierailija
133/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun luulin että tuollaiset sinkkumiehen kaltaiset rähinätrollit katosivat jo kissfm:n chatin myötä.

Vierailija
134/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa pahan tekijöitä, vaikka palstalaiset ovatkin mulkkuja. Heidät on kirjoitettu siten. Vaikka palstalainen puukottaisi minua, niin anteeksi tulee antaa (Jeesuksen mukaan) 

Koska hän on syyntakeeton tekoihinsa.

Sinkkumies

Jeesus on syyntakeeton tekoihinsa?

Vierailija
135/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinta oli väärin ja olin ilmoittanut siitä jo kolme kertaa eri kassaneidille. Kusipäät eivät vain olleet tehneet asialle mitään.

Sitten mökillä käydessä CM jossa hinnat aina väärin. Silloin räyhään, kun minulta varastetaan.

(tai siis yritetään)

Sinkkumies

Pakko kysyy, et mitä sää luulet et ne kassaneidit voi niille hinnoille tehdä? :D

Hänhän se juuri niille voi. 

Vierailija
136/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinta oli väärin ja olin ilmoittanut siitä jo kolme kertaa eri kassaneidille. Kusipäät eivät vain olleet tehneet asialle mitään.

Sitten mökillä käydessä CM jossa hinnat aina väärin. Silloin räyhään, kun minulta varastetaan.

(tai siis yritetään)

Sinkkumies

Miksi räyhäsit kassalle? Hän vain on välikätenä tuotteiden ostossa. Oletko harkinnut laittaa netissä asiakaspalautteen kyseiseen kauppaan?

Juuri tätä ihmettelen. Ihmiset on niin lyhytnäköisiä! Ensikerralla älä raivoa kassalle :)

Otin yhteyttä. Sieltä sanottiin että sano ensi kerralla kassalle. Emme voi hoitaa asioita jälkikäteen. 

Vierailija
137/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sinkkumies on...vain sinkkumies.

Vauvapalstalla usein...???

moderaattori läsnä 7-23, paljon aikaa ot-rllata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi