Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun rähjäsit kaupassa myyjälle, kerro miksi?

Vierailija
11.02.2018 |

Haluaisin itse tietää ihmisten syyt esim kassaneidille rähjäämiseen?

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kassa ostaisi lentolipun joka maksaa 400 euroa ja sitten tulisi lasku, jossa lukisi 600 euroa. Onko ok Kassa? 

Haluatteko, että me muutkin aletaan elämään kuin pellossa.

Sinkkumies

Sinkkumies, en lainkaan ihmettele miksi olet sinkku.

Väärät hinnat ei ole hyvä asia. Väärät hinnat ei ole kassan syytä. Virhe on tullut siinä kun vastuuhenkilö osastolla ei ole vaihtanut hinta tietokoneelle tai hyllyn reunaan.

Silloin kun siitä tulee palautetta, niin toimitaan heti. Haluaisitko sinä mennä eri paikkoihin ja hinnat olisivat kuin sudanissa, ihan mitä sattuu?

Sinkkumies

Kuulehan ikisinkkumies, Sudanista ja heidän kaupoistaan en valitettavasti tiedä, joten en osaa yhtä tarkasti vastata kuin sinä. Pointtina sinulle oli että älä räyhää kassoille.

Oletko saanut tinderistä porttikiellon ja siksi trollaat täällä?

Vierailija
22/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en räyhää kellekään kaupassa. Jos itse taas olisin kaupassa töissä ja joku mulkku tulisi minulle räyhäämään niin antaisin ympäri korvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunti sitten paikallisessa isossa Prismassa mieheni oli ostamassa lasten patjaa, jonka hinta oli 34,60 e. (Hyllyn lapun mukaan). Kassa otti siitä 39.60e. Mieheni valitti asiasta, jolloin kassa sanoi, että "Näin juhlapyhien jälkeen hinnat voi olla eri kuin hyllyssä sanotaan."

Mieheni meni neuvontaan kysymään asiasta ja siellä katsottiin koneelta, että kyllä se on 34,60!

Siis varokaa "Juhlapyhien jälkeisiä hintoja näin tavallisinakin päivinä." Neuvonnassa palautettiin hintaero.

Vierailija
24/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

löysin poistotuotteista -30% maustemyllyn ja kassa sanoi että "poistuva tuote" -tarra repsottaa ja näyttää muualta irrotetulta. alkoi inttäminen mutta en rähjännyt. kuka liimailee lappuja  koska ei ole varaa kolmea euroa :DD

Itseasiassa tuo on valitettavan yleinen ongelma kaupoissa. Ei siis mitään ihmeellistä.

Kaupan kusetus on valitettava ongelma. Varmaan satoja euroja ovat kusettaneet joka asiakkaalta.

Sinkkumies

Vierailija
25/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että mistä tahansa asiasta sitten olenkin joutunut reklamoimaan, niin olen aina ollut ystävällinen ja homma on korjattu. Miksi minun ei ole tarvinnut koskaan huutaa tai rähjätä? Ehkä kuitenkin meidän asiallisesti käyttäytyvien asiakkaiden asiat hoidetaan silti ensin, vaikka räyhääjät kuvittelevatkin muuta.

Vierailija
26/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen suuttunut Eurokankaassa. Aina joku menee jonon ohi ostamaan omaa pikkujuttuansa, eikä katso kuka on ollut ennen häntä. Myyjät eivät myöskään seuraa. Suutuin tosissani ja menin rouvan eteen ja sanoin, että nyt on kyllä minun vuoroni. Hankkikaa tänne jonotuslappusysteemi, kun aina on sama juttu.

Vierailija
27/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että mistä tahansa asiasta sitten olenkin joutunut reklamoimaan, niin olen aina ollut ystävällinen ja homma on korjattu. Miksi minun ei ole tarvinnut koskaan huutaa tai rähjätä? Ehkä kuitenkin meidän asiallisesti käyttäytyvien asiakkaiden asiat hoidetaan silti ensin, vaikka räyhääjät kuvittelevatkin muuta.

Entä jos olet kolme kertaa ilmoittanut asiasta _asiallisesti_ eikä sitä ole korjattu? 

Auttaako siinä enää asiallisuus.

Sinkkumies

Vierailija
28/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rähjäsin, kun oli paska päivä. Kylläpä helpotti. Parempi kassalle purkaa kun kotona lapsille tai miehelle.

Vierailija
29/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos olet kolme kertaa ilmoittanut asiasta _asiallisesti_ eikä sitä ole korjattu? 

Sinkkumies

Ei auta. Siinä auttaa ainoastaan se, että stevari laittaa sinkku"miehen" nippuun.

Vierailija
30/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintavirheet on onneksi korjattavissa olevia asioita. Maailma ei siihen kaadu ja luulen, että jos muutaman sentin tai euron vääristä hinnoista pitää raivota, on ehkä korkea aika katsoa itseään peilistä.

Mieheltäni leikattiin väärä polvi yksityisessä sairaalassa. Sitä virhettä ei niin korjattu.

Kassa otti vahingossa kukkakimpun minulta kaksi kertaa. Sain rahat takaisin minuuteissa. Virhe oli korjattavissa.

#ihmisiähänmekaikkiolemmevain

Vierailija
31/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen suuttunut Eurokankaassa. Aina joku menee jonon ohi ostamaan omaa pikkujuttuansa, eikä katso kuka on ollut ennen häntä. Myyjät eivät myöskään seuraa. Suutuin tosissani ja menin rouvan eteen ja sanoin, että nyt on kyllä minun vuoroni. Hankkikaa tänne jonotuslappusysteemi, kun aina on sama juttu.

No tohon jonokiilaamiseen, niin mä teen joko jotain vittumaista sille edelliselle ostajalle tai sitten vain naureskelen, jos se on tarpeeksi röyhkeästi kiilannut. 

Olen mm. tunkenut omia ostoksia sen ostoksien sekaan, sekä tehnyt muuta jäynää.

Sinkkumies

Vierailija
32/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ei siinä räyhääminenkään auta. Päädyt vielä aasiakas.nettiin

Vierailija
33/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs s-market eräässä paikkaa.

Kaks asiaa, jotka toistuu:

1. Jatkoivat aukioloa klo 24:ään. Veikkauksen kone on USEIN suljettu jo klo 23:30 maissa, kun on niin kova kiire päästä himaan. Mitähän veikkaus tykkää tästä? Joku 23:55 ymmärtisin...

2. Kun kaupassa on yksi (1) ainoa kassa, niin tässä kaupassa se ei ole niistä viidestä (5) ainakaan kumpikaan niistä kahdesta (2), joilla on veikkauksen pääte, vaan sitten "työpaikkaliikutaan" siltä aukiolevalta sinne online päätteelle... Daaa-aa.

Ei liene kovin älytön ajatus, että jos on vaan yks kassa hiljasella auki, niin se on jompikumpi veikkauskoneellinen?

Muuten palveli ihan jees.

Vierailija
34/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en räyhää kellekään kaupassa. Jos itse taas olisin kaupassa töissä ja joku mulkku tulisi minulle räyhäämään niin antaisin ympäri korvia.

Sä putoot poju jos sä mulle alat ja yrität ensin multa varastaa.

Sinkkumies

Haista sinä vuoden surkein trolli pitkä vittu.

Vierailija
35/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ei auta. Siinä auttaa ainoastaan se, että stevari laittaa sinkku"miehen" nippuun.

Appelsiinit kainalossako? 

Vierailija
36/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinta oli väärin ja olin ilmoittanut siitä jo kolme kertaa eri kassaneidille. Kusipäät eivät vain olleet tehneet asialle mitään.

Sitten mökillä käydessä CM jossa hinnat aina väärin. Silloin räyhään, kun minulta varastetaan.

(tai siis yritetään)

Sinkkumies

Pakko kysyy, et mitä sää luulet et ne kassaneidit voi niille hinnoille tehdä? :D

Laittaa tiedon asiasta eteenpäin. Ovat kuitenkin kaupan henkilökuntaa. Sitä paitsi, jos koneella on väärä hinta, pitää kassan myydä tuote ilmoitettuun hintaan.

Vierailija
37/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ei siinä räyhääminenkään auta. Päädyt vielä aasiakas.nettiin

Eli kun itse ollaan syyllisiä niin vika on muissa. Haluat siis maksaa 400 lentolipusta 600?

Sinkkumies

Vierailija
38/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan yks ja hailee vaikka räyhäättekin, en mä enää piittaa asiakkaiden räpätyksestä, sanon vaan, juujuu hoidetaan....ja unohdan koko jutun;D

Vierailija
39/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Appelsiinit kainalossako? 

Eiku pippurisumute sun silmillä.

Vierailija
40/137 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rähjää. Kerran assan lippuliikulla, helsingissä, siellä asemahallin puolella, hinttimäinen kuikelo mieheksi, vr:n lipunmyyjä kieltäytyi myymästä opiskelijalippua mulle, kun muka hy:n opiskelijakorttini, vanhanmallinen mutta asiallinen, jossa lukukausitarra kiinni. Ei kelvannut hinurille ja böbö alkoi haastamaan riitaa. Haukkui kollegalleen luukun takana minua homoksi. Sanoin kimakka-äänistä tikkua hintiksi. Alkoi rähjätä, mutta asiallinen naispuolinen kollegansa myi lipun opiskelija-alennuksen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi