Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lepytän mieheni?

Vierailija
10.02.2018 |

Suututin taas mieheni jankkaamalla ihan koko päivän samaa riitaa inttäen. Nyt mies ei enää jaksanut vaan lähti ovesta ulos sanoen perässä hyvästi. Mua kaduttaa ihan kamalasti. Ihan turhaan suututin miehen ihan pikkujutusta vielä. Jankkasin omaa kantaa asiaan ihan koko päivän aamusta iltaan riidellen. Mikä hitto mua vaivaa. Joo oon huomannut olevani hieman turhautunut elämääni, vaikka oikeasti kaikki on tilanteeseen nähden hyvin. Meillä on ihanat yhteiset lapset ja yksi heistä vain muutaman kuukauden ikäinen. Joo on kiva olla lasten kanssa, mutta turhauttavaa olla neljän seinän sisällä kun pienintä ei voi kerhoihinkaan viedä flunssakautena.Miten saisin lepyteltyä mieheni? Lähetin miehelle jo muutaman tekstiviestin joissa pyysin anteeksi. Toivon, että mies tulisi edes kotiin yöksi. Toisaalta oon ollut niin paska etten kai ansaitse sitä. Hitto kun kaduttaa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suututin taas mieheni jankkaamalla ihan koko päivän samaa riitaa inttäen. Nyt mies ei enää jaksanut vaan lähti ovesta ulos sanoen perässä hyvästi. Mua kaduttaa ihan kamalasti. Ihan turhaan suututin miehen ihan pikkujutusta vielä. Jankkasin omaa kantaa asiaan ihan koko päivän aamusta iltaan riidellen. Mikä hitto mua vaivaa. Joo oon huomannut olevani hieman turhautunut elämääni, vaikka oikeasti kaikki on tilanteeseen nähden hyvin. Meillä on ihanat yhteiset lapset ja yksi heistä vain muutaman kuukauden ikäinen. Joo on kiva olla lasten kanssa, mutta turhauttavaa olla neljän seinän sisällä kun pienintä ei voi kerhoihinkaan viedä flunssakautena.Miten saisin lepyteltyä mieheni? Lähetin miehelle jo muutaman tekstiviestin joissa pyysin anteeksi. Toivon, että mies tulisi edes kotiin yöksi. Toisaalta oon ollut niin paska etten kai ansaitse sitä. Hitto kun kaduttaa.

Vierailija
2/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapanen hukassa syndrooma.

Aika monelle kotiäidille käy noin että kun on päivät pitkät lasten kanssa kotona ja elämä pyörii samojen asioiden ympärillä ja aikuiskontakteja on aika vähän, niin voidaan tehdä aika pienistä jutuista elämää suurempia asioita.

Muistuupa mieleen eräs tuttava, jonka luona oltiin kylässä ja oltiin lähdössä käymään laten kanssa puistossa, niin yksi lapanen oli hukassa ja nainen sai tästä kirkumiskohauksen. Hävetti hänen puolestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittukaa nyt molemmat tahoillanne. Anteeksi oletkin jo pyytänyt, ei se siitä kummene, vaikka jankkaisit sitäkin aamusta iltaan. Mies vaan ärsyyntyy enemmän ja pysyy poissa.

Kun se tulee, niin juttele, ja kerro ihmeessä, että olet turhautunut ja ehkä väsynytkin tylsään arkeen lasten kanssa pelkästään. Ei miehet ymmärrä, että on jostain muusta kiinni, ja tarkoitat ihan muuta.

Ja tähän sortuu muutkin, eli eipä ole varaa neuvoa, mutta teen sen silti...

Vierailija
4/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioi miehesi puoli asiaan siinä, mitä sanot. Olethan jankannut omaa kantaasi ilmeisesti yksipuolisesti ennen tätä, kuten sanoit. Vastavuoroisuus ja kuunteleminen on kaiken perusta. Näytä ymmärtäväsi myös hänen tunteensa. Yritä ajatella myös hänen kauttaan asioita ja välittää se hänelle myös.

Vierailija
5/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monelle kotiäidille käy noin että kun on päivät pitkät lasten kanssa kotona ja elämä pyörii samojen asioiden ympärillä ja aikuiskontakteja on aika vähän, niin voidaan tehdä aika pienistä jutuista elämää suurempia asioita.

Muistuupa mieleen eräs tuttava, jonka luona oltiin kylässä ja oltiin lähdössä käymään laten kanssa puistossa, niin yksi lapanen oli hukassa ja nainen sai tästä kirkumiskohauksen. Hävetti hänen puolestaan.

Ensin toteat, että ihan normaalia käytöstä, mutta kuitenkin häpeät jonkun puolesta? Oisko tekstisi mukaan kuitenkin myötätunto/sääli voinut tulla kyseeseen? Aina hävetään jotakin tai jonkun puolesta, vaikka me kaikki ollaan vain ihmisiä, ja meillä on tunteet. Näytä ihminen, joka hallitsee itsensä tilanteessa kuin tilanteessa. -ei ap

Vierailija
6/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi intit koko päivän? Eikö hän kuunnellut vai muusta syystä?

Vierailija
7/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä niitä lapsia oot tänne maailmaan halunnut joten hoida ne kunnialla ja hyväksy se tosiasia että sun elämä nyt vaan on sitä lapsiarkea. Tollasella nalkutuksella häädät sen miehesi lopullisesti kohta ja sit vasta yksin oletkin..niitten lasten kanssa. Ihmiset ei nykypäivänä osaa arvostaa sitä mitä niillä on.

Vierailija
8/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ylipäätään miesten kanssa paras lähestymiskeino on olla jonkin aikaa ihan hiljaa ja sitten lyhyesti pyytää anteeksi ja sanoa selkeä syy, mistä hermostuminen johtui. Tässä vaiheessa ei enää sanaakaan miehen syyttämistä tai muuta neuroottisuutta.

Vierailija
9/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi intit koko päivän? Eikö hän kuunnellut vai muusta syystä?

Aluksi intin koska halusin tulla kuulluksi ja ymmärretyksi. Meillä molemmilla on tapana puhua riidassa toistemme päälle kuuntelematta. Lopulta pääsinmekin jo jonkinlaiseen sopuun. Silti jatkoin lopulta riitaa samasta uudestaan. Illalla miehen lähdettyä totesin itsekseni kutakuinkin niin, että olin niin turhautunut, että hain draamaa vaikka kiven alta saadakseni kai edes jotain säpinää tähän neljän seinän sisällä istumiseen. Voi olla että kaipasin jotain aikuista jolle puhua ja ehkä haastetta väittelystä. En ihan tarkkaan tiedä. Ehkä näin. ap

Vierailija
10/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä niitä lapsia oot tänne maailmaan halunnut joten hoida ne kunnialla ja hyväksy se tosiasia että sun elämä nyt vaan on sitä lapsiarkea. Tollasella nalkutuksella häädät sen miehesi lopullisesti kohta ja sit vasta yksin oletkin..niitten lasten kanssa. Ihmiset ei nykypäivänä osaa arvostaa sitä mitä niillä on.

Kyllä mä lapseni hoidan ja haluan olla heidän kanssa. Puuduttaa vaan istua neljän seinän sisällä ilman aikuiskontakteja. Varsinkin miehen mielestä on liika riski viedä muutaman kuukauden ikäinen vauva kerhoihin äidin kanssa, koska kaikki taudit tarttuu lapsiporukassa. Itse meinasin jo mennä kerhoon, mutta aloin empiä lopulta samaa. En tunne täällä ketään äitejä muuta kautta. Nyt sitten turhaudun kotona ilman aikuisen puheseuraa kuukaudesta vuosiin.

Vierailija
11/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 10 oli ap.

Vierailija
12/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna persepanot ihanasti uikuttaen.

Vierailija
13/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaiset naikkoset, jotka eivät ymmärrä omaa taloudellista ja psyykkistä kantokykyään tuntuvat vääntävän pentuja eniten. Ja sitten inistään kun elämä on pepusta ja kaikki energia menee räkänokkien hoitoon. Monesti nämä vielä pärähtävät vahingossa paksuksi jättämällä ehkäisyn ja miehen on oman hyvinvointinsa uhalla joko hyväksyttävä asia tai erottava.

Vierailija
14/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ap sentään mies on siinä 'kuunteluetäisyydellä', meillä taas mies lähtee heti toran alettua oven karmit kaulassa pihalle (ok-talo) eikä jää siihen paikalle, joten se tora mikälie lässähtää siihen ja jää jotenkin "kesken". Tai sitten mä kinaan itseni kanssa. Mies pakenee sitä tilannetta, mutta kun aikaa kuluu ja mies ilmestyy takaisin, niin siihen asiaan ei enää palata ja miehen mielestä kaikki ok. Mutta kun ei ole! Ilma jää puhdistamatta. Ainakin mun mielestä kaikki jää roikkumaan siihen ilmaan, ja se mua risoo. Ja mies taas ei halua kinata mistään ja kaikki asia, missä on vaikeuskerrointa tarpeeksi, niin mies liukenee niistä. Anteeksi ei sitten pyydelläkään puolin eikä toisin. Rasittavaa tällainenkin.

Vierailija
15/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole muita aikuiskontakteja, kuin mies, jos messengeriä ei oteta huomioon. Mieskään ei paljon keskustele. Jotain toki joskus. Miehellä on sentään töiden kautta muitakin aikuiskontakteja. ap

Vierailija
16/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potki kakara pellolle. Miehesi on aikuislapsi.

Vierailija
17/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaiset naikkoset, jotka eivät ymmärrä omaa taloudellista ja psyykkistä kantokykyään tuntuvat vääntävän pentuja eniten. Ja sitten inistään kun elämä on pepusta ja kaikki energia menee räkänokkien hoitoon. Monesti nämä vielä pärähtävät vahingossa paksuksi jättämällä ehkäisyn ja miehen on oman hyvinvointinsa uhalla joko hyväksyttävä asia tai erottava.

Ei lapsien hoito ole ollenkaan vaivaksi. Toki siinä on työtä, mutta ei se mua haittaa. Kaipaisin vain jotain jutteluseuraa aikuisistakin lastenhoidon lomaan. Toki mieskin voisi viettää aikaa enemmän minunkin kanssa kaksistaan. Mun ei tee mieli imetysaikana oikein seksiä, vertakin tiputtele ja jonkunlainen laskeuma, lisäksi jäljellä olevat raskauskilot inhottaa mua. Pidemmän päälle kumminkin on alkanut loukkaamaankin kun mieskään ei edes yritä ehdottaa seksiä ja synnytyksestä on aikaa useampi kuukausi.

Vierailija
18/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap oli 19.

Vierailija
19/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehesi silmissä vain riippa; uikuttava valittaja, joka haastaa riitaa tyhjästä. Luultavasti miehesi vielä elättääkin sinut. Katso peiliin ja kasvata itsetunto ja ole aktiivinen ja lopeta roikkumasta ukossasi. Tuollaisen naisen kanssa ei halua kukaan olla missään kanssakäymisissä.

Vierailija
20/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse miehesi tautipelon vuoksi pysyä neljän seinän sisällä, ihan hullua tommonen. Ei ihme, jos päässäsi heittää.

Nyt ryhdistäydy ja järjestä lapsiarki sellaiseksi, että nautit siitä. Miehesi ilmeisesti ei pysty millään asettumaan asemaasi, koska vaatii sukta älyttömyyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan