Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lepytän mieheni?

Vierailija
10.02.2018 |

Suututin taas mieheni jankkaamalla ihan koko päivän samaa riitaa inttäen. Nyt mies ei enää jaksanut vaan lähti ovesta ulos sanoen perässä hyvästi. Mua kaduttaa ihan kamalasti. Ihan turhaan suututin miehen ihan pikkujutusta vielä. Jankkasin omaa kantaa asiaan ihan koko päivän aamusta iltaan riidellen. Mikä hitto mua vaivaa. Joo oon huomannut olevani hieman turhautunut elämääni, vaikka oikeasti kaikki on tilanteeseen nähden hyvin. Meillä on ihanat yhteiset lapset ja yksi heistä vain muutaman kuukauden ikäinen. Joo on kiva olla lasten kanssa, mutta turhauttavaa olla neljän seinän sisällä kun pienintä ei voi kerhoihinkaan viedä flunssakautena.Miten saisin lepyteltyä mieheni? Lähetin miehelle jo muutaman tekstiviestin joissa pyysin anteeksi. Toivon, että mies tulisi edes kotiin yöksi. Toisaalta oon ollut niin paska etten kai ansaitse sitä. Hitto kun kaduttaa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suuseksi on nyt ainoa keino selvitä tästä kriisistä.

Mies ei ole synnytyksen jälkeen ehdittanut seksiä kertaakaan. Varsinaisia haluja mulla ei ole verenvuodon, laskeuman ja imetyksen vuoksi. Toki jos asia tuolla hoituisi ja mies sitä itse ehdottaisi varmastikin suostuisin.

Voisithan myös itse ehdottaa... :) 

Unohtui mainita myös, että mulla on raskauskiloja jäljellä. Mitä jos mies ei ehdota niiden ja muiden vaivojen vuoksi. En ala itse tuskin ekana ehdotella. Mies on ennenkin aikaisemman raskauden jälkeen pihdannut raskauskilojen ja riitelyn takia. Silloin riitelimme väsymyksen ja mun puutteen takia. Nyt mulla ei ole piutetta kun ei haluja. Jos halut palailisivat en uskaltaisi tehdä aloitetta torjunnan pelossa. Osaatko sanoa, että kiikastaisiko nyt samasta? Tosin nyt olemme riidelleet aika harvoin, mutta sitten ihan kunnolla jos olemme. ap

Todennäköisesti ap:n miehen seksihaluja ei raskauskilot ole vieneet, vaan ap:n riitaa haastava tapa. Se jos jokin saa ihmisen näyttämään harvinaisen epäseksikkäältä.

Joku puhumattomuuden kulttuuri teillä ainakin on, jos et edes tiedä tekeekö miehesi mieli seksiä vaiko ei. Ja jos ei, niin miksi ei. Kyllä parisuhteessa pitäisi puhua myös seksistä tai sen puutteesta, kukaan ei ole sellainen guru että pystyisi lukemaan toisen ajatuksia. Onko teillä fyysistä läheisyyttä laisinkaan? Haleja, suukkoja, hellittelyä? Minun mielestäni suhde on aika heikoilla kantimilla, jos seksi ja halut ovat raskauskiloista kiinni. Aistin myös sinussa itsessäsi epävarmuutta omasta viehätysvoimastasi...

Voisitko ajatella sanovasi jossakin sopivassa ja leppoisassa tilanteessa miehellesi ääneen, että ajatus petipuuhista on taas alkanut kiinnostaa ja olisi kiva jos heiluteltaisiin taas peittoa. Toki valiten omaan suuhusi parhaiten sopivat sanat. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi