Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrättekö, että juuri teidän töykeytenne voi olla jollekin se viimeinen naula arkkuun?

Vierailija
10.02.2018 |

Olen ollut masentunut ja ahdistunut, mutta raahauduin tänään kauppaan. Sain myyjältä todella töykeää ja v*ttumaista palvelua kassalla, vaikka itse olin ihan normaali ja ystävällinen, eikä tilanteessa pitänyt olla mitään ihmeellistä. Hetken mietin että nyt riittää, mutta kyllä kai tämä tästä. Mutta joskus jonkun, kenen tahansa, ilkeys voi olla jollekin viimeinen niitti. Kannattaisi ottaa se huomioon.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei No lausunto vaan nolaus...

Vierailija
42/45 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäine, toinen, kolmas.....kuudestuhannes, miljoonas..ja viimeinen niitti. Jokainen toiseen ihmiseen kohdistunut töykeys, ilkeys, lyttääminen, halventaminen ja mitätöinti on haitallinen. Sillä ei ole mitään väliä onko sinun muka vähäpätöinen panokseni eka, toka vai vika.

Ihmiset aina huulipyöreänä ihmettelevät jos joku murhaa itsensä tai joukon lapsia koulussa.

Mikä sille tuli?

No sille tuli se että sai tarpeekseen, kuppi tuli täyteen ja läikkyi yli. Joka ikinen silmän muljautus, pilkkaaminen ja pikku pikku tuuppaaminen, tuli hänelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa kynä ja paperia ja kirjoittaa asiakaspalaute. Lähetä se myyjän johtajalle.

Masentuneena ehkä vaikeaa, mutta tee se.

Masennus voi olla joskus juurikin pitkään jatkuneen vihan sisälle päin kääntämisen tulos.

Vierailija
44/45 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin tuota usein. :/ En ole itse törkeä tai töykeä, enkä tajua sitä kun aikuiset ihmiset perustelee töykeilynsä jollain huonolla päivällä. Itselläni on aina huono päivä. Otan silti muut huomioon.

Todellakin voimia sinulle ap!

Samoin. Mulle tulee vain huonompi olo jos en ole ystävällinen muille. Mitä se auttaa että oman huonon päivänsä takia vittuilee ihmisille?

Vierailija
45/45 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kaupan kassat törkeitä nykyään. Kannattaa antaa palautetta. Linkissä oma kokemukseni:

https://www.vauva.fi/keskustelu/2705315/kaupan-kassa-kettuili