Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Victoria vai rouva Haukio, kumpi on kauniimpi?

Victoria
10.02.2018 |

Ovat saman ikäisiä tai Victoria on muutaman kuukauden nuorempi. Niinistö on samaa ikäluokkaa kuin Kaarle Kustaa.

Kommentit (166)

Vierailija
61/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenn kirjoitti:

Jos olisin Haukio, mua hiukan pelottaisi. Eikö sen isä ja äiti ole Niinistön ikäpolvea? Mä ainakin pelkäisin, että se kuolee kohta tai joidenkin vuosien kuluttua ja mä jään yksin. Kaikki menee samaan aikaan: vanhemmat ja mies, jos oikein huonosti sattuu. Toki Haukio voi itsekin sairastua ja kuolla aikaisemmin.

Sittenkö pikku Niinistö siirtyy isoveljien huomaan?

Onko näin yksi niitisiä ihmisiä oikeasti olemassa vai onko tää pelkkää provoamista?

Olen olemassa. Ehkä sen takia pelkään, koska itselläni on vanhemmat kuolleet nuorina ym. läheisiä.

Tämä ikävä kyllä vaikuttaa siihen, että pelkää myös toisen puolesta. 

Vierailija
62/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni on kauniimpi, mutta täysin seksitön. Viktorialla on ainoana häiritsevänä piirteenä valtava leuka.

Rouva Haukio onkin vähän niin kuin tytär herra Niinistölle.  Prinsessa Victoria on naimisissa saman ikäisen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni on kauniimpi, mutta täysin seksitön. Viktorialla on ainoana häiritsevänä piirteenä valtava leuka.

Rouva Haukio onkin vähän niin kuin tytär herra Niinistölle.  Prinsessa Victoria on naimisissa saman ikäisen miehen kanssa.

Prinsessa on naimisissa muutaman vuotta vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
64/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYYLi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kirjoitti:

Kyllä totuuden voi sanoa. Jos kerran on isän ikäisen nainut, ei sille mitään voi. 

Kantakoot molemmat taakan, jonka ovat ottaneet.  

Mitä tää nyt taas on?😂 Onko he sinulta liikaa kinuneet apuja vai mistä päättelit että rupeaa taakka(?) painamaan.

Tarkoitan, että ihmisillä on oikeus arvostella, koska ovat tämän valinnan tehneet. Me kaikki joudumme elämään omien valintojemme kanssa. Se vaan siksi, että täällä jotkut säälii heitä. Ihmisten suita ei kukaan tuki......

Mä olen ihan varma että he elelevät hyvinkin tyytyväisenä valintojensa kanssa vaikka sinä heitä av:lla arvosteletkin! Joten anna palaa;DD

Vierailija
65/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TYYLi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kirjoitti:

Kyllä totuuden voi sanoa. Jos kerran on isän ikäisen nainut, ei sille mitään voi. 

Kantakoot molemmat taakan, jonka ovat ottaneet.  

Mitä tää nyt taas on?😂 Onko he sinulta liikaa kinuneet apuja vai mistä päättelit että rupeaa taakka(?) painamaan.

Tarkoitan, että ihmisillä on oikeus arvostella, koska ovat tämän valinnan tehneet. Me kaikki joudumme elämään omien valintojemme kanssa. Se vaan siksi, että täällä jotkut säälii heitä. Ihmisten suita ei kukaan tuki......

Mä olen ihan varma että he elelevät hyvinkin tyytyväisenä valintojensa kanssa vaikka sinä heitä av:lla arvosteletkin! Joten anna palaa;DD

Sähän et tiedä totuutta? JOs ei mitään ajattele, on elämä varmaan ollut sitten pumpulissa kasvamista. Muuten varmaan pystyisi ajattelemaan myös tulevaisuutta. Onko siis heillä aivan tyhjät päät. Toki vaan saavat olla onnellisia, mutta siitäkään me ei tiedetä mitään. Hehän näyttävät meille vain sen, mikä näyttää hyvältä.

Vierailija
66/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenn kirjoitti:

Jos olisin Haukio, mua hiukan pelottaisi. Eikö sen isä ja äiti ole Niinistön ikäpolvea? Mä ainakin pelkäisin, että se kuolee kohta tai joidenkin vuosien kuluttua ja mä jään yksin. Kaikki menee samaan aikaan: vanhemmat ja mies, jos oikein huonosti sattuu. Toki Haukio voi itsekin sairastua ja kuolla aikaisemmin.

Nykyisin monet elävät tosi pitkään, ihan tavalliset mammat ja papatkin. Niinistöllä voi hyvinkin olla vielä 20 vuotta elinaikaa, silloin Jennikin on jo 60 v ja lapsi 20 v.

Vierailija
67/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenn kirjoitti:

Onko näin yksi niitisiä ihmisiä oikeasti olemassa vai onko tää pelkkää provoamista?

Minusta vain kevyttä ja harmitonta huulenheittoa ja ajanvietettä, ei kannata ottaa kovin tosissaan. En siis ole tuo yllä oleva. 😊

Vierailija
68/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenn kirjoitti:

Nykyisin monet elävät tosi pitkään, ihan tavalliset mammat ja papatkin. Niinistöllä voi hyvinkin olla vielä 20 vuotta elinaikaa, silloin Jennikin on jo 60 v ja lapsi 20 v.[/quot

Meinaatko, että ihan nuorison pitäisi katsoa esimerkkiä eli hankkia lapset vanhoina. Entäs jos tulee tapaturma, jota ei itse aiheuta . Mun vanhemmat ovat kuolleet nuorehkoina tapaturmaisesti. Iskä 60 ja äiti 72. Jos äiti olisi saanut lapsen 70 v. Mä olisin ollut 2-vuotias. Entä sitten kun kuluu taas 20 v. No kun Haukio on noin 60 niin Niinistö on 90. Ehkä kuitenkin 60-vuotias ole suht nuori kun verrataan 90-vuotiaaseen. Ikävä kyllä

Vierailija
69/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenn kirjoitti:

Nykyisin monet elävät tosi pitkään, ihan tavalliset mammat ja papatkin. Niinistöllä voi hyvinkin olla vielä 20 vuotta elinaikaa, silloin Jennikin on jo 60 v ja lapsi 20 v.[/quot

Meinaatko, että ihan nuorison pitäisi katsoa esimerkkiä eli hankkia lapset vanhoina. Entäs jos tulee tapaturma, jota ei itse aiheuta . Mun vanhemmat ovat kuolleet nuorehkoina tapaturmaisesti. Iskä 60 ja äiti 72. Jos äiti olisi saanut lapsen 70 v. Mä olisin ollut 2-vuotias. Entä sitten kun kuluu taas 20 v. No kun Haukio on noin 60 niin Niinistö on 90. Ehkä kuitenkin 60-vuotias ole suht nuori kun verrataan 90-vuotiaaseen. Ikävä kyllä

Naiset ei saa lapsia 70v. Ja tiedätkö tapaturmissa kuolee jopa 2 vuotiaita. Tässä maailmassa ei kenelläkään ole takuita.

Vierailija
70/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria on kauniimpi, koska hän on yleensä aina hymyilevä ja spontaani, ilmaisee tunteensa avoimesti.

On kaunis virallisissa potreteissa:

http://www.kungahuset.se/images/200.352c97ff15c8155614b6c/1496841705049…

Ja kaunis myös vaeltaessaan Ruotsissa, vaeltaa parin vuoden aikana kaikissa Ruotsin maakunnissa.

http://www.kungahuset.se/images/200.14840bc815ec78cc9974b8d/15095702473…

Vierailija
71/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenn kirjoitti:

Naiset ei saa lapsia 70v. Ja tiedätkö tapaturmissa kuolee jopa 2 vuotiaita. Tässä maailmassa ei kenelläkään ole takuita.

No voi hyvänen aika. Otitko asian nyt noin kirjaimellisesti. No kuitenkin äitini kuoli noin Niinistön ikään lisättynä 2 vuutta. Voit toki ajatella, että tämä 72 olisi ollut isäni.

Vaikka asia olisi miten, ei ole mitenkään niin suositeltavaa ryhtyä tuossa iässä isäksi. Totta että tapaturmille ei voi mitään, mutta totuus on, että sairauksien ja kuolemien todennäköisyys lisääntyy ikääntyessä halusimme sitä tai ei. Ikuista nuoruutta ei ole keksitty. On ikvävää menettää vanhempansa nuorena.

Vierailija
72/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenn kirjoitti:

Tiedän myös, että 2-vuotiaat kuolevat. Siskoni kuoli sen ikäitsenä.

Vierailija
73/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KuInka vanhaksi Mauno Koivisto eli siinä ehkä voitte katsoa, millainen on Niinistö 20 vuuden kuluttua tai vähän jälkeen.

Vierailija
74/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria todellakin. Rva Haukio on kuin piirretty ympyrä, johon on laitettu silmät ja valtavasti mascaraa.

Vierailija
75/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victoria on sellaisen luonnollisen ja rennon heppatytön näköinen, jolla on kauniit, huomiota herättävät nappisilmät. Haukiolla on liian tummaksi värjätty mummotukka ja näyttää ikäisekseen vanhalta. Kokonaisuudessaan siis Victoria miellyttää enemmän silmää. Hän näyttää mukavalta ja helposti lähestyttävältä.

Victoriassa ei ole juuri mitään rennon näköistä. Kaikki on erittäin harjoitellun näköistä.

Vierailija
76/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei Victoriankaan kampaus kovin kaunis ole, hänellä on hiukset lähes aina tiukalla niskanutturalla. Häntä imartelisi paljon paremmin kampaus, jossa ainakin osa hiuksista olisi auki. Ja voihan nutturankin tehdä monella eri tavalla, ei se kahvikuppinuttura ole ainoa malli.

Kyllä Victorialla on muunkinlaisia nutturoita ja kampauksia:

https://im.mtv.fi/image/6548332/landscape16_9/1024/576/357f49be85f7996d…

http://3.bp.blogspot.com/-BABWNWntOFE/Vm2jHyW_NuI/AAAAAAAA5ME/kmgQPCzP8…

https://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=121196305

http://www4.pictures.stylebistro.com/gi/Princess+Victoria+Long+Hairstyl…

https://i.pinimg.com/736x/52/1f/5e/521f5e84a39b7245114339f2f3c1d1bc--vi…

Ai sillä olikin monta erilaista nutturavaihtoehtoa. No hieno juttu.

Vierailija
77/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria on tyylikkäämpi ja hänellä on nätit ruskeat silmät. Tyyli on tosiaan hieman tanttamäinen. Jenni on taas on nätti suloisella tavalla mutta hiukset ovat liian lyhyet ja tätimäiset.

Vierailija
78/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenn kirjoitti:

Äitisi (tai isäsi) ei ollut kuollessaan edes nuorehko, vaan jo selvästi keski-iän ylittänyt seniorihenkilö. Vaikka kuolivat tapaturmaisesti, molemmat sen ikäisinä että monet kuolevat myös luonnollisista sairauksista jopa tuota ennen. Tapaturmaanhan ei voi etukäteen varautua, joten sen puiminen tässä on turhaa. Jos taas Niinistö elää terveen elämän - hyväkuntoiselta ja -älyiseltä kun hän edelleen vaikuttaa - on jäljellä ikävuosia vähintäänkin lapsen aikuisuuteen saakka.

Vierailija
79/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Victoria ei ole ikinä ollut hyvännäköinen. En tiedä mistä johtuu, mahdollisesti juurikin leuasta. Näillä opeilla rouva Haukio.

Vierailija
80/166 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KuInka vanhaksi Mauno Koivisto eli siinä ehkä voitte katsoa, millainen on Niinistö 20 vuuden kuluttua tai vähän jälkeen.

Manu olikin urheilumiehiä eikä tainnut vetää askeittain norttia vuosikymmeniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä