Miksi jumpissa kaikki ovat jo valmiiksi timmeja ja hyväkuntoisia?
Itse olen rapakuntoinen läski ja tarvitsisin liikuntaa mutta hävettää olla ryhmäliikunnoissa mukana vaikka ne olisivat ns,kevytryhmiäkin. No, käyn silti.
Kommentit (8)
Turha hävetä tai olla tuon takia tulematta. Vuosia ryhmäliikuntatunneilla käyneenä voin kertoa, että siellä on porukkaa laidasta laitaan eikä ketään katsota kieroon. Minä ainakin tsemppaan mielessäni kaikkia niitä vaikkapa sitten ylipainoisia, jotka tunnille tulevat. Vuosien varrella on tullut nähtyä myös hienoja onnistumisia, miten kilot on karisseet ja ulkomuoto on muuttunut. Kokeile erilaisia tunteja, kaikkein hienointa on kun löytää just sen itselle sopivan jutun mitä tehdessä hymyilyttää. Silloin on kiva mennä aina uudelleen ja uudelleen.
Ja kaikki on niillä tunneilla joskus ekaa kertaa, minäkin konkarina sekoilen ihan huolella kuvioissa aina kun ohjelma vaihtuu tai jos kokeilen uutta tuntia. Sitten vaan sekoilee, ei se mitään haittaa. Jos on oikein kinkkinen liike mitä ei millään tajua, kysy tunnin jälkeen ohjaajalta miten se menee.
Ei oo. Sä et vain huomaa muita, kun vertaat itseäsi niihin timmeihin. Nirppanokkiin taas ei voi olla törmäämättä missään, ne voi jättää omaan arvoonsa.
Koska jumppaamalla tulee timmiksi ja hyväkuntoiseksi. Nostan hattua ja tsemppaan kaikkia, jotka huolehtivat kunnostaan. Rohkeasti vain mukaan, huomenna taas spinnaillaan! :)
No eikä ole ainakaan salilla jolla käyn. Ehkä katselet niitä rajumpia jumppia?
Sun kaltaiset taitaa olla niitä asiakkaita joita alan yrittäjät haluaa. Kovakuntoiset käy joka tapauksessa salilla... sun kaltaisten saaminen asiakkaaksi on se millä revitään ero verrattuna muihin.
No en ole minä ainakaan ole. Sikstoisekseen joudun keskittymään niin ankarasti pystyssä pysymiseen ja vasemman & oikean erottamiseen, etten ehdi muiden ulkomuotoa huomatakaan :-)
Joskus oon kuullu joiltakin et joitakin hävettää mennä sinne jos on extraa. Mikä on tosi tyhmä syy olla harrastamatta liikuntaa. :'D Kuntosali ei oo mikään itsensä-esittely paikka. Paitsi ehkä jotkut tietyt kuntosalit... Mut ainakaan mun mielestä ei pitäis olla... :D
Sinne vaan sekaan. Ei kaikki ole timmejä.
Hyvä että käyt, älä anna niiden lannistaa sua :)
Mä itse olen normaalipainoinen mutta arastelen liikaa lähteä muiden sekaan liikkumaan. Jotenkin kierosti ajattelen että mun pitäisi olla tosi timmi ja osata kaikki valmiiksi että kehtaan. Joka on sinänsä aivan väärä tapa ajatella, nostan hattua sulle kun uskallat.