Kylmävarpaiset, minkälaisilla sisätossuilla pidätte jalat lämpöisenä?
Asutaan vanhassa talossa jossa lattiat on välillä aika kylmät. Mulla on aina jalassa sisällä ollessa lampaannahkaiset tossut, joissa sisäpuoli on turkista.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Käytän tavallisia villasukkia, koska niissä varpaille ei tule myöskään hiki. Mäkillä ja töissä, missä siis tarvitaan suojaa myös hiekkaa, kosteutta ja sen sellaista vastaan mulla on ollut myös noita nahkakarvatossuja ja joskus huopatossuja ja joskus myös nahkapohjaan tehtyjä villakangastossuja. Mut kotona vain villasukkia.
Pelkkä villasukka ei riitä, mulla pitää olla aina sisätossut. Näissä kelsitossuissa ei tarvitse edes sukkaa, mukavan tuntuinen ja lämmin paljaallekin jalalle. Huovutettuja kumipohjaisia olen ajatellut kokeilla seuraavaksi.
Käytän tavallisia villasukkia, koska niissä varpaille ei tule myöskään hiki. Mäkillä ja töissä, missä siis tarvitaan suojaa myös hiekkaa, kosteutta ja sen sellaista vastaan mulla on ollut myös noita nahkakarvatossuja ja joskus huopatossuja ja joskus myös nahkapohjaan tehtyjä villakangastossuja. Mut kotona vain villasukkia.