Victoria on raskaana!
Täytyy nyt ihan tiedottaa, kun ei ole silmiini osunut tätä juttua palstalta. Ihanaa Vickan och Daniel!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Stoppa pressarna on Ruotsin pahin juorunettilehti, jonka jutuissa on harvoin edes totuuden häivääkään.
Kuvat eivät ole fotoshopattuja!
Jee, ihanaa, mietinkin, kun hän ihan on hehkunut viime kuvissa.
Eikös se just ollut kuukauden poissa kun toipui keskenmenosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hovi tiedottaisi myös pian, niin olisi uskottava uutinen.
Ei ne ihan alussa hevillä tiedota, Madden raskausuutinen lipsahti julkisuuteen vahingossa liian aikaisin. Madde siis saa kaksoset, siksi ei pystynyt istumaan Nobel-banketissa, kun oli kipuja, vaikka la vasta kai huhtikuussa.
Madeleinen laskettu aika on maaliskuussa hovin mukaan. Madeleine tulee ensi viikolla Tukholmaan, koska hän ja Chris päättivät, että Madeleine synnyttää kolmannen lapsensa Ruotsissa.
Siis kolmannen ja neljännen.
Madelaine lipsautti siis itse uutisen etuajassa?
Eikö se ala olla jo vanha. Saman ikäinen kuin Haukio. Sillä on jo kaksi lasta ja vanhempi jo aika iso.
On myös ollut vaikea saada yhtäkään .
Ihana uutinen olisi. Harmittaa ihan, kun eivät päässeet jo vuosia aikaisemmin naimisiin. Olisivat voineet perustaa ison perheen.
No ei se mitään raskaana ole. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti tuo takkikuva on paljastava, mutta kyllä se tumma päällystakki pullottaa vielä enemmän mahan kohdalta:
http://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/201801312200710270_kg.shtml
Taas yksi vatsanseudun kyttääjä! Että mä vihaan teitä!!!!
Tuossa luki myös että Madde odottaa kaksosia... ihan höpöhöpö julkaisu vai mikä lie?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa luki myös että Madde odottaa kaksosia... ihan höpöhöpö julkaisu vai mikä lie?
Just joo, kyllä jokainen yhtä lasta odottava käy ulkomailla tutkimassa kaksosten rattaita.... - Minä en ainakaan käynyt. Kävitkö sinä, ilmeisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo, kyllä jokainen yhtä lasta odottava käy ulkomailla tutkimassa kaksosten rattaita.... - Minä en ainakaan käynyt. Kävitkö sinä, ilmeisesti!
Aika moni pienellä erolla lapsia saava ostaa tuplarattaat.
Mutta olisipa kiva, kun olisi kaksoset. Kaksosriskihän myös kasvaa yli 35-vuotiaana.
Stopp pressarna lehden mukaan Vicktoria on ollut raskaana viime talvesta asti.
Vicktoria on lähdössä Koreaan. Tuskin lähtis, jos raskaana.
Viime vuonna olivat pari kuukautta lomalla Amerikassa. Silloin puhuttiin, että sai siellä hedelmällisyyshoitoja.
no onko victoria raskaana vai ei?
Ei, se sai keskenmenon ja oli pitkään poissa, joulun jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Ihme kun ei Silvia.
Apua 😁
Tässä pömpöttää myös: https://www.instagram.com/p/BekvCa7nUJ_/?utm_source=ig_embed