Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentunut/masennusta sairastava. Olisitko onnellisempi, jos olisit voittanut 90milj. Eurojackpotissa?

Vierailija
10.02.2018 |

Otsikko.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tai ehkä mä hankkisin itselleni palkkamurhaajan, kun näköjään en itsemurhaa uskalla tehdä.

Vierailija
22/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllistäisin itse itseni ja saisin ihmisarvon takaisin. Kokeilisi kahvilanpitoa ja erilaisia projekteja. Kahvilaankin keksisin jonkun hullun konseptin. Animekahvila tai käärmekahvila tai joku yhdistetty harrastelija kahvila. Voitto lieventäisi myös turvattomuudentunnetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut masentunut, en tällä hetkellä enää, mutta kylläjän otsikon mukainen tilanne tekisi minut onnelliseksi, ratkaisisihan se likipitäen kaikki ongelmani.

Ethän sä sitten edes ole masentunut? Sulla vaan on ongelmia ja stressiä.

Vierailija
24/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, en ihan suoraan varmaan parantuisi. Mun masennukseni ei johdu alunperinkään rahasta, mutta jatkuva pienellä palkalla (kyllä, käyn töissä) kitkuttaminen ei helpota. Ei se raha itsessään auttaisi masennukseen vaan se mitä sillä voisi tehdä. Jäisi iso stressinaihe elämästä pois, voisin helpottaa elämääni monella eli tavalla. Voisi käydä yksityisellä lääkärillä silloin kun on tarve hoitamassa ne fyysisetkin vaivat, voisi käydä terapiassa vaikka kolmesti viikossa niin pitkään kuin on tarve, voisi hankkia kodinhoitajan jos tuntuu, että voimat ei riitä, voisi käydä töissä ihan siksi, että haluaa eikä siksi kun pelko kylmöttää persettä. Voisi viedän vaikka auton huoltoon.

Vierailija
25/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en paranisi, eikä helpottaisi oloa yhtään. Ei raha ole nytkään mulle ongelma, ja silti sairastan vaikeaa masennusta. Eli ei, raha ei ratkaisisi.

Vierailija
26/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vitutusta vähentäisi huomattavasti. Vois ostaa uudet villasukat ja lakeripötkön. Niin ja Bugatti Veyronin.

Vierailija
27/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut masentunut, en tällä hetkellä enää, mutta kylläjän otsikon mukainen tilanne tekisi minut onnelliseksi, ratkaisisihan se likipitäen kaikki ongelmani.

Ethän sä sitten edes ole masentunut? Sulla vaan on ongelmia ja stressiä.

Kyllä ongelmista ja stressistäkin voi tulla mielialaoireita. Olisi se reilu vuosi sitten auttanut myös, kun oli masennusta. Terapia auttaa sopeutumaan ongelmiin ja näkemään ilonaiheita, rahalla niitä ongelmia voi ratkaista.

Vierailija
28/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paranisi kokonaan, mutta voisin elää tyydyttävää ja rikasta elämää, jota en nyt kykene elämään.

Vierailija
29/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on sairaus joka kulkee mukanani loppuelämäni. Jos voittaisin niin masennuksen väri muuttuisi ehkä mustasta harmaaksi. Saisin maksettua velat pois, pääsisin muuttamaan, voisin vihdoinkin saada terapiaa ym apuajne. Mutta masennukseni syytä ei raha poista. Sitä mitä minulle on tapahtunut ei näet voi pyyhkiä rahalla päästäni pois.

Vierailija
30/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin itken onnettomana Mersun ratissa kuin Ladan..

Todellisuudessa en edes saisi niitä rahoja, kun en toimeentuisi koskaan ryhtyä siihen hulabalooseen. Viedä se voittotosite jonnekin jne.

Vierailija
31/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paranisi kokonaan, mutta voisin elää tyydyttävää ja rikasta elämää, jota en nyt kykene elämään.

Vierailija
32/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus on sairaus joka kulkee mukanani loppuelämäni. Jos voittaisin niin masennuksen väri muuttuisi ehkä mustasta harmaaksi. .

Eikö masennuksesta voi parantua?

Vierailija
33/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, masennus on itselläni isolta osin olosuhteista johtuvaa, eli sressiä toimeentulosta, en asu siten kuten haluaisin jne. Kaikki olisi masentuneita minun tilanteessani.

Vierailija
34/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Eilen juuri mietin, että olisi tosi ahdistavaa voittaa, koska sitten pitäisi olla jotenkin kykenevä miettimään mitä niillä rahoilla tekee jne. En jaksaisi. Ostaisin varmaan itselleni eutanasian jostain Sveitsistä ja loput hyväntekeväisyyteen.

Miksi alapeukut? Tämähän olisi mielestäni siisti ja helppo ratkaisu.

Vierailija
35/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole masentunut, mutta olisin onnellisempi. Voisin lopettaa työnteon ja nauttia muusta elämästä. Nyt siihen muuhin tuntuu jäävän ihan liian vähän aikaa.

Vierailija
36/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole masentunut, mutta olisin onnellisempi. Voisin lopettaa työnteon ja nauttia muusta elämästä. Nyt siihen muuhin tuntuu jäävän ihan liian vähän aikaa.

No kai kuka tahansa terve olisikin onnellisempi. Tässä ehkä oli kyse siitä, että "parantaisiko" raha sairauden, eli masennuksen.

Vierailija
37/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos masennuksen yksi pääsyy on rahanpuute ja siitä johtuva stressi, rahavaikeudet, myös jos ei pysty hankkimaan tarvittavaa hoitoa eikä esimerkiksi voi hoitaa itseään tarpewksi rahanpuute en vuoksi, niin kyllä silloin rahantulo parantaa oloa.

Olen itse masentunut juuri pitkään kestäneestä tilanteesta, jossa on puute melkein kaikesta, myös virikkeistä, jotka parantaisivat mielialaani.

Voisin paljon paremmin kun olisi varaa käyttää niitä palveluja joista olen joutunut luopumaan.

Kyllä, voisin paremmin jos saisin 90 miljoonaa, vähempikin riittäisi.

Vierailija
38/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olisin. En kylläkään tarvitsisi noin paljon rahaa.

Voisin lopettaa käynnin "hoidossa", joka ei ole vienyt minua eteenpäin ja käyn siellä vain rahan saamisen takia. Voisin hankkia kunnon terapiaa.

Voisin auttaa rahallisessa ahdingossa olevia perheenjäseniä joiden kamppailu raha-ahdingon kanssa on ikävää.

Voisin muuttaa Suomesta jonnekin aurinkoisempaan maahan, sillä olen kesällä kuin eri ihminen.

Voisin saada kunnon hoitoa krooniseen väsymysoireyhtymään.

Voisin opiskella toisen tutkinnon jos joskus pääsisin parempaan vointiin koska edellinen oli väärä valinta ja tehdä jotain joka oikeasti kiinnostaisi minua.

Jos olisin voittanut 90 miljoonaa olisin voinut auttaa paljon muitakin mikä olisi tehnyt minut myös onnelliseksi.

Vierailija
39/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se auttaisi. Tuplaisin saman tien terapian määrän ja palkkaisin personal trainerin kuntoutumisen tueksi. Ostaisin kämpän opiskelupaikan läheltä, jotta saisin opinnot vihdoin loppuun. Nyt olen työkyvyttömänä joutunut muuttamaan pois opiskelukaupungista ja kaikki on "stopissa", koska en pysty turvaamaan omaa toimeentuloani opiskelun ohella. Ei tarvitsisi huolehtia rahasta, vaan voisin hiljakseen tehdä opinnot loppuun, kuntouttaa itseäni ja sitten vasta terveempänä siirtyä toivottavasti takaisin työelämään. Ensin vaikka osa-aikaisena ja vasta myöhemmin kokoaikaisena, jos/kun kunto riittää. Saisin maksettua opintolainan pois, josta olen tuntenut syyllisyyttä, koska opintoni jäivät kesken. Tuntisin, että myös minulla on oikeus liikkua kaupungilla ja käyttää palveluita ja julkista tilaa. En olisi pelkkä loinen, josta ei ole kenellekään hyötyä. Olisin omavarainen ja pystyisin suunnittelemaan elämää eteenpäin. Ei tarvitsisi elää kädestä suuhun. 

Vierailija
40/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Siksi, että ainoa asia elämässäni, joka masennuksen laukaisi, on työ.

Riittävästi rahaa vapauttaisi työpaikasta ja se masennuksen lähde jäisi sen siliän tien.

Niin, uusi työpaikkakin haussa, mutta todella vaikea löytää. Ihan oikeasti.

Sama. Olisin onnellinen jos olisin vapaa. Matkustelisin ympäri maailmaa ja saisin itse päättää elämästä enkä elää orjana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan