Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentunut/masennusta sairastava. Olisitko onnellisempi, jos olisit voittanut 90milj. Eurojackpotissa?

Vierailija
10.02.2018 |

Otsikko.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkellisesti, mutta ei se masennusta poistaisi. Se jäisi sisälle kytemään.

Vierailija
2/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oireita olisi ollut mukavampi helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti. Pääsisin ainakin yhdestä stressin aiheesta eroon ja olisi vihdoin varaa myös terapiaan.

Vierailija
4/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Heittäisin pihtaavan narsisti vaimon pihalle ja lentäisin Thaikkuihin bisnes luokassa ThaiAirwaysilla

Vierailija
5/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en. Mulla on nytkin rahaa vähintään riittävästi.

Vierailija
6/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olisin. Lisäksi me oiskin sitten voitettu koko työporukan kanssa, voi sitä ilon määrää!

Vierailija
7/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei mulla ole rahasta muutenkaan pulaa

Vierailija
8/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varmaan olisin. En sen 90 miljoonan takia, vaan sen takia, mitä sillä voisi tehdä. Mä en enää olisi avuton syrjästäkatsoja kun poikani jää työttömäksi ja oma urani tyssää.

Vierailija
9/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo paranisin heti.

Vierailija
10/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi stressinaihe vähemmän.

Vierailija
11/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ei tarvitsisi stressata lainoista, laskuista, töiden puutteesta, pystyisi tekemään muutakin kuin tuijottaan seiniä, pääsisi parempaan terapiaan jne.

Vierailija
12/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Siksi, että ainoa asia elämässäni, joka masennuksen laukaisi, on työ.

Riittävästi rahaa vapauttaisi työpaikasta ja se masennuksen lähde jäisi sen siliän tien.

Niin, uusi työpaikkakin haussa, mutta todella vaikea löytää. Ihan oikeasti.

Vierailija
13/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin. Iso murheenkryyni masennuksessani on juuri tuhlaamani aika ja karille ajamani ura. Tuolla rahalla voisin unohtaa kaikenlaisen ura-ajattekun ja sitä kautta rakennetun tulevaisuuden, ja keskittyä hankkimaan toisilla tavoilla onnistumisen tunteita ja iloa elämääni, hoitaa terveyttäni alan parhaiden ohjauksessa jne. Tai sitten voisin kouluttautua uudelleen tai perustaa vaikka nykyiselle alalle yrityksen hyvien tyyppien kanssa. Voisin lopettaa itseni vertailun muihin ja päästää irti "turha enää edes yrittää, juna meni jo" -ajattelusta.

Vierailija
14/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Eilen juuri mietin, että olisi tosi ahdistavaa voittaa, koska sitten pitäisi olla jotenkin kykenevä miettimään mitä niillä rahoilla tekee jne. En jaksaisi. Ostaisin varmaan itselleni eutanasian jostain Sveitsistä ja loput hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
15/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä vähemmän masentuneempi, koska ei tarvitsisi stressata työttömyydestä tai rahasta enää koskaan. Olisi myös mahdollista panostaa itseensä esim. hankkimalla terapiaa. Toisaalta toi 90 miljoonaa on niin iso summa, että se toisi mukanaankin kyllä stressiä, joten pienempi voitto olisi parempi. Mutta loppupeleissä ei se raha mun masennusta poistaisi, mutta kuten sanotaan, mielummn sitä on rikas onneton kuin köyhä sellainen.

Vierailija
16/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa. Istusin yksin loisteliaassa kämpässäni ja tuijottaisin apaattisena telkkaria.

Vierailija
17/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, voisin alkaa elää kunnon ihanaa elämää, jossa olisi vaihtoehtoja ja luksusta.

Vierailija
18/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei masennus lähde tosta vain, kuin jotain ”hyvää” tapahtuu. Ei raha masennusta paranna, mutta se voi auttaa vähentämään masennuksen aiheuttaneita aiheita, kuten toimeentulo, laskut, velat, työttömyys yms.

Vierailija
19/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut masentunut, en tällä hetkellä enää, mutta kylläjän otsikon mukainen tilanne tekisi minut onnelliseksi, ratkaisisihan se likipitäen kaikki ongelmani.

Vierailija
20/79 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on kuitenkin sairaus, eikä sairaus parane sillä, että voittaa lotossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä